שלוש סיבות טובות ללמוד אצלנו

התכנית מציעה את המספר הגדול ביותר של קורסי הדיגיטל בישראל לצד סדנאות בניהול מדיה דיגיטלית, רשתות חברתיות והקניית מיומנויות פרקטיות מעולם הפרסום והשיווק.
שיתופי פעולה עם חברות מובילות בתעשייה.
הסמכות יישומיות ייחודיות עם חברת "לעמ" - לשכת העיתונות הממשלתית.

תוכנית הלימודים

חשבת פעם למה יש פוסטים שעוצרים אותך בגלילה בפיד וכאלה שלא? למה יש לך יותר תשוקה למוצר מסוים ולא על אחר? למה יש מחאות שהצטרפת אליהן וכאלה שהתעלמת מהן? אחת הסיבות המרכזיות היא – שיווק ופרסום. מהמוצרים שאנחנו קונים בסופרמרקט ועד הפוליטיקאים להם אנחנו מצביעים בקלפי – הכל ממותג, משווק ומפורסם כל הזמן. כדי להשפיע באמת, כדי להכתיב מגמות וליצור שינוי – צריך לדעת לעשות את זה כמו שצריך. וזה בדיוק מה שנלמד אותך כאן.

בין נושאי הלימוד: ניהול התקשורת והפרסום פסיכולוגיה ופרסום, יצירתיות בפרסום, פיתוח מוצרים, שיווק דיגיטלי, סדנת פיתוח סטארט אפ, דוברות ויחסי ציבור, קשרי עיתונות ומדיה, ניהול מותגים, קידום בפייסבוק, גוגל, אינסטגרם ועוד.

גם אני בוגר אונו
חוויית לימודים מדהימה , בזכות הידע, העניין והתרומה לארגז הכלים המקצועי שלי.
רמי רושקביץ מנכ"ל משותף ב"גריי קונטקט", חברת התוכן השיווקי של קבוצת אדלר-חומסקי

למה זה חשוב?

אתגר שפיבק
מנכ"ל ומייסד FIXEL
דודי חברון
בעלים משותף במשרד הפרסום חברון-זלצמן
אורן רווח
מנכ"ל קבוצת אסתי לאודר ישראל (אלקליל)

ימי לימוד ומיקום

מחזור אוקטובר 2021
חיפה
מסלול ערב: ימים א', ג' יום לימודים מתוקשב: ה' 16:00-22:15
ירושלים
מסלול בוקר: ימים א', ג', ד' 08:30-15:45

מה נדרש כדי להתקבל

  1. קבלה ישירה:
    א. ממוצע בגרות בציון של 95 ומעלה, או פסיכומטרי 600 ובגרות מלאה.
    ב. תואר קודם ממוסד אקדמי מוכר.
  1. קבלה משוקללת:
    א. מעבר ראיון קבלה וממוצע בגרות 94-80 או פסיכומטרי 550 ובגרות מלאה.
    ב. מעל גיל 30: מעבר ראיון קבלה ובגרות מלאה.
    ג. בעלי רקע לימודי קודם: מעבר ראיון קבלה.
  1. תוכנית אפיק מעבר לאקדמיה – לבעלי בגרות מלאה שאינם עומדים בתנאי הממוצע (מעבר מקבץ קורסים אקדמיים לפני תחילת הלימודים).
  2. למועמדים שאינם עומדים בדרישות הקבלה – תינתן אפשרות למכינה קדם אקדמית. לפרטים על המכינה ותנאיה יש לתאם פגישת ייעוץ.

מתי מוצרים חדשים מצליחים? ד"ר איל מעוז