שלוש סיבות טובות ללמוד אצלנו

התואר הראשון והיחיד בישראל בפרסום ותקשורת שיווקית.
הכשרה מקצועית בשיתוף "הבצפר" של איגוד חברות הפרסום.
התכנית מציעה את המספר הגדול ביותר של קורסי הדיגיטל בישראל לצד סדנאות בניהול מדיה דיגיטלית כולל הכנה למבחן הסמכה של גוגל

מה קורה בשלב שאחרי הלימודים

שירן חביב
עוזרת שיווקית, תנובה
בוגרת מחזור 2016
גלעד דרור
מנהל מותג "הכרם"
בוגר מחזור 2016
ירדן נוסבאום
מדיה פלנר, מדיה.קום
בוגר מחזור 2015
גם אני בוגרת אונו
המסלול עזר לי להתברג בדיוק בתפקידים שרציתי. נחשפתי להמון מידע חדש ולמדתי להיות יצירתית יותר בעצמי, דבר קריטי בתחום שלי.
אורטל (זבולונוב) ששון מנהלת תקשורת שיווקית בשירותי בריאות כללית

מה תלמדו

רוצים להוביל קמפיין בלתי נשכח? להשיק את המוצר הבא שישנה את השוק? לייצר את הסרטון הוויראלי הבא?  את האג’נדה שלכם בקרב הציבור? מהתואר הזה תצאו עם כל מה שנדרש כדי להוביל את עולם השיווק והפרסום, הדיגיטל וההסברה.

אם החלום שלך הוא להשתלב בתחום שמייצר ומשפיע  על התפיסה שלנו- זה התואר עבורך.

אנחנו מציעים את התוכנית האקדמית היחידה בישראל בפרסום ותקשורת שיווקית עם דגש על העולם הדיגיטלי במהלך התואר תתנסו במגוון הזדמנויות להגות ולייצר קמפיינים בתנאי השוק האמיתי במסגרת שיתוף הפעולה עם “הבצפר”. תכירו את בכירי התעשייה שילמדו ידריכו אתכם. 

בין נושאי הלימוד: יצירתיות בפרסום ופיתוח מוצרים, שיווק דיגיטלי, סדנת פיתוח סטארט אפ, דוברות ויחסי ציבור, קידום בפייסבוק, גוגל ואינסטגרם, קופירייטניג, ניהול הפרסום והתקשורת השיווקית, מכירות בשווקים עסקיים, קופירייטינג, כתיבה עיתונאית, יחסי ציבור וניהול משברים, פרסום מתקדם בפייסבוק ועוד.

מה עושים עם זה?

הבוגרים שלנו השתלבו במגוון תפקידים ביניהם:
במשרדי פרסום מובילים בתפקידי: תקציבאים, מנהלי לקוחות, פלנרים, מתכנני מדיה, קופיירייטרים,
בחברות גדולות בתור: מנהלי מותג, מנהלי שיווק,
 מנהלי פרסום ותקשורת שיווקית ועוד. בתפקידי הדוברות יחסי הציבור וההסברה: יועצי תקשורת, דוברים, עוזרים פרלמנטרים ויועצי כנסת ועוד. בתחום הדיגיטל: מנהלי מדיה דיגיטלית, ניהול קמפיינים בפייסבוק ובגוגל, ומנהלי סושיאל. בוגרים נוספים שלנו התברגו בחברות סטארטאפ והקימו עסקים עצמאיים בתחומים שונים והם משתמשים בכל הכלים שהם נלמדו בתואר ככלל ובזירה הדיגיטלית בפרט. 

אני מאמין
ענף הפרסום בארץ גדל ומתפתח בקצב מהיר מאוד. אני שמחה להוביל את החוג לפרסום ותקשורת שיווקית שהוא היחידי בארץ ולהביא לסטודנטים והבוגרים את מיטב המרצים, שהם אנשי התעשייה הטובים ביותר שמלמדים את הסטודנטים ומכשירים אותם לעבודה המעשית מיד בתום הלימודים שלהם.
ד"ר מיכל שפירא ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית

ימי לימוד ומיקום

מחזור נובמבר 2019
קרית אונו
מסלול בוקר ימים א׳, ב׳, ד׳ מסלול ערב ימים א׳, ג׳, ה׳ משעה 17:00

מה נדרש כדי להתקבל

  • תעודת בגרות מלאה בממוצע בגרות משוקלל התואם את דרישות הקבלה בפקולטה הרלוונטית.
  • ציון של מבחן סיווג רמה באנגלית (מבחן אמי”ר או מבחן אמיר”ם או ציון פסיכומטרי).
  • ראיון אישי עם איש הסגל האקדמי.

דברים נוספים שכדאי לדעת

שיתופי פעולה עם חברות מובילות בתעשייה:

אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי, שטראוס, גליקמן שמיר סמסונוב, מדיה קום, רונן צור, c&m סאצ’י, גריי קונטנט, החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה), לשכת העיתונות הממשלתית. הבוגרים שלנו השתלבו במשרדי הפרסום המובילים, סוכנויות דיגיטל וחברות מובילות במשק בתפקידי ניהול שיווק, מיתוג, דיגיטל, מחקר אסטרטגי, דוברות ויחסי ציבור, ייעוץ אסטרטגי, ניהול פרסום, ניהול תקשורת שיווקית ועוד.

אין כמו לראות אותנו בווידאו