ד"ר גזית חנן

מרצה בבית הספר לשיווק ודיגיטל, הפקולטה למנהל עסקים

יצירת קשר

אודות

ד"ר חנן גזית חוקר ומרצה על גיימינג וחשיבה משחקית לשיפור תוצאות. יועץ ומלווה מנהלים בארגונים, מותגים וסטארטאפים בארץ ובעולם, המעוניינים לשפר תהליכי קבלת החלטות, לפתור בעיות ולהוביל בחדשנות עם מתודולוגיית Game-Thinking (חשיבה משחקית) ואסטרטגית מצפן משחקי שפיתח. להיכנס בצעד בטוח מבוסס מחקר לעולמות הגיימינג, וה- מטאוורס.
ד"ר גזית משמש כראש המרכז הישראלי של איגוד חוקרי משחקים דיגיטליים הבינלאומי למעלה מעשור. תחומי מומחיותו כוללים התנהגות משתמשים ולמידה במטאוורס, חקר גיימינג ויישום גיימיפיקיישן לשיפור תוצאות. הוא מרצה באקדמיה ומנחה פרויקטי פיתוח ועיצוב אפליקציות משחקים במכללות. ד"ר גזית יועץ עסקי לסטארטאפים בחממות חדשנות. כותב את ספרו 'גיימינג בראש: איך משחקי וידאו ויזמים עם חשיבה משחקית משפיעים על כל תחומי חיינו' (שם זמני). יוצר ומנחה וידאוקאסט ופודקאסט בנושא.

ד"ר חנן גזית מלמד שני קורסים במסגרת התוכנית החדשה לתואר שני MA באסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית
של הפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו:

גיימינג, תקשורת ותרבות מתלכדים
Gaming,
Communication and Culture Converge

טכנולוגיות מציאות מדומה / רבודה מטאוורס ומשחוק עולם הפרסום והשיווק העתידי.
VRARXR
and the Metaverse: The Gameful Future of the Marketing World

 

השכלה

פוסט דוקטורט
מעבדה למציאות מדומה, מכון קיסריה (CRI) על שם הברון אדמון בנימין דה-רוטשילד למחקר בין-תחומי של יישומים במדעי המחשב (2005)
.Ph.D
למידה בסביבות מציאות מדומה (מלגת הצטיינות), בית הספר לחינוך, אוניברסיטת תל-אביב (2005)
.M.B.A
מתמטיקה הוראת המדעים (בהצטיינות), בית הספר לחינוך, אוניברסיטת תל-אביב (1998)
.B.ED
חינוך גופני, מכללת וינגייט (1991)

תחומי הוראה

גיימינג, תקשורת ותרבות, מטאוורס, מציאות מדומה/ רבודה, משחוק מותגים.

תחומי מחקר

משחקי וידאו, התנהגות משתמשים במשחקים ובמטאוורס, עולמות וירטואליים, עיצוב גיימיפיקיישן, חשיבה משחקית.

פרסומים נבחרים