שלוש סיבות טובות ללמוד אצלנו

אנו מכשירים דור חדש של מנהיגים, מקבלי החלטות ומקצוענים מתמחים בהיבטים השונים של הפרקטיקה החינוכית.
לימודי התואר שמים דגש על ידע פרקטי. התכנית מועברת על ידי המרצים הטובים ביותר שלנו המחברים בין תיאוריה לפרקטיקה.
לימודי תואר שני בחינוך יעמיקו ויפתחו את הידע שרכשתם במהלך לימודי התואר הראשון שלכם. ככל שהתואר שלכם מתקדם יותר, כך פוטנציאל ההשתכרות שלכם גבוה יותר.

מה תלמדו

תואר שני בחינוך עם אפשרות בחירה באחת מתוך ההתמחויות הבאות:

  • .M.A בחינוך התמחות בחינוך מיוחד | ראש התכנית: ד"ר כרמלה איגל
    תכנית לימודים ייחודית בה נפגשים המרצים הטובים ביותר בעל ניסיון עשיר ומגוון בתחומי החינוך המיוחד ודרכי ההוראה שלהם. 
    תכנית זו מיועדת לאנשי חינוך ונושאי תפקידים אשר רוצים להעשיר ולהעמיק את הידע בתחומי החינוך המיוחד על כל טווח אוכלוסיות התלמידים בעלי הצרכים המיוחדים ורמות התפקוד המגוונות. מטרת ההתמחות בחינוך מיוחד היא להביא את הסטודנטים לגיבוש תפיסה חינוכית –ערכית, תוך העמקה ופיתוח חשיבה יצירתית בתחומי הדעת של החינוך המיוחד.

    – בוגרי התכנית יקבלו תעודת הרחבת רישיונות הוראה בחינוך המיוחד.

  • .M.A בחינוך התמחות בניהול וארגון מערכות חינוך | ראש התכנית: ד"ר יונה מילר
    מטרת התכנית היא להצמיח מנהיגות פדגוגית חדשה במערכת החינוך בהתאם לרפורמות והתמורות שחלו בשנים האחרונות במערכת החינוך. תכנית הלימודים מתרכזת בפיתוח והכשרה של כוח אדם מקצועי ומיומן בשלושה אספקטים: אישי, מקצועי וארגוני.
  • .M.A בחינוך התמחות בתקשוב ולמידה | ראש התכנית: ד"ר גילה לוי-עצמון – מכוונת לחשוב אחרת על תהליך הלמידה. אנו מתמקדים בפיתוח חשיבה פדגוגית עדכנית ומעניקים כלים עדכניים ליישומה בשטח. פדגוגיה חדשנית מעמידה את הלומד במרכז תהליך הלמידה, ומבקשת להתאים את תהליך הלמידה לכישוריו הייחודיים, לרצונותיו וליכולותיו. תהליכי למידה והוראה חדשניים חייבים להיות מותאמים גם לתקופה בה אנו חיים, למידה כיום צריכה להיות גמישה – מותאמת ללומד ומתקיימת בכל מקום ובכל זמן. הלמידה יוצאת בימינו מחוץ לכתלי בית הספר ומתקיימת בבית, במרחב, בקהילה ובעולם כולו. טכנולוגיות הלמידה הזמינות כיום בסביבה הדיגיטלית, הן כלי משמעותי ליישם גישה זו.
  • .M.A בחינוך התמחות בחינוך חברה ותרבות- התכנית מוכוונת לאפשר הפנמה ויישום של היכולות האזרחות הדמוקרטית מצד אחד, ויישום של היכולות המנהיגותיות והארגוניות מצד שני.
    אפשרות להכשרה בספורט תעודות נוספות מלבד התואר אותם יקבל הבוגר:

    1. מנהל ספורט בקהילה
    2. יועץ מנטלי (למי שיש לו את תנאי הסף בתואר ראשון ו/או ישלים אותם תוך כדי התואר)

    מבין נושאי הלימוד: ניהול קהילות ספורט, ספורט ככלי פדגוגי, תרבות וגלובליזציה בספורט, יזמות חברתית ועסקית ספורט, פסיכולוגיה של הספורט, סמינר, סמינר מתודולוגי

  • .M.A בחינוך התמחות בחינוך לגיל הרך | ראש התכנית: ד"ר ליהי גת
    תוכנית המיועדת לאנשי מקצוע העובדים במערכת החינוך לגיל הרך בישראל, או לכאלו המבקשים להשתלב בתחום: בגני ילדים, במעונות-יום ובמשפחתונים, בתכניות התערבות לילדים בסיכון, וכן במסגרות ותכניות בחינוך הבלתי פורמאלי.

גם אני בוגרת
ההחלטה ללכת ללמוד תואר שני הייתה ברורה לי. לשמחתי קבלתי הרבה מעבר למה שציפיתי בלימודיי, ראשית צוות ההוראה שהיה בזמנו בראשותה של פרופ' גילה קורץ ועבר לד"ר גילה לוי עצמון שביד רמה הובילה את התחום לפסגות. היה פשוט מדהים. ההכלה, ההקשבה האמפתיה והסבלנות האין סופית אינם מובנים מאליהם באקדמיה. בעניין תכני הלימוד, אלו תמיד היו ברמה הגבוהה, העדכנית והרלוונטית ביותר אשר תרמו ותורמים לי רבות בתפקידיי השונים
לימור בן-ארי

ימי לימוד ומיקום

מחזור אוקטובר 2020
קרית אונו
יום א' או יום ד' (תלוי התמחות) בשעות 9:00 - 19:00

מה נדרש כדי להתקבל

  • תואר ראשון ממוסד ישראלי מוכר בציון 80 לפחות.

דברים נוספים שכדאי לדעת

  • התואר מוכר לקידום מקצועי על ידי משרד החינוך
  • התואר מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה
  • התואר מוכר להחזרי שכר לימוד
  • התואר מוכר למלגה מהסתדרות/ארגון המורים