שלוש סיבות טובות ללמוד אצלנו

המרצים הטובים ביותר בישראל וביניהם: ד"ר מיכל שפירא, ד"ר אייל מעוז, ד"ר דינה ניר, ד"ר מוטי אמר, ד"ר יניב גווילי, ד"ר עופר צלרמאייר ועוד.

בין המוסמכים שלנו: שלי קינן שמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה קולה, רמי רושקביץ, מנכ"ל חברת התכנן השיווקי גריי קונקטקט - אדלר חומסקי ועוד.

התכנית קיימת משנת 1995 ומידי שנה אנו מתאימים ומסנכרנים אותה לשוק המשתנה על מנת שתהיה התכנית המעודכנת והיישומית ביותר.
מה נדרש כדי להתקבל
קבלה ישירה: תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ממוצע 80 ומעלה.
קבלה משוקללת:
א. תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ממוצע בין 70-79 ומעבר ראיון קבלה.
ב. תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ומעבר ראיון קבלה וניסיון ניהולי/ מקצועי / תעסוקתי רלוונטי.
או
- תואר ראשון מחו"ל – יש לצרף אישור שקילות ממשרד החינוך, הגף להערכת תארים ודיפלומות. טלפון: 02-5601684.
*בקשות של בוגרי מוסדות אקדמיים בחו"ל (כולל שלוחות), ייבחנו בכל מקרה לגופו.
דברים נוספים שכדאי לדעת
בין נושאי ההתמחות: מחקרי שוק BIG DATA, התנהגות צרכנים, ניהול התקשורת והפרסום בעידן דיגיטלי, פיתוח מוצרים חדשים, ניהול מותגים, יצירתיות בעסקים, שיווק דיגיטלי ורשתות חברתיות