חינוך – ספורט

הילד רוצה לפרוש מהחוג? כך תוכלו להתמודד

זה המינון המדויק לחיים ארוכים יותר

פרופ' אבי מויאל

שמוליק ברנר- הפסיכולוגיה של הספורט – הקריה האקדמית אונו (ono.ac.il)

שמוליק ברנר זורק כדורסל לצד אנשי ספורט בקמפוס

פעילות גופנית ככלי מאזן ומרפה

הספורט כגורם מרכזי בחינוך וניהול

untitled-(51-of-404)

מדעי ההתנהגות

מטבח טיפולי- סרטון מומלץ לכל המשפחה

הכירו את התואר האקדמי הראשון בישראל במדעי ההתנהגות עם תעודת מדריך בישול טיפולי

_MG_0441

תואר ראשון במדעי ההתנהגות: ללמוד, לטפל, לעבוד

לילך יונה

חברה ואמנויות

מאמרו של מלאכי קרנצלר, ״חקר החרדים בישראל: קרובים אך מורחקים״

מאמרו של מלאכי קרנצלר, ״קצרים: המפגש האקדמי בין מרצה לא חרדי לסטודנטים חרדים״

מאמרו של מלאכי קרנצלר, ״התמודדות סטודנטים לקויי למידה עם למידה מקוונת בתקופת הקורונה״

מאמרו של מלאכי קרנצלר, ״פרדוקס החרדיות והמודרניות בשיח המחקרי על הקהילה החרדית״

מאמרה של ד"ר נורית יעקבס צדרבוים מרצה בבית הספר לחברה ואמנויות ״ופתאום באו הצבעים״

 ד"ר נורית יעקבס צדרבוים

טיפול באמצעות אמנויות

הביקוש למטפלי בריאות הנפש מזנק – כך תבנו קריירה משמעותית בתחום

ד"ר גבי פרנק

כוחה של המוסיקה בתקופות של חוסר ודאות

טיפול במוסיקה בעת מלחמה

מינדפולנס

הכשרה מעשית בתואר שני בטיפול באמצות אמנויות- תרפיה באומנות

לילך צרנבויים- תואר שני בטיפול באמצעות אומניות- תנועה ומחול

הגוף כשיקוף של הנפש- מאמר מאת ד"ר שרון וייסווסר

לילך יונה בלכמן/ טיפול במוסיקה.


חינוך המחר – צעד אחד לפני כולם

להיות מפתחי הדרכה: המקצוע הנכון עם התלוש הנכון

טיפים לסטודנט.ית עם הפרעת קשב

תואר שני בחינוך לשדרוג הקריירה שלך

WhatsApp-Image-2023-01-05-at-14.45.35-300x242 (1)

תואר שני .M.A במגוון התמחויות מבוקשות

קמפוס-קרית-אונו-החדש-בצומת-סביון

“חינוך מיוחד זה לא מקום, אלא שירות”

5

"ההורים חייבים להיות דמויות משמעותיות עבור המתבגרים"

WhatsApp Image 2023-03-01 at 11.39.30

ראיון עם ד”ר יעל שרגא רויטמן

המציאות עולה על כל דמיון: טיפול באומנויות באמצעות VR

חדר טיפול משולב2

חינוך

כיצד יכולה מערכת החינוך להנגיש את עצמה למען ילדים שמתמודדים עם מוגבלות

רוצים להיות סטארטאפ ניישן? די לסגוד לבחינות הבגרות // דעה

לטקסט הזה, שיצרה הבינה המלאכותית, אף אחד לא התכונן

חרם ובריונות בבית הספר: סכנת פוסט טראומה להורים

למנוע חרם באמצעות שיעורי מתמטיקה ומדעים? ברצינות?

המדריך למוגנות: איך נשמור על הילדים שלנו בעידן חרמות ופגיעות חברתיות

הגיגים בצל המלחמה

איך להפוך פחד מה-AI ליתרון? הצעדים האסטרטגיים של הקריה האקדמית אונו

מהחזון לפרקטיקה: המיזם של חגית נחמיאס

מסורת, מגדר ויזמות: סיפורה המרגש של סבתא ג’מילה מפקיעין

ואם למידה – אז שתהיה בתנועה: תעודת ההתמחות החדשה שמחוללת שינוי בחינוך

הסיפור הבלתי צפוי שלי: מדריך למורה לפעילות כתיבה יצירתית עם בינה מלאכותית – ד"ר גילה לוי עצמון

כיצד לשמור על שגרה לילדים צעירים בזמן משבר – ד"ר עינת ינוביץ, ראש התמחות חינוך הגיל הרך בתכנית התואר השני בחינוך, הקריה האקדמית אונו

תפיסת הורים ישראליים לגבי ספרות ילדים המייצגת ילדים עם מוגבלויות

קבוצת סבים וסבתות לנכדים עם אוטיזם

התמחות בתקשוב ולמידה: שימוש בבינה מלאכותית

חדשנות בחינוך: תואר שני בקריה האקדמית אונו מכשיר את מובילי החינוך של המחר

המסע שלך לעבר ניהול מערכות חינוך: הזמנה להוביל שינוי משמעותי

תואר שני בחינוך התמחות בניהול וארגון מערכות חינוך

התמחות בחינוך מיוחד בתוכנית 'ידע אור': רותם, בוגרת תואר שני בחינוך 

בתי ספר ארעיים: לקח מהעבר או המשכיות מדיניות הכאוס ד״ר מוחמד אבו נסרה

מהם סימני האזהרה שאנו צרכים להכיר על מנת לזהות ילדים ובני נוער בסיכון?

כיצד ניתן לסייע לילדים ובני נוער בסיכון במצב מלחמה?

פליטים בארצם (עקורים) בישראל בעקבות מלחמת "חרבות ברזל"

חרבות ברזל 

להיות איתם בשנים המעצבות ביותר

 

נתתם לנו תקווה 

בשורה לאנשי הוראה- המסלול לתפקיד ניהולי התקצר בשנה