המל"ג הסמיכה את הקריה האקדמית אונו להעניק תואר ראשון (B.A) בהפרעות בתקשורת ותואר ראשון (B.O.T) בריפוי בעיסוק

הקריה האקדמית אונו גאה להיות המוסד האקדמי הפרטי הראשון בישראל, שקיבל הסמכה מהמועצה להשכלה גבוהה להעניק תואר ראשון (B.A) בהפרעות בתקשורת ותואר ראשון (B.O.T) בריפוי בעיסוק . בבסיס הפקולטה למקצועות הבריאות עומדות הגישה החברתית, הבינתחומית וגישת הטיפול מבוסס ראיות  Evidence) Based Practice) שמטרתן להכשיר אנשי מקצוע בעלי תפיסה חברתית, המיומנים בעבודה אינטגרטיבית בינתחומית מבוקרת ומבוססת […]

ד"ר מוטי אמר נותן את הפרשנות שלו לתופעת הקופונים בכתבתה של רותי שילוני, חדשות ערוץ 2

קופונים. קצת מפתיע שדווקא הישראלי חובב הדילים למד לאהוב את הטריק השיווקי הזה רק לאחרונה. יש אינספור אתרים שמנסים לפתות את הצרכנים בדילים יומיים. אבל – לא תמיד זה ורוד כל כך. ד"ר מוטי אמר מפיג את הערפל בנושא.  לצפייה בכתבה המלאה של רותי שילוני בחדשות סופהשבוע (13/08/11)  לחץ כאן

ד"ר מיכל שפירא על תופעת הדב הלבן לפורטל השיווק Allmarketing

כיצד הייתם מגיבים אילו נתקלתם במודעה שמציינת במפורש שאינה מיועדת לכם? חברה מובילה בחרה לשווק  סכיני גילוח לנשים דווקא במסר ההפוך: " מודעה זו אינה מיועדת לנשים".  הרציונל העומד בבסיס קמפיין זה ואחרים המבוססים על גישה דומה, ניתן להסביר על בסיס הסברים תיאורטיים  הקשורים בהוראה המכוונת את קהל המטרה לפעול בניגוד גמור לה. אלו מתבססים […]

סטודנטים של ההתמחות במ"מ בסיור בחברת starhome

סטודנטים בהתמחות מערכות מידע הוזמנו לסיור חובק עולם במרכז הבקרה החדש  של חברת starhome, חברה מהמובילות בעלום בתחום שרותי הנדידה הסלולרית ב-14/08/11. בסיור למדו הסטונדטים איך נראה המצב במזרח התיכון מנקודת מבטו של עולם הסלולר? מה הקשר בין משחקי כדורגל והאות W? איך אפשר לזהות רעידות אדמה בלי ססמוגרף ועוד.  

ד"ר מוטי עמר על הערצת מותגים

 הערצת מותגים הביאה אותם לדרגה שבה הם גורמים לנו הרבה יותר מסיפוק צרכני. עצם המחשבה שאנחנו בעליו של מותג משנה את ביצועי הגוף והמוח שלנו.  ד"ר מוטי עמר מתסביר על התופעה לכלכליסט