כאנשי חינוך והוראה אתם יודעים היטב עד כמה משמעותית עשויה להיות מסגרת הלימודים המתאימה | בקריה האקדמית אונו מציעים מגוון מסלולי התמחות לתואר שני בחינוך | יום בשבוע, שנה וארבעה חודשים, במתכונת לימודים היברידית – ותצאו עם תואר MA שיסלול לכם דרך לתנאי שכר מועדפים ולמשרות בכירות בתחום

לפעמים כל מה שתלמיד צריך כדי לשנות את המסלול שלו בחיים זו מסגרת תומכת, שתדע לספק לו את התנאים המתאימים לפרוח. ומה שנכון כשמדובר בתלמידי בית ספר, תקף גם כשמדובר בסטודנטים לתואר שני – ומי כמו אנשי החינוך וההוראה מבינים במה מדובר. 

דווקא עכשיו, כשאתם כבר לא ילדים, ויש לכם מחויבויות גדולות בחיים, מציאת המסגרת הלימודית הנכונה היא אלמנט קריטי במיוחד. בחירה מושכלת במסלול לימודי שנשען על הבנת הצרכים שלכם ומאפשרת הגשמה עצמית בהתאם לתחומי העניין הטבעיים שלכם, עשויה להפוך את השאיפות לקידום מקצועי וכלכלי מפנטזיה למציאות. 

בקריה האקדמית אונו מציעים מגוון רחב של מסלולי לימוד לתואר שני בחינוך – עם התמחויות בחמישה תחומי עניין שונים, המצויים בליבת העשייה הפדגוגית. הלימודים לתואר MA מתאימים במיוחד לאנשי חינוך והוראה שכבר השתלבו במערכת, ותוכננו כך שתוכלו להמשיך בשגרת העבודה במקבל לחזרה לספסל הלימודים. כל מה שצריך לעשות הוא לתכנן מערכת שתשאיר לכם את ימי רביעי בשבוע חופשיים (ואם, במקרה, הגעתם בשעה טובה לשנת השבתון שלכם, אז בכלל מדובר בתזמון קלאסי). 

מסלולי הלימוד השונים ידרשו מכם השקעה של יום אחד בשבוע, במשך ארבעה סמסטרים רצופים, במתכונת לימוד היברידית (לימוד מהבית לצד למידה פרונטלית). המשמעות היא שתוך פחות משנה וחצי תוכלו להתהדר בכרטיס הכניסה הנחשק לשלב הבא בקריירה שלכם (וכפועל יוצא: לא תצטרכו לחכות שנתיים אקדמיות כדי לזכות בהכרה בתואר לצורכי חישוב תוספת השכר שלכם). 

ההתמחויות שיבטיחו לכם עמדת זינוק משופרת לקריירה

תקופת הקורונה הביאה לשינוי מהותי בהתנהלות המקצועית בעולם בכלל, ובמערכת החינוך בפרט. אנשי חינוך רבים מצאו את עצמם מתמודדים מול מציאות בלתי מוכרת, ללא הכשרה נאותה ובלי תנאים בסיסיים שיקלו את הזליגה לתוך העידן הטכנולוגי החדש שהתהווה סביבנו. בקריה האקדמית אונו מכירים בכך ונערכים מראש לספק לסטודנטים ארגז כלים שיכשיר אותם להתמודד עם המציאות המשתנה. ומעבר לזה, חשוב לא פחות, לספק לכל סטודנט וסטודנטית אוזן קשבת וכתף להישען עליה, כדי להתעצם מתוך העשייה ולצמוח ברמה האישית – במקביל לרכישת ההשכלה.

הרעיון הבסיסי שעומד בבסיס הלימודים בקרב מרבית הסטודנטים לתואר שני בחינוך, הוא שימוש בהכשרה האקדמית ובידע העצום שנלווה אליה כדי להתקדם בתוך מערכת החינוך – בין אם לתפקידי ניהול, ריכוז ואדמינסטרציה ובין אם לטובת התפתחות אישית ומקצועית בענף ההוראה. 

לטובת העניין מציעה תוכנית התואר השני בחינוך בקריה האקדמית אונו מסלולי לימוד המבוססים על חמש התמחויות נפרדות, באופן שיאפשר לסטודנטים להגיע למיצוי אישי, מקצועי ופדגוגי בנישה שמתאימה להם במיוחד. ההתמחויות השונות מבטיחות למוסמכי התואר השני ירידה לעומק באחד מתחומי הליבה שבבסיס מערכת החינוך, כך שכשיצאו לעולם המקצועי שאחרי האקדמיה, הם יעשו זאת מעמדת פתיחה משופרת. ההתמחויות השונות הן:

– התמחות בחינוך מיוחד 

– התמחות בניהול וארגון מערכות חינוך 

– התמחות בתקשוב ולמידה 

– התמחות בספורט 

– התמחות בחינוך לגיל הרך 

אל תתפשרו על תואר שני M.A. – יפתח לכם אפשרויות להתקדם גם מחוץ למערכת החינוך

רבות כבר דובר על המשמעות של תואר שני בעידן הנוכחי. אם בעבר דומה היה כי העולם נחלק בין “אקדמאים” ו”כל היתר”, כיום דברים נראים אחרת. כשתואר ראשון הפך לדרישת סף אלמנטרית כמעט לכל תפקיד, מי שרוצים להבטיח אופציות לקידום מקצועי – וכלכלי, כמובן – חייבים להציע רזומה אקדמי מרשים יותר. 

התואר השני בחינוך בקריה האקדמית אונו מציע תעודת MA, שמבטיחה – לצד העלייה המתבקשת בשכר למורים במסגרות החינוך השונות – גם אפשרויות להתקדם מחוץ למערכת

“התואר השני בחינוך מיועד למי שמעוניינים להביא את תחום החינוך ואת ערכיו לעמדות הובלה בזירות המשפיעות בחברה הישראלית”, מסכמת המנהלת האקדמית של התואר השני בחינוך בקריה האקדמית אונו, ד”ר רחל הלל אברהם, “התואר, על התמחויותיו השונות, מציע חוויית למידה מרתקת, יזמית וחדשנית. אחד ממאפייניה של הקריה האקדמית אונו הינו רב תרבותיות, הן בקרב הסגל והם בקרב הסטודנטים – דבר המאפשר להעניק סביבת למידה יוצאת דופן גם ברמת החוויה האישית וגם בכל הנוגע לחשיפה לתכנים חוץ אקדמיים”. 

צוות הייעוץ והסגל זמינים עבורכם לכל שאלה, מוזמנים להשאיר פרטים כאן >>