חשבת פעם למה יש פוסטים שעוצרים אותך בגלילה בפיד וכאלה שלא? למה יש לך יותר תשוקה למוצר מסוים ולא לאחר? למה יש מחאות שהצטרפת אליהן וכאלה שהתעלמת מהן? למה 2 חברות שמציעות כמעט את אותו המוצר אחת מצליחה והשניה כושלת? אחת הסיבות המרכזיות היא – שיווק ופרסום. מהמוצרים שאנחנו קונים בסופרמרקט, אונליין ועד הפוליטיקאים להם אנחנו מצביעים בקלפי – הכל ממותג, משווק ומפורסם כל הזמן. כדי להשפיע באמת, כדי להכתיב מגמות וליצור שינוי – צריך לדעת לעשות את זה כמו שצריך. וזה מה שאנו מלמדים בתואר.
בין נושאי הלימוד: ניהול התקשורת והפרסום פסיכולוגיה ופרסום, יצירתיות בפרסום, פיתוח מוצרים, שיווק דיגיטלי, סדנת פיתוח סטארט אפ, דוברות ויחסי ציבור, קשרי עיתונות ומדיה, ניהול מותגים, קידום בפייסבוק, גוגל, אינסטגרם ועוד.
מסיימי ההתמחות מקבלים תעודה נוספת המציינת את ההתמחות בנוסף לתעודת התואר.
סדנת הסמכה כתיבת תוכן שיווקי ועיתונאי של לשכת העיתונות הממשלתית
תעודת הסמכה של הבצפר של איגוד חברות הפרסום בנושא "ניהול קהילות"
הכנה לבחינה של גוגל בנושא Google Adwords
א. ממוצע בגרות בציון של 95 ומעלה, או פסיכומטרי 600 ובגרות מלאה. בנוסף, מתמטיקה 3 יחידות לימוד בציון 75 ומעלה / 4 יחידות לימוד בציון 65 ומעלה / 5 יחידות בציון עובר.
ב. תואר קודם ממוסד אקדמי מוכר.
או
24 נ"ז מהאוניברסיטה הפתוחה (*לא כולל הכרה בלימודים קודמים)
או
תעודת הנדסאי/ת
א. מעבר ראיון קבלה וממוצע בגרות 94-80 או פסיכומטרי 550 ובגרות מלאה.
ב. מעל גיל 30: מעבר ראיון קבלה ובגרות מלאה.
ג. בעלי רקע לימודי קודם: מעבר ראיון קבלה.
לבעלי בגרות מלאה שאינם עומדים בתנאי הממוצע (מעבר מקבץ קורסים אקדמיים לפני תחילת הלימודים).
תינתן אפשרות למכינה קדם אקדמית. לפרטים על המכינה ותנאיה יש לתאם פגישת ייעוץ.