ב 09 ליולי 2012,  נחנכה בכנסת השדולה, למען השתלבות תעסוקתית של המגזר החרדי. את הקמת השדולה יזם סטודנט מצפ"ן (מצוינות פרקטיקה ניהולית) חנוך רוגוזינסקי, שעשה עבודה מצוינת ובלתי רגילה. האירוע שהתקיים בנוכחותו של יו"ר הכנסת מר ראובן ריבלין היה מרשים. מטרת השדולה הפרלמנטרית היא קידום העסקת חרדים ובעיקר אלו שעברו הכשרה אקדמית. הרב יחזקאל פוגל , ד"ר אילן (דניאלס) רחימי ומר רפי גליק מהקריה האקדמית אונו השתתפו באירוע ההשקה. כמו כן לקחו חלק בפגישה ח"כים נוספים בראשותו של הח"כ יואל חסון. יו"ר הכנסת ראובן ריבלין  ציין בדבריו כי בעקבות מכתב של יו"ר אגודת הסטודנטים של הקמפוס החרדי, הקריה האקדמית אונו, הוא פנה למעסיקים בבקשה לתת עדיפות למתמחים חרדים והכנסת אף גייסה בעקבות זאת מתמחה חרדי נוסף למחלקה המשפטית שלה. ד"ר אילן (דניאלס) רחימי, מנהל הפיתוח האקדמי חברתי בקריה וראש מצפ"ן, שהופיע בפני השדולה הדגיש את מחויבותה של הקריה האקדמית אונו לקידום החברתי תעסוקתי של החרדים במסגרת השדולה.

 

בפרויקט מצפ"ן בכנסת לקחו השנה חלק 10 סטודנטים מצטיינים מהתחומים האקדמי והחברתי, במהלך עבודתם קבלו הסטודנטים ליווי על ידי רכז מצפ"ן בכנסת, מר רפי גליק. פרויקט מצפ"ן ימשיך את מלאכתו בכנסת גם בשנה הבאה – על מועד הגשת מועמדות לפרויקט תבוא הודעה !

 חנוך רוגוזינסקי יושב רביעי מימין, משמאלו ח"כ יואל חסון ובאמצע יו"ר הכנסת ראובן ריבלין.  נציגים מהקמפוס החרדי של אונו בירושלים .

  • לכתבה על הקמת השדולה באתר ערוץ 7 לחץ כאן
  • לידיעה על הקמת השדולה ב-nrg לחץ כאן
  • לידיעה על הקמת השדולה באתר 'לדעת' לחץ כאן
  • לידיעה על הקמת השדולה באתר 'חדרי חרדים' לחץ כאן
  • על השדולה באתר הכנסת לחץ כאן
  • הרב יחזקאל פוגל לכלכליסט: "היעדר תקציבים מעכב את השתלבות החרדים באקדמיה"