רבים מהמומחים בעולם מגדירים את העשור השני של המאה העשרים ואחת בתור עידן הניו מדיה, תקופה בה מהפכות מתחילות ברשתות חברתיות באינטרנט, גולשות אל הרחובות ולבסוף מצליחות להפיל שלטון דיקטטורי או להשפיע על מדיניות תמחור מוצרים. עובדות אלה מבשרות על הפיכתו של שדה תקשורת ההמונים למכריע בחשיבותו, מצד אחד בפן הפוליטי חברתי ומצד שני בתחום של תקשורת שיווקית.
שינוי התנאים של סביבת חיינו גורם להיעלמותם של מקצועות מסויימים ולהמצאתם ופריחתם של אחרים. אם בעבר התאפיינה החברה האנושית בשפע של עובדי אדמה למשל, הרי שכיום ניתן מולם למצוא שפע של אנשים העוסקים בתחום התקשורת לגווניה השונים.
לימודי שיווק מוכרים זה מכבר בשדה האקדמי, אך בעוד שבעבר היו התארים הראשונים תחומים לנושא יחיד כגון לימודי שיווק או פרסום, הרי שכיום נדרשת התמחות רב מערכתית בנושא וסטודנטים המוצאים את תחום השיווק והפרסום כמעניין עבורם, מבקשים להגיע לשוק העבודה כאשר בידם תעודה ומאחוריהם תואר המעידים על התמקצעות בשפע הנושאים הרלוונטיים לתחום : על כך עונה התואר החדש שפיתחה הפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו, וכך נוצר לראשונה בישראל תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית אשר בתוכנית הלימודים שלו מצויים הנושאים החשובים – ובעיקר המעודכנים ביותר הרלוונטיים לתחום רחב זה, וכך יכולים הסטודנטים להיחשף ולהתמחות בשפע של נושאים, החל מצעדי פרסום אקטיביים כגון קמפיינים סמויים ברשת, יצירת ספין תקשורתי או "שיווק גרילה" באופן כללי, וכלה בנושאים המקצועיים של הפן הניהולי של עולם מרתק זה ובניהם פיתוח אסטרטגיה שיווקית, תכנון וחלוקת תפקיד ורכש מדיה ונושאים נוספים מתחום מנהל עסקים.
מעבר להיותו מעניין מאוד, התואר הראשון החדש הנו מעודכן ועוסק בתהליכים רחבי היקף המערבים את חיינו בהווה. עוד נועד תואר זה להכשיר את הסטודנטים לעבודה בתחום כאשר הם מביאים עימם ארגז כלים עשיר, ומתוכו הם יכולים לבחור את תת ההתמחות אשר קוסמת להם יותר, בין אם היא בפן היצירתי הפיננסי, הניהולי או זה שיוביל אותם למחלקת הקריאייטיב והקופי.
באתר הקריה האקדמית תוכלו למצוא תיאור מפורט של מטרות התואר ותכניו וכמו כן להיעזר בסגל היועצים העומדים לרשותכם.