גם כשמדובר במותג בינלאומי מוביל, אסור לקחת את ההצלחה כמובנת מאליה וחובה לספק ערך.
זה מה שעומד בלב העשייה של שלי שמיר קינן, מנהלת חטיבת המשקאות בחברה המרכזית למשקאות.
קוקה – קולה הוא אולי המותג האייקוני בתבל. דווקא בשל העובדה הזו, אסור לרגע לשקוט על השמרים ולקוות שההצלחה תימשך. מותג מוביל כמו קוקה-קולה לא יכול להרשות לעצמו לשבת על זרי הדפנה, אלא להמשיך ולמצוא דרכים חדשות ומעניינות לדבר עם הצרכנים.ות. מנהלת חטיבת המשקאות במערך השיווק של החברה המרכזית למשקאות, שלי שמיר קינן, עוסקת בדיוק בכך על מנת להמשיך ולפתח את מותגי החברה ולהשאיר אותם רלוונטיים.