אני מאמין
ד״ר מיכל שפירא ראשת ביה"ס לשיווק ודיגיטל
התואר השני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק ממשיך את התפיסה שלנו, לפיה בעידן של שינויים ומהפכות בעולמות התוכן והשיווק, הידע האקדמי חייב יותר מתמיד להיות רלוונטי ולסייע לבוגרים להשתלב במקצועות העתיד. מדובר בשילוב אופטימלי בין עולמות השיווק, הביזנס והחדשנות. לאותם אנשים שהם כבר חלק תעשיית הפרסום, השיווק והדיגיטל יהווה התואר מקפצה בקריירה ולאלה שמעוניינים להשתלב בתחום מרתק זה ישמש התואר כרטיס כניסה.
אמיר שניידר מנהל שיווק VOOM Insurance
קצב העולם המהיר, החידושים הטכנולוגיים והצרכן שהופך לדיגיטלי ומוסח יותר עם הצפה של ערוצים ואפיקי מדיה חדשים, מחייבים את איש השיווק ללמוד כל הזמן איך לרתום את כל הדאטה, הכלים והשיטות כדי להגיע לקהל הנכון, המוצר הנכון ובזמן הנכון.