שלוש סיבות טובות ללמוד אצלנו

במסגרת התואר יקבלו הסטודנטים מערך תמיכה ומערכת ליווי על-ידי המרצים הטובים ביותר.
תואר יחיד מסוגו בארץ המותאם להתרחשות הדינמית בעולם הדיגיטלי.
הכשרה לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.

למה זה חשוב?

אילן סיגל
"מערכות הדיגיטל והדאטה הן הלב של השיווק המודרני. יכולות האוטומציה והפרסונליזציה של המערכות החדשות מאפשרות למנהלי השיווק להצליח בתפקידם ולהצעיד את החברות אותן הן מייצגים לביצועים יוצאי דופן."
סמנכ"ל שיווק ,yes פלאפון, בזק בינלאומי.
מוסמך תואר שני, הקריה האקדמית אונו
יפית מנטין
"כלים דיגיטליים וטכנולוגיים מתקדמים מאפשרים כיום למנהלי השיווק לייצר מנופים עסקיים חדשים. יכולות של פרסונליזציה, Omni channel ותגובה בזמן אמת מייצרים ערך אמיתי, בעל משמעות, המניע בצמיחה קדימה."
סמנכ״לית שיווק נספרסו.
מוסמכת תואר שני, הקריה האקדמית אונו
אמיר שניידר
"קצב העולם המהיר, החידושים הטכנולוגיים והצרכן שהופך לדיגיטלי ומוסח יותר עם הצפה של ערוצים ואפיקי מדיה חדשים, מחייבים את איש השיווק ללמוד כל הזמן איך לרתום את כל הדאטה, הכלים והשיטות כדי להגיע לקהל הנכון, המוצר הנכון ובזמן הנכון."
מנהל תחום דיגיטל מטה שיווק בנק הפועלים.
מוסמך תואר שני, הקריה האקדמית אונו
אני מאמין
מברכת על התואר החדש, שממשיך את התפישה שלנו לפיה בעידן של שינויים ומהפכות בעולמות התוכן והשיווק, הידע האקדמי חייב יותר מתמיד להיות רלוונטי ולסייע לבוגרים להשתלב במקצועות העתיד״. מדובר בתואר הרלוונטי ביותר לעידן שלנו . לאותם אנשים שהם כבר חלק תעשיית הפרסום, השיווק והדיגיטל יהווה התואר מקפצה בקריירה ולאלה שמעוניינים להשתלב בתחום מרתק זה ישמש התואר כרטיס כניסה.
ד״ר מיכל שפירא סגנית דקן הפקולטה למנהל עסקים וראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית
לכל הציטוטים

מה תלמדו

מטרת התואר היא הענקת ידע אקדמי עדכני מעשי ומקיף אשר יאפשר בניית אסטרטגיה דיגיטלית אפקטיבית ופיתוח יכולות בתחומי המיתוג, הפרסום, יח"צ שיווק ועוד. התואר יעניק לסטודנטים את הכלים להשתלבות בתפקידים של ניהול תחום הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית- Chief Digital Officer) CDO), ניהול קמפיינים בדיגיטל, ניהול מדיה חברתית, ניהול קהילות, ניתוח וכריית נתונים, ניהול שיווק וניהול מותגים, ניהול פרסום ותקשורת שיווקית, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים, השתלבות בסטרטאפים ׁ(חברות הזנק) ועוד. בראש התכנית ללימודי התואר עומדת ד"ר מיכל שפירא, סגנית דקן הפקולטה למנהל עסקים וראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית.

בתואר ניתן יהיה לבחור בין שתי התמחויות:

  • התמחות באסטרטגיה וטרנספורמציה דיגיטלית – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה. בין הקורסים: מבוא להגנת הסייבר, אסטרטגיה ודאטה בארגון, ניהול קהילות, מבוא ל Big Data-, גיימינג, AI בעידן הביג דאטה, תקשורת ותרבות, Machine Learning  ואנליטיקה עסקית ועוד.
  • התמחות בתקשורת שיווקית – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים בתחומי פרסום, שיווק, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים ועוד. בין הקורסים: סדנת אסטרטגיה והקמת סטארט-אפ, סדנת ניהול קמפיינים, אסטרטגיית יחסי ציבור וניהול משברים, יצירתיות במנהל עסקים, ניהול מותגים ועוד.

הסטודנטים בשתי ההתמחויות ילמדו קורסים בתחומי הניהול, האסטרטגיה  וניהול השיווק, ניהול משא ומתן עסקי, תורת המשחקים ואסטרטגיה בשיווק, ניהול שינוי ארגוני, ממשל  ציבורי ותאגידי, ניהול התקשורת והפרסום בעידן הדיגיטלי, פיתוח מוצרים חדשים ועוד.

כיווני תעסוקה:  הבוגרים יוכלו להשתלב בסיום התואר בשורה של תפקידי מפתח בארגונים,

  • בתפקידי ניהול תחום הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית – CDO -Chief Digital Officer, ניהול קמפיינים בדיגיטל, ניהול מדיה חברתית, ניהול קהילות , ניתוח וכריית נתונים , והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.
  • בחברות ייעוץ בתחום הדיגיטל, חברות לייעוץ אסטרטגי, משרדי פרסום וחברות מדיה.
  • במשרדי פרסום בתפקידי ניהול תקציבים (תקציבאות(, דיגיטאל, תכנון מדיה ומחקר ותכנון אסטרטגי.
  • בחברות וארגונים מפרסמים בתפקידי ניהול שיווק, ניהול פרסום ותפקידים אחרים הדורשים הבנה בתחומי התקשורת.
  • בחברות הזנק (סטרטאפים).
  • בתחומי המיתוג, הדוברות ויחסי הציבור.
  • בחברות העוסקות בתחומי התקשורת הדיגיטלית והאינטראקטיבית.
חדשנות טכנולוגית אמיתית יוצרת ערך מוסף באמצעות פתרונות לצרכים גלויים או סמויים. היא יכולה להשפיע על התנהגות, לכוון אותה ובתוך כך להקל על פעולות, לחסוך זמן, ולתת ערך. הכלים הטכנולוגיים החדשים מייצרים פתרונות והזדמנויות לדייק מסרים ולתת ערך פרסונאלי לצרכנים.
שלי שמיר קינן סמנכ"לית שיווק קוקה-קולה ישראל

ימי לימוד ומיקום

מחזור אוקטובר 2020
קמפוס קרית אונו
יום ד' בשעות 16:00 - 22:00 יום ו' בשעות 8:30 - 14:00

מה נדרש כדי להתקבל

קבלה ישירה: תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ממוצע 80

ומעבר ראיון אישי עם סגל אקדמי וניסיון ניהולי/ מקצועי / תעסוקתי רלוונטי.

*הקריה האקדמית אונו שומרת לעצמה את הזכות לבחור את המועמדים הטובים ביותר מבין הנרשמים.

 

קבלה משוקללת: תואר ראשון מוסד אקדמי מוכר, מעבר ראיון אישי עם סגל אקדמי וניסיון ניהולי/ מקצועי / תעסוקתי רלוונטי.

 

דברים נוספים שכדאי לדעת

*המועצה להשכלה גבוהה אישרה פתיחת התכנית, פרסומה ורישום סטודנטים. הענקת התואר מותנית באישורה. לתכנית רשת בטחון מלאה מתכנית התואר השני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום של הקריה האקדמית אונו.

לחצו כאן לקריאת כתבות הבלוג באסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית 

רוצה לדעת עוד?