שלוש סיבות טובות ללמוד אצלנו

אנו מכשירים דור חדש של מנהיגים, מקבלי החלטות ומקצוענים מתמחים בהיבטים השונים של הפרקטיקה החינוכית.
לימודי התואר שמים דגש על ידע פרקטי. התכנית מועברת על ידי המרצים הטובים ביותר שלנו המחברים בין תיאוריה לפרקטיקה.
לימודי תואר שני בחינוך יעמיקו ויפתחו את הידע שרכשתם במהלך לימודי התואר הראשון שלכם. ככל שהתואר שלכם מתקדם יותר, כך פוטנציאל ההשתכרות שלכם גבוה יותר.

תוכנית הלימודים

תואר שני בחינוך עם אפשרות בחירה באחת מתוך ההתמחויות הבאות:

  • .M.A בחינוך התמחות בחינוך מיוחד | ראש התכנית: ד"ר כרמלה איגל
    תכנית לימודים ייחודית בה נפגשים המרצים הטובים ביותר בעל ניסיון עשיר ומגוון בתחומי החינוך המיוחד ודרכי ההוראה שלהם. תכנית זו מיועדת לאנשי חינוך ונושאי תפקידים אשר רוצים להעשיר ולהעמיק את הידע בתחומי החינוך המיוחד על כל טווח אוכלוסיות התלמידים בעלי הצרכים המיוחדים ורמות התפקוד המגוונות. מטרת ההתמחות בחינוך מיוחד היא להביא את הסטודנטים לגיבוש תפיסה חינוכית –ערכית, תוך העמקה ופיתוח חשיבה יצירתית בתחומי הדעת של החינוך המיוחד.
  • .M.A בחינוך התמחות בניהול וארגון מערכות חינוך | ראש התכנית: ד"ר יונה מילר
    מטרת התכנית היא להצמיח מנהיגות פדגוגית חדשה במערכת החינוך בהתאם לרפורמות והתמורות שחלו בשנים האחרונות במערכת החינוך. תכנית הלימודים מתרכזת בפיתוח והכשרה של כוח אדם מקצועי ומיומן בשלושה אספקטים: אישי, מקצועי וארגוני.
  • .M.A בחינוך התמחות בתקשוב ולמידה | ראש התכנית: ד"ר גילה לוי-עצמון – בואו לחשוב אחרת על הוראה ולמידה בשילוב הטכנולוגיה! אנו מתמקדים בפיתוח חשיבה פדגוגית חדשנית ומעניקים כלים טכנולוגיים עדכניים ליישומה בשטח. בואו ללמוד כיצד לנהל למידה אפקטיבית מרחוק, כיצד להוציא את הלמידה וההוראה מחוץ לקירות הכתה, כיצד ללמוד בעזרת הטכנולוגיה בכל מקום ובכל זמן, כיצד לשלב בלמידה חוויה, אתגר ועניין, להכיר טכנולוגיות למידה מגוונות ולהבין כיצד לעשות שימוש מיטבי. אז אם אתם אנשי חינוך, מורים ומדריכים, המאמינים שיש מקום להוביל שינוי בלמידה, אם אתם מאמינים שצריך ואפשר ללמד וללמוד אחר, אם אתם חושבים שכיום צריך ללמד בדרכים שהתלמידים יחברו אליהן, אם אתם חושבים שלמידה צריכה להיות חוויתית, מסקרנת ומגוונת, אם יש לכם תמיד המון רעיונות מקוריים ואתם רוצים לדעת איך להוביל יזמות בחינוך, אם אתם שולטים בטכנולוגיות למידה אבל רוצים ללמוד עוד, או אם אתם מרגישים שנותרתם מאחור מבחינה טכנולוגית ורוצים לצמצם את הפער.
  • .M.A בחינוך התמחות בחינוך חברה ותרבות- התכנית מוכוונת לאפשר הפנמה ויישום של היכולות האזרחות הדמוקרטית מצד אחד, ויישום של היכולות המנהיגותיות והארגוניות מצד שני.
    אפשרות להכשרה בספורט – מטרת ההכשרה: רכישת כלים למינוף הספורט ככלי חינוכי, ערכי וקהילתי במערכת החינוך הפורמאלית וכן במערכות הספורט הקהילתיות והחינוך הא- פורמאלי (מועדוני ספורט, רשויות מקומיות, מתנ"סים וכו').
    קהל היעד העיקרי: אנשי חינוך המעוניינים בתואר שני בחינוך בתחום הספורט; מורים לחנ"ג, אנשי צבא, עובדי רשויות בתחום החינוך והספורט.תעודות נוספות מלבד התואר אותם יקבל הבוגר:
  1. מנהל ספורט בקהילה
  2. מאמן מנטלי (למי שיש לו את תנאי הסף בתואר ראשון ו/או ישלים אותם תוך כדי התואר)

מבין נושאי הלימוד: ניהול קהילות ספורט, ספורט ככלי פדגוגי, תרבות וגלובליזציה בספורט, יזמות חברתית ועסקית ספורט, פסיכולוגיה של הספורט, סמינר, סמינר מתודולוגי,תיאוריות חינוכיות בספורט: הספורט ככלי פדגוגי להנחלת ערכים חינוכיים וחברתיים, דרכים להקניית אורח חיים בריא ותזונה נכונה, מינוף הפעילות גופנית כאמצעי לשיפור יכולות בינאישיות, מיומנויות קוגניטיביות ועוד.

לשאלות ותשובות לתואר שני בחינוך עם הכשרה בספורט

  • .M.A בחינוך התמחות בחינוך לגיל הרך | ראש התכנית: ד"ר מרילין סמדג'ה
    תוכנית המיועדת לאנשי מקצוע העובדים במערכת החינוך לגיל הרך בישראל, או לכאלו המבקשים להשתלב בתחום: בגני ילדים, במעונות-יום ובמשפחתונים, בתכניות התערבות לילדים בסיכון, וכן במסגרות ותכניות בחינוך הבלתי פורמאלי.
גם אני בוגרת
ההתמחות פתחה לי אופקים חדשים למקצוע, לאנשים, לחברה, לתרבות שונה. דאגתי ליישם את התכנים שלמדתי במהלך הלימודים בתפקידי ולהתנסות בפרקטיקות השונות. בזכות ההתמחות כיום, אני ממוקדת יותר כסוכנת שינוי- מוכוונת מטרה ועשייה משמעותית ליצירת למידה משמעותית.
שרי חזי
גם אני בוגרת
ההחלטה ללכת ללמוד תואר שני הייתה ברורה לי. לשמחתי קבלתי הרבה מעבר למה שציפיתי בלימודיי, ראשית צוות ההוראה שהיה בזמנו בראשותה של פרופ' גילה קורץ ועבר לד"ר גילה לוי עצמון שביד רמה הובילה את התחום לפסגות. היה פשוט מדהים. ההכלה, ההקשבה האמפתיה והסבלנות האין סופית אינם מובנים מאליהם באקדמיה. בעניין תכני הלימוד, אלו תמיד היו ברמה הגבוהה, העדכנית והרלוונטית ביותר אשר תרמו ותורמים לי רבות בתפקידיי השונים
לימור בן-ארי

למה זה חשוב?

"היום אנחנו עדים להתפתחות מאוד גדולה בכל תחום החינוך, התלמידים שלנו כולם חשופים למקורות מידע והתפקיד של המחנך הולך ומתמקד בהתמחות, יצירת סקרנות, מוטיבציות, יצירת שיח שמעורר חשיבה ביקורתית"
ד"ר כרמלה איגל
ראש התמחות בחינוך מיוחד
"היום אני מנהלת גן לילדים מעוכבי התפתחות גם עם 20 שנות ניסיון וותק תמיד יש מה ללמוד"
רוית קיסרי
גננת, סטודנטית לתואר שני בחינוך

ימי לימוד ומיקום

מחזור אוקטובר 2021
קרית אונו
התמחות לגיל הרך והתמחות בחינוך, תרבות וניהול ספורט: יום מלא ג' התמחות בניהול ארגון מערכות חינוך, התמחות בתקשוב ולמידה והתמחות בחינוך מיוחד: יום מלא ד'

מה נדרש כדי להתקבל

קבלה ישירה:
תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ממוצע 80

קבלה משוקללת:
תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ומעבר ראיון קבלה

דברים נוספים שכדאי לדעת

  • התואר מוכר לקידום מקצועי על ידי משרד החינוך
  • התואר מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה
  • התואר מוכר להחזרי שכר לימוד
  • התואר מוכר למלגה מהסתדרות/ארגון המורים