המועצה להשכלה גבוהה אישרה פתיחת תכנית לימודים לתואר ראשון, יחיד מסוגו בישראל, בפרסום ותקשורת שיווקית, בקריה האקדמית אונו. התואר החדש יאפשר לסטודנטים לרכוש השכלה אקדמית ובמקביל לצבור ניסיון מעשי יישומי בתחום הפרסום והתקשורת השיווקית. בנוסף, התואר כולל חטיבה בתחום הניו מדיה והאינטראקטיב במטרה להתאים את הבוגרים לדרישות המשתנות של השוק.

 

הסטודנטים לתואר יפגשו עם בכירי עולם הפרסום והדיגיטל שיהיו מעורבים בתואר ובהם: גדעון עמיחי- שלמור אבנון עמיחי, גיל סמסונוב- גליקמן נטלר סמסונוב, יוסי לובטון- מנכ"ל באומן בר ריבנאי, דוד אבנר- דירקטור בבנק לאומי, לשעבר מנכ"ל פרטנר, עופר עובד- מנכ"ל מקאן דיגיטל, ינון לנדברג- יו"ר אידיאולוג'יק, ניר בראון- מנכ"ל יהושוע TBWA דיגיטאל, אלון הוכדורף- מנכ"ל זניט מדיה, יוסי ארועטי- מנכ"ל GPS, אבינועם ברוג- נשיא Market Watch, איתן כסיף- מנכ"ל טלגל, נורית דאבוש לשעבר יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, יורם דמבינסקי jwt, ועוד רבים אחרים.

 

בראש התכנית יעמדו פרופ' מיכאל פרי, מומחה בעל שם בתחומי השיווק והפרסום, פירסם ספרים ומאמרים בנושא, מרצה בכיר ברחבי העולם בנושאי מיצוב, מיתוג ואסטרטגיה, יו"ר חברת מיצוב לתכנון אסטרטגי וייעוץ שיווקי, וד"ר מיכל שפירא, לשעבר סמנכ"ל תכנון אסטרטגי במשרדי פרסום מובילים, בעלת ניסיון רב בתחומי התקשורת והפרסום ובטיפול במותגים גדולים בשוק הישראלי והבינלאומי, ראש ההתמחות בפרסום בקריה האקדמית אונו וחברת מועצת הרשות השנייה לטלויזיה ורדיו. לצידם של פרופ' פרי וד"ר שפירא ילמדו אנשי אקדמיה בכירים וביניהם: פרופ' אריה גביוס, פרופ' ירון זליכה, ד"ר אייל מעוז, ד"ר עופר צלרמאייר.

 

  • לראיון של ד"ר מיכל שפירא  בתכנית הבוקר של ערוץ 2 'לחיות טוב' לחץ כאן
  • לפרטים נוספים לחץ כאן