ד"ר שפירא מיכל

ראש בית הספר לשיווק ודיגיטל, הפקולטה למנהל עסקים, וראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית

יצירת קשר

אודות

ראש בית הספר לשיווק ודיגיטל, הפקולטה למנהל עסקים. בית הספר כולל את תכניות הלימודים לתואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית .B.A, התמחות בשיווק ופרסום בבית הספר למנהל עסקים B.A ותואר שני באסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית .M.A. דירקטורית ויו”ר וועדת רדיו ברשות השנייה לטלוויזיה. בנוסף , חברה במספר וועדות נוספות בדירקטוריון הרשות : ועדת טלוויזיה, ועדת מחקר ורב תרבותיות , הוועדה לאיתור דירקטורים בחברות החדשות בטלוויזיה והוועדה לבדיקת נאותות ייצוג הנשים בתקשורת. חוקרת בתחומי מדעי הקוגניציה , התקשורת והתנהגות צרכנים. משמשת כשופטת בתחרות ה-Effie awards  לקידום מהלכי שיווק ופרסום ובתחרות השירות של המרכז הישראלי לניהול. פעילה בפורומים, כנסים וועדות בעלות השפעה בענפי התקשורת, הדיגיטל והפרסום. לשעבר סמנכ”ל ומנהלת מחקר ותכנון אסטרטגי במשרדי פרסום מובילים.

השכלה

פוסט דוקטורט
בית הספר למנע"ס, האוניברסיטה העברית בי-ם, 2010.
 Ph.D.
הפקולטה למדעי החברה, אוניברסיטת תל-אביב, 2009.
תואר שני
הפקולטה לניהול, אוניברסיטת תל-אביב, 1994 (בהצטיינות).
תואר ראשון
בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת תל-אביב, 1986 (בהצטיינות).

תחומי הוראה

ניהול התקשורת והפרסום, תכנון אסטרטגי, סמינר בפרסום, התנהגות הצרכן.

תחומי מחקר

מדעי הקוגניציה, קשב סלקטיבי, פרסום והתנהגות הצרכן.

קורות חיים