העמוד נטען, אנא המתן...

loading icon
BA-במנהל-עסקים
תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית (.B.A)

תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית (.B.A)

 

ראש התוכנית: פרופ' מיכאל פרי  

מנהלת התוכנית: ד"ר מיכל שפירא

 "לורם איפסום דולור אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית, בלוף קינץ". 

השגנו את תשומת הלב שלך? כנראה שעשינו משהו טוב עם הידע בפרסום ותקשורת שיווקית. אגב, "לורם איפסום" הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין שרק נראה כמו טקסט אמיתי. 

 

מדוע ללמוד פרסום ותקשורת שיווקית?

לדעתנו זו השאלה הרטורית של המאה ה – 21. החל מספינים תקשורתיים, סרטונים ויראליים, מסרים מיידים וכאלה שנטמעים בעומק התודעה. ממיתוג חברתי ותרבותי לקמפיין פרסום דיגיטלי חתרני. מתקשורת המונים, מציאות וירטואלית ומובייל עד לחווית משתמש. מהפגנות שמתחילות בסטטוס ועד חרם צרכנים שמתחיל בטוויט אחד ונגמר בנפילת ממשלה. הכל סביבנו משווק, מתוקשר, מפורסם, ממותג ומשפיע. מי שאומר שזה לא עובד עליו לא יודע באיזה אופן, ועד כמה זה משפיע עליו.

 

בואו לחקור את הצד האקדמי ולחוות את הצד המעשי, של תעשיית התקשורת, השיווק והפרסום ששולטת כיום בתשומת הלב ובכיס של כולנו.

 

מדוע התואר שלנו הינו הרלוונטי ביותר שפותח בישראל לפרסום ותקשורת שיווקית?

  • התנסות מעשיתסביב התואר בנינו, סימולטור שיווקי שיאפשר לכם להיכנס, תרתי משמע, לתוך סיטואציות שיווקיות/תקשורתיות ופרסומיות מורכבות המתרחשות במשרדי פרסום או במחלקות שיווק ומיתוג, וליישם את הידע התיאורטי שרכשתם, הלכה למעשה (בשיווק קוראים לזה USP+RTB).

  • המרצים הטובים בישראל – המרצים בתכנית נבחרו, כמו שאומרים בפרסומות, בפינצטה, מתוך בכירי העוסקים כיום בחזית המחקרית והמעשית של תעשיית התקשורת, השיווק והפרסום.  אגב, המרצים האלה זכו , זו השנה השנייה בתואר המרצים הטובים בישראל על פי סקר התאחדות הסטודנטים בישראל.
  • הכשרה מקצועית עם "הבצפר" – בשנה ג' תעברו הכשרה מקצועית, במסגרת שיתוף הפעולה בין הקריה האקדמית אונו לבין "הבצפר" (בית הספר שהקים איגוד חברות הפרסום בשיתוף כל משרדי הפרסום החברים בו). ההכשרה בנויה על מתודות לימוד של "הבצפר", ותהליך הלמידה כולל עבודה מעשית. 

 

אנחנו במקומכם היינו נרשמים כבר בשלב הזה אבל אולי אתם צריכים עוד מידע בכדי להחליט. אגב, הקריה האקדמית אונו היא המוסד היחיד שמציע תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית. היחיד.

 

איך מתרגמים תואר בפרסום ותקשורת שיווקית לעבודה? (עמוד 28)

במסגרת התואר תרכשו כלים ומיומנויות במגוון תחומים מרכזיים:

  • יחסי ציבור, דוברות והסברה
    יחסי ציבור, דוברות והסברה
    מבוא לתקשורת המונים
    יחסי ציבור ככלי לניהול משברים
    כתיבה עיתונאית
    סמינר מתקדם בתעמולה (SPIN)
    קשרי עיתונות ומדיה
    תרחיש סימולציה מקצועי
  • ​ניהול מכירות
    כישורי תקשורת בניהול 
    ניהול מוכרים ומכירות
    מכירות בשווקים עסקיים
    אומנות המכירה
    התנהגות צרכנים
    מכירות נדל"ן
    מערכי שירות, מכירות ונאמנות לקוחות
    תורת המכרזים בתקשורת ופרסום
    סימולציה בתהליך המכירה
  • פרסום
    ניהול הפרסום והתקשורת השיווקית
    יצירתיות בפרסום ופיתוח מוצרים
    פסיכולוגיה ופרסום
    התהליך הקריאטיבי
    סדנא בתכנון אסטרטגי (פלנינג)
    תכנון, מחקר ומדיה
    סמינר מתקדם במיתוג
    קופירייטינג
    סמינר מתקדם בתמהילי מדיה
    אתיקה בפרסום
    תקציבאות
    חדשנות ויצירתיות בפרסום (בשיתוף SIT)
  • ​שיווק ופרסום דיגיטלי
    שיווק דיגיטלי
    רשתות חברתיות
    פרסום בתקשורת סלולרית
    קידום אתרים
    עקרונות המסחר האלקטרוני
    סדנת פיתוח סטארט-אפ
    מדיניות מוצרים בעידן הדיגיטלי
    סדנא בנוי מדיה
    כלי מדידה בתחום האינטרנט
  • שיווק וניהול מותגים
    מבוא לניהול השיווק
    אסטרטגיה בשיווק
    מחקרי שוק
    התנהגות צרכנים
    ניהול מוכרים ומוכרות
    ניהול מותגים
    תקשורת שיווקית בנקודות מכירה
    סימולציה בבניית אסטרטגיה שיווקית
    סימולציה בכתיבה שיווקית

 

התוכנית נתונה לשינויים

התואר מוכר ע"י המל"ג

 

on-line-registration

 

לקבלת פרטים נוספים – ניתן לשלוח פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם:




שם פרטי:
שם משפחה:
טלפון:
דואר אלקטרוני:

 

PrintFriendly and PDF
[print-me]