תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית (.B.A)

תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית (.B.A)

מנהלת התוכנית: ד"ר מיכל שפירא

 

"לורם איפסום דולור אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית, בלוף קינץ". 

השגנו את תשומת הלב שלך? כנראה שעשינו משהו טוב עם הידע בפרסום ותקשורת שיווקית. אגב, "לורם איפסום" הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין שרק נראה כמו טקסט אמיתי. 

מדוע ללמוד פרסום ותקשורת שיווקית?

לדעתנו זו השאלה הרטורית של המאה ה – 21. החל מספינים תקשורתיים, סרטונים ויראליים, מסרים מיידים וכאלה שנטמעים בעומק התודעה. ממיתוג חברתי ותרבותי לקמפיין פרסום דיגיטלי חתרני. מתקשורת המונים, מציאות וירטואלית ומובייל עד לחווית משתמש. מהפגנות שמתחילות בסטטוס ועד חרם צרכנים שמתחיל בטוויט אחד ונגמר בנפילת ממשלה. הכל סביבנו משווק, מתוקשר, מפורסם, ממותג ומשפיע. מי שאומר שזה לא עובד עליו לא יודע באיזה אופן, ועד כמה זה משפיע עליו. אגב, הקריה האקדמית אונו היא המוסד היחיד שמציע תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית. היחיד.

אנו מאמינים שלימוד רב תחומי, הכולל חשיבה יצירתית ופיתוח דרכי פרסום ושיווק חדשות, צריך להעביר בצורה אטרקטיבית יחד עם שילוב של התנסות מעשית. התואר בפרסום ותקשורת שיווקית מתמקד בתחום השיווק והפרסום ונבנה בהתאמה לעידן הדיגיטלי. מטרות התואר הן להקנות ידע חיוני וכן לזהות ולפתח כשרונות קיימים.

בואו לחקור את הצד האקדמי ולחוות את הצד המעשי, של תעשיית התקשורת, השיווק והפרסום ששולטת כיום בתשומת הלב ובכיס של כולנו. 

 

  • רלוונטיות:  זהו התואר היחיד בישראל שהורכב במטרה להעניק ידע עכשווי, מעודכן ורלוונטי. שיווי המשקל השתנה והותיר את הלימודים המסורתיים בפיגור אחרי מהירותו של הפס הרחב, זירת ההתרחשות הגלובאלית של ימינו. הדגש הוא על מה שקורה כעת ומה שיקרה מחר.
  • עניין: זה דבר אחד לנהל דף בפייסבוק, וזה דבר אחר לנהל שם מותג. המוניטין ברשת חורץ גורלות של אנשים, של גופים כלכליים ושל שלטונות. איך מצליח סרטון יו-טיוב לצבור מאות מיליוני צופים, ומה הערך הכלכלי של חשיפה תקשורתית שכזו ? כיצד יוצרים קמפיין ויראלי ? הידע שמאחורי הנושאים הללו מרתק, וכזו היא תכנית הלימודים לתואר החדש.
  • יצירתיות: רעיונות כבירים רבים נולדים במוחותיהם של אנשים ולעיתים נעלמים באותה מהירות. סגל המומחים שלנו ילכוד עבורכם את הברק הזה בטרם יעלם, ויסייע לכם לטפח את היצירתיות שלכם בכוון המתאים לכם ביותר : יצירתיות נדרשת הן עבור קופירייטינג והן עבור תכנון ורכש מדיה, עבור ניהול מותג ועבור מחקר אסטרטגי. בואו לגלות את היצירתיות שלכם.
  • מרצים מהשורה הראשונה: בתכנית ירצו ד"ר מיכל שפירא, פרופ' אריה גביוס, ד"ר צפירה גרבלסקי, ד"ר יניב גוילי , ד"ר ארז יעקבי, איתי צמיר, איציק להב, רוני לטשובר, אביב בושינסקי, נורית דאבוש, ד"ר מוטי אמר,יוסי ארואטי (מנכ"ל משרד הפרסום GPS), איתן כסיף (מנכ"ל טלגל, זכיינית מדידת הצפייה בפיפל מיטר), אבי וינוגרד, אלון הוכדורף (מנכ"ל M&CSAATCHI), אלון שמש , ניר ברון ( מנכ"ל  TBWA DIGITAL), ד"ר אייל רכטר, פרופ' טליה מירון-שץ, יובל ארד (מנכ"ל ארד תקשורת), עופר עובד, גיל מסינג, ד"ר חנן גזית, ד"ר אילן (דניאלס) רחימי, עו"ד ניצן חן (מנכ"ל לשכת העיתונות הממשלתית), ארז בהט, מיכאל פינגרוט ועוד.
  • תעסוקה: רוב הסטודנטים מבקשים לפתח קריירה בתחום ההתמחות שלהם. מגוון המשרות בתחומי התקשורת השיווקית, הפרסום, יחסי הציבור והאסטרטגיה עצום, וכך גם מגוון ההתמחויות. אחת הדרישות מתכנית לימודים אקדמית היא להיות רלוונטית למעסיקים בתחום, וכך נהגנו.

ידע תיאורטי ומעשי בשילוב כשרון טבעי הנו פוטנציאל לקריירה מפוארת ופורצת דרך.

מדוע התואר שלנו הינו הרלוונטי ביותר שפותח בישראל לפרסום ותקשורת שיווקית?

  • התנסות מעשיתסביב התואר בנינו, סימולטור שיווקי שיאפשר לכם להיכנס, תרתי משמע, לתוך סיטואציות שיווקיות/תקשורתיות ופרסומיות מורכבות המתרחשות במשרדי פרסום או במחלקות שיווק ומיתוג, וליישם את הידע התיאורטי שרכשתם, הלכה למעשה (בשיווק קוראים לזה USP+RTB).
  • המרצים הטובים בישראל – המרצים בתכנית נבחרו, כמו שאומרים בפרסומות, בפינצטה, מתוך בכירי העוסקים כיום בחזית המחקרית והמעשית של תעשיית התקשורת, השיווק והפרסום.  אגב, המרצים האלה זכו , זו השנה הרביעית בתואר המרצים הטובים בישראל על פי סקר התאחדות הסטודנטים בישראל.
  • הכשרה מקצועית עם "הבצפר" – בשנה ג' תעברו הכשרה מקצועית, במסגרת שיתוף הפעולה בין הקריה האקדמית אונו לבין "הבצפר" (בית הספר שהקים איגוד חברות הפרסום בשיתוף כל משרדי הפרסום החברים בו). ההכשרה בנויה על מתודות לימוד של "הבצפר", ותהליך הלמידה כולל עבודה מעשית. 
רוצים לשמוע עוד מידע ייחודי על המסלול מהמרצים הטובים ביותר? השאירו פרטים ובואו לפגוש אחד-על-אחד את ראש החוג ד"ר מיכל שפירא   
שם פרטי:
שם משפחה:
טלפון:
דואר אלקטרוני:

 

ימי לימוד

מחזור פברואר 2019 – הזדמנות להתחיל ללמוד בחורף ולהרוויח שנת לימודים

קמפוס קרית אונו

 

תוכנית ערב

יום א' בשעות 17:00-22:00

יום ג' בשעות 16:00-22:00

יום ו' בשעות 8:00-14:30
הלימודים יתקיימו גם בסמסטר קיץ.

שכר לימוד

שכר לימוד לתואר ראשון

שכר לימוד לתואר ראשון לשנה"ל תשע"ט

 

פקולטה

מסלולשכר לימוד שנתי בש"חמינימום תשלום לתואר

מספר תשלומים לשנה

משפטיםתואר ראשון במשפטים33,300350%10
מנהל עסקיםתואר ראשון במנהל עסקים31,400300%10
מנהל עסקיםתואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית31,400300% 10
מנהל עסקיםתואר ראשון מואץ (שנתיים)36,000300%10
לימוד מקבילתואר ראשון במנהל עסקים + תואר ראשון במשפטים39,000350%10
מקצועות הבריאותתואר ראשון בריפוי בעיסוק33,750350%10
מקצועות הבריאותתואר ראשון בהפרעות בתקשורת33,750350%10
מקצועות הבריאותתואר ראשון בספורטתרפיה 30,000300%10
מדעי הרוח תואר ראשון בחינוך וחברה21,000300%10
מדעי הרוחתואר ראשון בחינוך וחברה + מסלול הסמכה בספורט22,000300%10
מדעי הרוחתואר ראשון בחינוך וחברה בהתמחות בטכנולוגיות למידה21,000300%10
בית הספר למוסיקהתואר ראשון במוסיקה רב תחומית27,500400%10

 

  • טופס להסדרת שכר לימוד באמצעות כרטיס אשראי – ניתן להוריד כאן
  • טופס להסדרת שכר לימוד באמצעות הוראת קבע – ניתן להוריד כאן
  • שכר הלימוד כולל : דמי אבטחה, שרותי מחשב וספרייה, שרותי מינהל  הסטודנטים, אישורי לימודים ללא הגבלה, דמי ביטוח, דמי חברות באגודת הסטודנטים (הקריה האקדמית אונו תעביר את פרטי הסטודנטים וחברי האגודה ודרכי ההתקשרות עימם).
  • הסטודנטים למשפטים במסלול בוקר ישלמו שכר לימוד שנתי מלא כפול שלוש וחצי, אף שלימודיהם יימשכו שלוש שנים בלבד.
  • שכר הלימוד השנתי מתעדכן מדי שנה ולא יפחת מהצמדה לעליית מדד המחירים לצרכן.
  • שכר לימוד לתואר ראשון במשפטים, ריפוי בעיסוק והפרעות בתקשורת ישולם, בכל מקרה, בשלוש וחצי שנים רצופות ועוקבות ללא תלות בהתקדמות אקדמית בין השנים.
  • שכר לימוד לתואר ראשון במנהל עסקים ישולם, בכל מקרה, בשלוש שנים רצופות ועוקבות ללא תלות בהתקדמות אקדמית בין השנים.
  • בגין כל שנת לימודים נוספת מעבר לתקופת הלימודים הנקובה, ישולם שכר לימוד בסך של 3,000 ש"ח.
  • שכר הלימוד להתמחות בחשבונאות אינו כולל את עלות שנת ההשלמה (שנה ד').
  • הכרה בלימודים קודמים עשויה לזכות בהפחתה בשכר הלימוד בכפוף לכללי הקריה האקדמית אונו.
  • בני זוג נשואים או בני משפחה מדרגה ראשונה, הלומדים במקביל ומשלמים שכר לימוד מלא, זכאים להנחה של 10% לכל אחד מהם.
  • הלימודים בקריה האקדמית אונו מוכרים לצורך שימוש בכספי הפיקדון למשוחררי צה"ל.
  • עלות מכינה קדם אקדמית מלאה למועמדים מעל / מתחת לגיל 30 הינה 7,150 ש"ח ב – 4 תשלומים שווים.
  • שכר הלימוד יוסדר באמצעות מזומן, הוראת קבע או בכרטיס אשראי.
  • חובת תשלומי שכר הלימוד ועמידה בפרעונם המלא חלה על הסטודנט בלבד.
  •  מדור שכר לימוד – שעות קבלת קהל 
יום א' עד יום ה'משעה 09:00-12:00
ומשעה 14:00-18:00
יום ו'משעה 08:00-12:00

מספר פקס: 03-7382299

  • הנחיות כלליות

בתום תהליך הרישום אשר יתבצע במנהל הרישום ישלחו מכתבי קבלה למתקבלים. למכתב הקבלה יצורף טופס תשלום שכר הלימוד. את שכר הלימוד יש להסדיר עד למועד המצוין במכתב הקבלה. סטודנט אשר לא יסדיר את מלוא שכר הלימוד עד למועד זה, יאבד את מקומו ואין הקריה האקדמית אונו יכולה להבטיח את לימודיו בשנה זו.

  • ביטוח לאומי

על פי תקנות הביטוח הלאומי, המוסד לביטוח לאומי יגבה דמי ביטוח לאומי ודמי בריאות בשיעור מינימלי שנקבע לגבי סטודנט במוסד להשכלה גבוהה. תשלומים אלה יגבו באמצעות פנקסי תשלומים שישלחו לביתו של הסטודנט. סטודנט שעובד בתקופת לימודיו ימלא אחר ההוראות אשר יצורפו לפנקסי התשלומים על מנת לקבל פטור מתשלום דמי ביטוח לאומי. בכל מקרה הקריה האקדמית אונו לא תעסוק בגביית דמי ביטוח לאומי.

  • פיגורים בתשלומים

סטודנטים אשר יפגרו באחד התשלומים, יחויבו בהפרשי הצמדה ובריבית צמודה בשיעור 5% לחודש או בחלק ממנה. שיעור הריבית יתעדכן מעת לעת  כנהוג בקריה האקדמית אונו סטודנטים אשר לא יסדירו את אופן תשלום שכר הלימוד לא יורשו להכין מערכת ולהתחיל בלימודים.

  • הקריה האקדמית אונו מעניקה לך הטבה ייחודית למימון הלימודים

הקריה האקדמית אונו מעניקה הטבה ייחודית למימון הלימודים באמצעות קרן שכ"ל. ניתן לקבל הסדר מימון המאפשר לך לפרוס את שכר הלימוד בפריסה ארוכה וללא ריבית.

לפרטים נוספים:

בטלפון – 03-9635856

בדוא"ל – service@sachal.co.il

באתר – www.sachal.co.il/ono

 

sachal-2016

    

Print Friendly, PDF & Email

במסגרת התואר תרכשו כלים ומיומנויות במגוון תחומים מרכזיים:

  • יחסי ציבור, דוברות והסברה
    יחסי ציבור, דוברות והסברה
    מבוא לתקשורת המונים
    יחסי ציבור ככלי לניהול משברים
    כתיבה עיתונאית
    סמינר מתקדם בתעמולה (SPIN)
    קשרי עיתונות ומדיה
    תרחיש סימולציה מקצועי
  • ​ניהול מכירות
    כישורי תקשורת בניהול
    ניהול מוכרים ומכירות
    מכירות בשווקים עסקיים
    אומנות המכירה
    התנהגות צרכנים
    מכירות נדל"ן
    מערכי שירות, מכירות ונאמנות לקוחות
    תורת המכרזים בתקשורת ופרסום
    סימולציה בתהליך המכירה
  • פרסום
    ניהול הפרסום והתקשורת השיווקית
    יצירתיות בפרסום ופיתוח מוצרים
    פסיכולוגיה ופרסום
    התהליך הקריאטיבי
    סדנא בתכנון אסטרטגי (פלנינג)
    תכנון, מחקר ומדיה
    סמינר מתקדם במיתוג
    קופירייטינג
    סמינר מתקדם בתמהילי מדיה
    אתיקה בפרסום
    תקציבאות
    חדשנות ויצירתיות בפרסום (בשיתוף SIT)
  • ​שיווק ופרסום דיגיטלי
    שיווק דיגיטלי
    רשתות חברתיות
    פרסום בתקשורת סלולרית
    קידום אתרים
    עקרונות המסחר האלקטרוני
    סדנת פיתוח סטארט-אפ
    מדיניות מוצרים בעידן הדיגיטלי
    סדנא בניו מדיה
    כלי מדידה בתחום האינטרנט
  • שיווק וניהול מותגים
    מבוא לניהול השיווק
    אסטרטגיה בשיווק
    מחקרי שוק
    התנהגות צרכנים
    ניהול מוכרים ומוכרות
    ניהול מותגים
    תקשורת שיווקית בנקודות מכירה
    סימולציה בבניית אסטרטגיה שיווקית
    סימולציה בכתיבה שיווקית

 

*התוכנית נתונה לשינויים

*התואר מוכר ע"י המל"ג

 

on-line-registration

 

אנחנו במקומכם היינו נרשמים כבר בשלב הזה, אבל אולי אתם צריכים עוד מידע בכדי להחליט. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
שם פרטי:
שם משפחה:
טלפון:
דואר אלקטרוני:

 

Print Friendly, PDF & Email
[print-me]
#wizFloatingChat{ display:block; }