שלוש סיבות טובות ללמוד אצלנו

התואר הראשון והיחיד בישראל בפרסום ותקשורת שיווקית
הכשרה מקצועית בשיתוף "הבצפר" של איגוד חברות הפרסום. בנוסף במסגרת התואר מתקיימים פרויקטים מיוחדים עם חברות כמו: פייסבוק, Meta, i24, שלום תל אביב, זאביק דרור , רשת שוקן ועוד
התכנית מציעה את המספר הגדול ביותר של קורסי הדיגיטל בישראל לצד סדנאות בניהול מדיה דיגיטלית כולל הכנה למבחן הסמכה של גוגל

תוכנית הלימודים

רוצים להוביל קמפיין בלתי נשכח? להשיק את המוצר הבא שישנה את השוק? לייצר את הסרטון הוויראלי הבא?  את האג’נדה שלכם בקרב הציבור? מהתואר הזה תצאו עם כל מה שנדרש כדי להוביל את עולם השיווק והפרסום, הדיגיטל וההסברה.

אם החלום שלך הוא להשתלב בתחום שמייצר ומשפיע  על התפיסה שלנו- זה התואר עבורך.

אנחנו מציעים את התוכנית האקדמית היחידה בישראל בפרסום ותקשורת שיווקית עם דגש על העולם הדיגיטלי במהלך התואר תתנסו במגוון הזדמנויות להגות ולייצר קמפיינים בתנאי השוק האמיתי במסגרת שיתוף הפעולה עם “הבצפר”. תכירו את בכירי התעשייה שילמדו ידריכו אתכם. 


תכנית הלימודים מחולקת לפי חטיבות ביניהן:
חטיבת לימודי פרסום
לימודי שיווק וניהול מותגים
שיווק דיגיטלי
תקשורת דוברות ויחסי ציבור
ניהול מכירות שירות ולקוחות
כישורי קריירה ומיומנויות אישיות
קורסים להרחבת הידע

 

מה עושים עם זה?
הבוגרים שלנו משתלבים במגוון תפקידים ביניהם:
חברות וחטיבות השיווק: מנהלי פררסום ותקשורת שיווקית , מנהלי שיווק, מנהלי מותג, מנהלי שיווק דיגיטלי, מנהלי קטגוריה ועוד.
משרדי פרסום: תקציבאי, פלנרים, קופירייטרים, תקציבאי דיגיטל.
דוברות ויחסי ציבור: יועצי תקשורת , דוברים, אנשי יחסי ציבור, עוזרים פרלמנטריים.
שיווק דיגיטלי, סטארט אפים והייטק, השתלבות בערוצי טלוויזיה, חברות תוכן, ועוד.


מבין הנושאים הנלמדים במסלול בוקר
שנה א’
מבוא לניהול השיווק
מבוא לתקשורת המונים
אוריינות אקדמית
ניהול הפרסום והתקשורת השיווקית
יח”צ דוברות והסברה
שיווק דיגיטלי
רשתות חברתיות, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וסרטונים ויראלים
מיתוג מעסיק וחווית לקוח
התנהגות צרכנים
שיווק בינלאומי
מיתוג אישי ודרכי השפעה
דיני תקשורת
אסטרטגיה שיווקית
שיטות סטטיסטיות יישומיות
פסיכולוגיה ופרסום
מבוא לתקשורת המונים
סדנא בתכנון אסטרטגי
אנגלית (שיבוץ לפי רמה)

שנה ב’
התהליך הקריאטיבי
ניהול מכירות B2B & B2C
תקשורת כלכלה וממשל בישראל
ניהול מותגים
כתיבה עיתונאית
ממשל ופוליטיקה
מחקרי שוק ויישומי Big Data
פרסום בתקשורת סלולרית
תקשורת שיווקית בנקודות מכירה
יחסי ציבור וניהול משברים
תכנון, מחקר ומדיה
פיתוח כישורי קריירה
אנגלית (שיבוץ לפי רמה)

שנה ג’
קשרי עיתונות ומדיה
כלי מדידה (כולל google analytics)- בעבר כלי מדידה בתחום האינטרנט
סמינר בשווק ופרסום
מדיניות מוצרים בעידן הדיגיטלי
סדנת פיתוח סטארט-אפ
מיקסום רווחיות לקוח
בחירת חטיבה מקצועית

*תוכנית לימודים לדוגמא והיא נתונה לשינויים

 

לצפייה בנושאי הלימוד לחצו כאן

לצפייה ברשימת המרצים לחצו כאן

פרקטיקום

במסגרת התואר ישנם שיתופי פעולה רבים עם חברות פרסום , דיגיטל, יח”צ שיווק ועוד.
עוד במהלך התואר יחווי הסטודנטים התנסות מעשית/  סטאז’ בחברות השונות וכך יקבלו כלים מעשיים מהשטח.
התנסות זו מעניקה לסטודנטים יתרון מעשי בשוק תחרותי ומסייעת בהשתלבותם בשוק העבודה .

בין החברות:

הכשרה מקצועית בשיתוף “הבצפר” של איגוד חברות הפרסום

בנוסף במסגרת התואר מתקיימים פרויקטים מיוחדים עם חברות כמו: פייסבוק, i24, שלום תל אביב, Meta, זאביק דרור, רשת שוקן ועוד


התכנית מציעה את המספר הגדול ביותר של קורסי הדיגיטל בישראל לצד סדנאות בניהול מדיה דיגיטלית כולל הכנה למבחן הסמכה של גוגל

 

אני מאמין
ד"ר מיכל שפירא ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית
ענף הפרסום בארץ גדל ומתפתח בקצב מהיר מאוד. אני שמחה להוביל את החוג לפרסום ותקשורת שיווקית שהוא היחידי בארץ ולהביא לסטודנטים והבוגרים את מיטב המרצים, שהם אנשי התעשייה הטובים ביותר שמלמדים את הסטודנטים ומכשירים אותם לעבודה המעשית מיד בתום הלימודים שלהם.

חשוב שתדעו

שירן חביב
מנהלת מותג נספרסו
בוגרת מחזור 2016
גלעד דרור
מנכ"ל בירה מלכה
בוגר מחזור 2016
ירדן נוסבאום
מדיה פלנר, מדיה.קום
בוגר מחזור 2015

מה נדרש כדי להתקבל

  1. קבלה ישירה:
    א. ממוצע בגרות בציון של 92 ומעלה.
    ב. תואר קודם ממוסד אקדמי מוכר.
    או
    18 נ”ז מהאוניברסיטה הפתוחה (*לא כולל הכרה בלימודים קודמים)
    או
    תעודת הנדסאי/ת
    או
    מתמטיקה 3 יחידות לימוד בציון 75 ומעלה / 4 יחידות לימוד בציון 65 ומעלה / 5 יחידות בציון עובר
  1. קבלה משוקללת:
    א. מעבר ראיון קבלה וממוצע בגרות 91-80 או פסיכומטרי 550 ובגרות מלאה.
    ב. מעל גיל 30: מעבר ראיון קבלה ובגרות מלאה.
    ג. בעלי רקע לימודי קודם: מעבר ראיון קבלה.
  1. תכנית אפיק מעבר לאקדמיה – לבעלי בגרות מלאה שאינם עומדים בתנאי הממוצע (מעבר מקבץ קורסים אקדמיים לפני תחילת הלימודים).
  1. למועמדים שאינם עומדים בדרישות הקבלה – תינתן אפשרות למכינה קדם אקדמית. לפרטים על המכינה ותנאיה יש לתאם פגישת ייעוץ.

 

דברים נוספים שכדאי לדעת

שיתופי פעולה עם חברות מובילות בתעשייה:
אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי, שטראוס, גליקמן שמיר סמסונוב, מדיה קום, רונן צור, c&m סאצ’י, גריי קונטנט, החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה), לשכת העיתונות הממשלתית. הבוגרים שלנו השתלבו במשרדי הפרסום המובילים, סוכנויות דיגיטל וחברות מובילות במשק בתפקידי ניהול שיווק, מיתוג, דיגיטל, מחקר אסטרטגי, דוברות ויחסי ציבור, ייעוץ אסטרטגי, ניהול פרסום, ניהול תקשורת שיווקית ועוד.
בנוסף, במסגרת התואר מתקיימים כנסים רבים בנושאים אקטואליים עם בכירי התעשייה והמשק.

רוצה לדעת עוד?