שלוש סיבות טובות ללמוד אצלנו

תמהיל הקורסים בתוכנית יכשיר אתכם לאתגרים ולדרישות של עולם השיווק בעידן החדש, ויקנה לכם את הידע והכישורים המותאמים לסביבה הדינמית. תוכנית הלימודים בנויה באופן אינטגרטיבי, והיא מקיפה את תחומי השיווק, הפרסום והתקשורת השיווקית על היבטיהם השונים, ומתעדכנת תדיר בהתאם למגמות החדשות.
בוגרי ההתמחות השתלבו בתפקידי ניהול בכירים בתחום השיווק, הפרסום והמיתוג, השיווק הדיגיטלי, יחסי הציבור וניהול התקשורת השיווקית, וכן כיועצים חיצוניים בתחום לחברות וגופים בתעשייה. הם השתלבו במשרדי פרסום בתפקידי ניהול תקציבים ותכנון אסטרטגי, ובחברות הזנק (סטארטאפ) בתפקידי ניהול דיגיטל, תכנון מדיה ומחקר ותכנון אסטרטגי.
המרצים בהתמחות בניהול השיווק והפרסום באים מחזית הידע והעשייה, ויש בהם אנשי אקדמיה בכירים לצד דמויות בכירות בתעשייה.

תוכנית הלימודים

על רקע התנאים המשתנים של עולם השיווק, הפרסום והתקשורת, ונוכח המהפכה הדיגיטלית, הפיתוח הטכנולוגי המואץ, ריבוי ערוצי המדיה והחשיפה לחברות בינלאומיות – התחרות גוברת והדרישה להתמקצעות הולכת וגדלה. כיום, ייצור יעיל של מוצר איכותי אינו מהווה ערובה בלעדית להצלחה כלכלית. במציאות כזו, לימודי ניהול השיווק והפרסום הופכים למרכיב אסטרטגי ודומיננטי ביותר בניהול הפירמה המודרנית, והם הכרחיים לבניית המותג בדרך שתאפשר קיום מערכת יחסים עם הלקוח ותבטיח את מכירות החברה.

לאור זאת, עליכם לרכוש ניסיון ולהתמצא בשלל נושאים ובהם: תכנון אסטרטגי, פיתוח מוצרים חדשים, גיבוש רעיון תוך שילוב חשיבה יזמית ויצירתית, שיווק דיגיטלי וניהול מותגים ברשתות חברתיות, ניהול תקשורת שיווקית, תכנון מדיה ועוד. כל זאת כדי שתוכלו להפוך לאנשי מקצוע בעלי יתרון וערך תחרותי. תוכנית ההתמחות בניהול השיווק והפרסום מתמקדת בהקניית כלים אלו.

בין קורסי הלימוד:

  • ניהול התקשורת והפרסום בעידן הדיגיטלי
  • מגמות, תמורות וחדשנות בעולם השיווק
  • פיתוח מוצרים חדשים
  • שיווק דיגיטלי ורשתות חברתיות
  • אסטרטגיית יחסי ציבור וניהול משברים
  • תכנון ושיווק סטארטאפ
  • ניהול מותגים
  • יצירת ערך ואסטרטגיה שיווקית
  • אסטרטגיה עסקית
  • היבטים בניהול הארגון
  • יסודות הניהול הפיננסי
  • ניהול משא ומתן עסקי
  • יזמות וחדשנות עסקית
  • מנהיגות חיובית בניהול
  • ניתוח דוחות כספיים
  • ממשל ציבורי ותאגידי
  • תורת המשחקים וניהול סיכונים
  • דיני עסקים ואכיפה כלכלית
  • דיני עבודה ואתיקה למנהלים

להורדת עלון ההתמחות, עבור שנת תשפ”ג 2022-2023, עם רשימת הקורסים המלאה של ההתמחות (לא כולל קורסי הליבה) –  לחצו כאן

להורדת חוברת המידע עבור שנת תשפ”ג 2022-2023, תואר שני .M.B.A הכוללת הרחבה עבור קורסי הליבה – לחצו כאן

פרקטיקום

במסגרת שיתופי פעולה עם חברות בתעשייה, נבנתה תוכנית פרקטיקום שמוצעת לסטודנטים. בתוכנית זו מתנסים הסטודנטים בעבודה מעשית בארגונים העוסקים בנושאים הקשורים לתחומי הלימוד של ההתמחות. סטודנטים שמעוניינים להשתתף בתוכנית מגישים מועמדות למשרות המוצגות בפניהם, ועוברים תהליך מיון והשמה הכולל ריאיון של סגל הקורס ושל מקום ההתמחות. סטודנטים המעוניינים בארגון שאינו ברשימת המשרות, יכולים לפנות בבקשה והיא תיבחן בתאם לקריטריונים של תוכנית הפרקטיקום. הפרקטיקום מהווה חלופה לפרויקט.

ציטוט אהוב
ד"ר מיכל שפירא
- Markeing's job is never done. It's about prepetural motion. We must continue to innovate everyday.
Beth Comstock, Rormer CMO & Vice Chair. GE

חשוב שתדעו

אילן סיגל
"לימודי התואר השני בהתמחות השיווק והפרסום אפשרו לי להיות בלב העשייה השיווקית בשוק הישראלי והגלובלי במקביל ללימודים. הידע שרכשתי בתואר היווה עבורי קרש קפיצה לתפקידים בכירים בשוק העבודה הכל כך תחרותי בתחומי השיווק, הדיגיטל והאסטרטגיה."
מנכ"ל החברות פלאפון, yes ובזק בינלאומי
קארן שיף
"התמחות השתלבה לי עם בניית מסלול קריירה בפרסום ושיווק ועזרה לי לחבר את התיאוריה עם השטח. לימים הוספתי עוד שכבות עוטפות של מכירות ושירות כחלק מתפיסת הלקוח במרכז כשברקע שורש לימודיי שזרעו גם את חוכמת הדאטה בקבלות החלטות להצמחת העסק ומלוות אותי עד היום."
CRO - Chief Revenue Officer, Cello

מה נדרש כדי להתקבל

קבלה ישירה:

תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר, בציון ממוצע 80 ומעלה.

קבלה משוקללת:

א. תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר, ציון ממוצע בין 70 ל־79 ומעבר ראיון קבלה.
ב. תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר, מעבר ראיון קבלה, וניסיון ניהולי/מקצועי/תעסוקתי רלוונטי.

רוצה לדעת עוד?