ד"ר אלחנן גזית

ד"ר גזית אלחנן

מרצה בבית הספר לשיווק ודיגיטל, הפקולטה למנהל עסקים

אודות

ד״ר אלחנן גזית הוא חוקר, מרצה ויועץ על גיימינג, מטאוורס וחדשנות. מומחה להתנהגות משתמשים ולמידה בסביבות מציאות מדומה ומשחקים דיגיטליים. יוצר ומגיש את הפודקאסט “גיימינג בראש”, ומנהל קהילה בינלאומית בתחום MetaYeda.

ד”ר גזית יועץ ומלווה מנהלים בארגונים, חברות הייטק, מותגים וסטארטאפים בארץ ובעולם, המעוניינים לשפר תהליכי קבלת החלטות, לפתור בעיות ולהוביל בחדשנות עם אסטרטגיית חשיבה משחקית  – מצפן משחקי שפיתח.תחומי מומחיותו כוללים: התנהגות משתמשים ולמידה במטאוורס, חקר משחקי וידאו, גיימיפיקיישן לשיפור תוצאות. אלחנן מרצה באקדמיה ומנחה פרויקטי פיתוח ועיצוב אפליקציות משחקים במכללות.

משנת 2007 אלחנן עומד בראש המרכז הישראלי של איגוד חוקרי המשחקים הדיגיטליים הבינלאומי  Israeli Chapter of The Digital Games Research Association – DiGRA.
משנת 2017 הוא משמש כיושב ראש אקדמי משותף של המזרח-התיכון של כנסי הקהילה הבינלאומית של חקר למידה אימרסיבית Middle-East Co-Chair of The Immersive Learning Research Network (iLRN) Conferences.
משנת 2022 מכהן כיו”ר משותף של קשרי תעשייה של המזרח התיכון, בוועדה הטכנית על סביבות למידה אימרסיביות בארגון הבינלאומי Industrial Liaison Middle East Co-Chair at the Technical Committee on Immersive Learning Environments (ILE-TC) of the IEEE Education Society.

ד”ר אלחנן גזית מלמד שני קורסים במסגרת התוכנית החדשה לתואר שני MA באסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית של הפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו:

גיימינג, תקשורת ותרבות מתלכדים
Gaming, Communication, and Culture Converge

מטאוורס, טכנולוגיות מציאות מדומה/ רבודה/ משולבת ומשחוק עולם השיווק והפרסום העתידי.
Metaverse, VR/AR/XR, and Gamification: The Future of the Marketing and Advertising

השכלה

פוסט דוקטורט
מעבדה למציאות מדומה, מכון קיסריה (CRI) על שם הברון אדמון בנימין דה-רוטשילד למחקר בין-תחומי של יישומים במדעי המחשב (2005)
.Ph.D
למידה בסביבות מציאות מדומה (מלגת הצטיינות), בית הספר לחינוך, אוניברסיטת תל-אביב (2005)
.M.B.A
מתמטיקה הוראת המדעים (בהצטיינות), בית הספר לחינוך, אוניברסיטת תל-אביב (1998)
.B.ED
חינוך גופני, מכללת וינגייט (1991)

תחומי הוראה

גיימינג, תקשורת ותרבות, מטאוורס, מציאות מדומה/ רבודה, משחוק מותגים.

תחומי מחקר

משחקי וידאו, התנהגות משתמשים במשחקים ובמטאוורס, עולמות וירטואליים, עיצוב גיימיפיקיישן, חשיבה משחקית.

פרסומים נבחרים