התכנית מעניקה ידע ומיומנויות עדכניים לדור החדש של המנהלים, הפועלים בנקודת המפגש שבין שיווק, ביזנס וטכנולוגיה.
התכנים המועברים בתכנית משלבים בין ידע אקדמי מעמיק ליכולות יישומיות ומעשיות, במטרה להכשיר את הסטודנטים לתפקידי מפתח בניהול, השיווק והדיגיטל על כל היבטיו – בעולם עסקי המצוי בעיצומה של טרנספורמציה דיגיטלית.
התכנית מעניקה כלים, שיטות ופרספקטיבה עסקית רחבה לניהול מערכים דיגיטליים, ומכינה את הבוגרים לתפקידי מפתח הדורשים חשיבה אסטרטגית, הבנה טכנולוגית ויכולת הובלה ניהולית.
בתואר ניתן יהיה לבחור בין שתי התמחויות:
הסטודנטים בשתי ההתמחויות ילמדו קורסים בתחומי הניהול והאסטרטגיה, ניהול השיווק, ניהול משא ומתן עסקי, ניהול שינוי ארגוני, ממשל ציבורי ותאגידי, ניהול התקשורת והפרסום בעידן הדיגיטלי, ועוד.
מסיימי ההתמחות מקבלים תעודה נוספת המציינת את ההתמחות בנוסף לתעודת התואר.
מסלול קריירה:
בוגרי התכנית משתלבים בתפקידי ניהול בכירים בתחומי האסטרטגיה והשיווק, הפיתוח העסקי, השיווק דיגיטלי, ניהול מותגים, ניהול אסטרטגיית תוכן, ניהול הפרסום ותקשורת שיווקית, יחסי ציבור וניהול משברים תקשורתיים. כמו כן, הם ממלאים תפקידים מרכזיים בחברות הייטק וסטארטאפים ומשמשים כיועצים בחברות לייעוץ עסקי וכיועצים חיצוניים (פרילנסרים).
מסיימי ההתמחות מקבלים תעודה נוספת המציינת את ההתמחות בנוסף לתעודת התואר.

את התכנית ניתן לסיים בשנה!
תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ממוצע 80 ומעבר ראיון אישי עם סגל אקדמי וניסיון ניהולי/ מקצועי / תעסוקתי רלוונטי.
*הקריה האקדמית אונו שומרת לעצמה את הזכות לבחור את המועמדים הטובים ביותר מבין הנרשמים.
תואר ראשון מוסד אקדמי מוכר, מעבר ראיון אישי עם סגל אקדמי וניסיון ניהולי/ מקצועי / תעסוקתי רלוונטי.
התכנית קיבלה את הסמכת המועצה להשכלה גבוהה.
לחצו כאן לקריאת כתבות הבלוג באסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית