שלוש סיבות טובות ללמוד אצלנו

אנו מכשירים ומצמיחים דור חדש של מנהיגים ומקבלי החלטות , המתמחים בהיבטים השונים של התיאוריה והפרקטיקה החינוכית. בזכות תכניות הלימודים המתחדשות והמתעדכנות בהתאם למשתקף במציאות, הבוגרים שלנו מגיעים מוכנים לשוק העבודה ומשתלבים בתפקידי מפתח בחברה.
תכנית הלימודים מועברת ע"י המרצים הטובים ביותר, המובילים בתחומם והנמצאים בחזית הידע.
הסטודנטים שלנו מקבלים ליווי צמוד ומטפח ויחד עם הלמידה החווייתית יוצרים אקלים ייחודי המעניק תחושת שייכות.

תוכנית הלימודים


אל תפספסו את היום הפתוח שלנו!
13.6.22 | 17:00 | צה"ל 104, קרית אונו
למידע נוסף לחצו כאן

ראש התכנית – ד"ר רחל הלל אברהם.

תואר שני בחינוך עם אפשרות בחירה באחת מתוך ההתמחויות הבאות:

  • .M.A בחינוך התמחות בחינוך מיוחד | ראש ההתמחות: ד"ר כרמלה איגל
    תכנית לימודים ייחודית בה נפגשים המרצים הטובים ביותר בעלי ניסיון עשיר ומגוון בתחומי החינוך המיוחד ודרכי ההוראה שלהם. תכנית זו מיועדת לאנשי חינוך ונושאי תפקידים אשר רוצים להעשיר ולהעמיק את הידע בתחומי החינוך המיוחד על כל טווח אוכלוסיות התלמידים בעלי הצרכים המיוחדים ורמות התפקוד המגוונות. מטרת ההתמחות בחינוך מיוחד היא להביא את הסטודנטים לגיבוש תפיסה חינוכית – ערכית, תוך העמקה ופיתוח חשיבה יצירתית בתחומי הדעת של החינוך המיוחד.
  • .M.A בחינוך התמחות בניהול וארגון מערכות חינוך | ראש ההתמחות: ד"ר יונה מילר
    מטרת התכנית היא להצמיח מנהיגות פדגוגית חדשה במערכת החינוך בהתאם לרפורמות והתמורות שחלו בשנים האחרונות במערכת החינוך. תכנית הלימודים מתרכזת בפיתוח והכשרה של כוח אדם מקצועי ומיומן בשלושה אספקטים: אישי, מקצועי וארגוני.
  • .M.A בחינוך התמחות בתקשוב ולמידה | ראש ההתמחות: ד"ר גילה לוי-עצמון
    בואו לחשוב אחרת על הוראה ולמידה בשילוב הטכנולוגיה! אנו מתמקדים בפיתוח חשיבה פדגוגית חדשנית ומעניקים כלים טכנולוגיים עדכניים ליישומה בשטח. בואו ללמוד כיצד לנהל למידה אפקטיבית מרחוק, כיצד להוציא את הלמידה וההוראה מחוץ לקירות הכתה, כיצד ללמוד בעזרת הטכנולוגיה בכל מקום ובכל זמן, כיצד לשלב בלמידה חוויה, אתגר ועניין, להכיר טכנולוגיות למידה מגוונות ולהבין כיצד לעשות שימוש מיטבי. אז אם אתם אנשי חינוך, מורים ומדריכים, המאמינים שיש מקום להוביל שינוי בלמידה, אם אתם מאמינים שצריך ואפשר ללמד וללמוד אחר, אם אתם חושבים שכיום צריך ללמד בדרכים שהתלמידים יחברו אליהן, אם אתם חושבים שלמידה צריכה להיות חוויתית, מסקרנת ומגוונת, אם יש לכם תמיד המון רעיונות מקוריים ואתם רוצים לדעת איך להוביל יזמות בחינוך, אם אתם שולטים בטכנולוגיות למידה אבל רוצים ללמוד עוד, אם אתם מרגישים שנותרתם מאחור מבחינה טכנולוגית ורוצים לצמצם את הפער, הצטרפו אלינו!
  • .M.A בחינוך התמחות בספורט | ראש ההתמחות: ד"ר אבי מויאל
    מטרת ההתמחות בספורט בלימודי התואר השני בחינוך היא בהכרת הפוטנציאל והקניית הידע התיאורטי, לצד רכישת הכלים החינוכיים והמקצועיים לפיתוח ומינוף הספורט ככלי חינוכי, ערכי וקהילתי במערכת החינוך הפורמלית והחינוך הבלתי-פורמאלי הפועלות בקהילה (מועדוני ספורט, רשויות מקומיות, מתנ"סים וכו').
    זירת הספורט נחשבת כיום, מבחינת מספר בני נוער פעילים במסגרות הספורט, לתנועת הנוער הגדולה ביותר בישראל. הפעילות הגופנית משמשת שדה להתפתחות קוגניטיבית ורגשית, מאפשרת תרגול של מיומנויות חברתיות, מפגישה מגזרים ואנשים שונים לפעילות משותפת ומסייעת לצמצום הפערים החברתיים. הספורט מהווה בכך פלטפורמה להשפעה ושינוי בתחום החינוכי, ערכי, תרבותי וחברתי.
    אנו מזמינים אתכם, אנשי החינוך, מורים לחינוך גופני ומאמנים, במסגרות החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי בתחום הספורטומחוצה לו, לממש את אותו פוטנציאל ולמצב את הפעילות בספורט כגורם מרכזי בתחום החינוך המשפיע על החברה בישראל.

  • .M.A בחינוך התמחות בחינוך לגיל הרך | ראש ההתמחות: ד"ר מרילין סמדג'ה
    תוכנית המיועדת לאנשי מקצוע העובדים במערכת החינוך לגיל הרך בישראל, או כאלו המבקשים להשתלב בתחום: בגני ילדים, במעונות-יום ובמשפחתונים, בתכניות התערבות לילדים בסיכון, וכן במסגרות ותכניות בחינוך הבלתי פורמאלי.
גם אני בוגרת
שרי חזי
ההתמחות פתחה לי אופקים חדשים למקצוע, לאנשים, לחברה, לתרבות שונה. דאגתי ליישם את התכנים שלמדתי במהלך הלימודים בתפקידי ולהתנסות בפרקטיקות השונות. בזכות ההתמחות כיום, אני ממוקדת יותר כסוכנת שינוי- מוכוונת מטרה ועשייה משמעותית ליצירת למידה משמעותית.
גם אני בוגרת
לימור בן-ארי
ההחלטה ללכת ללמוד תואר שני הייתה ברורה לי. לשמחתי קבלתי הרבה מעבר למה שציפיתי בלימודיי, ראשית צוות ההוראה שהיה בזמנו בראשותה של פרופ' גילה קורץ ועבר לד"ר גילה לוי עצמון שביד רמה הובילה את התחום לפסגות. היה פשוט מדהים. ההכלה, ההקשבה האמפתיה והסבלנות האין סופית אינם מובנים מאליהם באקדמיה. בעניין תכני הלימוד, אלו תמיד היו ברמה הגבוהה, העדכנית והרלוונטית ביותר אשר תרמו ותורמים לי רבות בתפקידיי השונים

חשוב שתדעו

"היום אנחנו עדים להתפתחות מאוד גדולה בכל תחום החינוך, התלמידים שלנו כולם חשופים למקורות מידע והתפקיד של המחנך הולך ומתמקד בהתמחות, יצירת סקרנות, מוטיבציות, יצירת שיח שמעורר חשיבה ביקורתית"
ד"ר כרמלה איגל
ראש התמחות בחינוך מיוחד
"היום אני מנהלת גן לילדים מעוכבי התפתחות גם עם 20 שנות ניסיון וותק תמיד יש מה ללמוד"
רוית קיסרי
גננת, סטודנטית לתואר שני בחינוך

מה נדרש כדי להתקבל

קבלה ישירה:
תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ממוצע 80

קבלה משוקללת:
תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ומעבר ראיון קבלה

דברים נוספים שכדאי לדעת

  • התואר מוכר לקידום מקצועי על ידי משרד החינוך
  • התואר מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה
  • התואר מוכר להחזרי שכר לימוד
  • התואר מוכר למלגה מהסתדרות/ארגון המורים