תוכנית 'שכר מצווה' של לשכת עורכי הדין, המעניקה סיוע וייצוג משפטי בהתנדבות למיעוטי יכולת ציינה 8 שנים לפעילותה באירוע הוקרה מיוחד שהתקיים ביום חמישי ה-18/11/10. באירוע התוכנית השתתפו ונשאו דברים שר המשפטים, פרופ' יעקב נאמן, שופט בית המשפט העליון, ד"ר יורם דנציגר, וראש לשכת עורכי הדין, עו"ד יורי גיא-רון.
 
באירוע בירך שר המשפטים, פרופ' יעקב נאמן, על עצם קיומה של התוכנית שפועלת במסגרת 'מרכז אונו למשפט חברתי קליני' ואמר כי הוא מקווה שתלך ותתרחב. עו"ד יורי גיא רון, ראש לשכת עורכי הדין, בירך על השלמת המהלך לפיו תוכנית 'שכר מצווה' תהיה תוכנית קבועה ולא תשתנה לפי זהותו של היו"ר המכהן. גיא רון ביקש להודות לסטודנטים של הקריה האקדמית אונו המתנדבים בתוכנית ולדיקן הפקולטה למשפטים פרופ' שוורץ על תרומתה של אונו לתוכנית שמשנה את פני החברה בישראל. 
 
שופט בית המשפט העליון, יורם דנציגר, דיבר על חשיבות התוכנית וגם הוא הודה לסטודנטים המתנדבים  מהקריה האקדמית אונו ובעיקר על פועלם במוקדי הסיוע הטלפוני. עו"ד תוסיה כהן יו"ר משותף של תוכנית שכר מצווה הודה אישית לפרופ שוורץ ואמר: "אתם נהדרים אי אפשר בלעדיכם". פרופ' שוורץ קבל את אות ההוקרה של הלשכה על אלפי שעות ההתנדבותם של הסטודנטים. 
 
עו"ד  שחר ולנר, יו"ר משותף של התוכנית הודה לד"ר ג'ודי ברודר ולעו"ד אחינועם מרגלית המנהלות את תוכנית 'שכר מצווה' בקריה האקדמית אונו. יישר כוח לכולם!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
סטודנטים בקליניקת שכר מצווה