לימודי תואר שני בפרסום ושיווק עם המרצים הטובים בישראל

.M.B.A התמחות בניהול השיווק והפרסום

על רקע התנאים המשתנים של עולם השיווק, הפרסום והתקשורת, ונוכח המהפכה הדיגיטלית, הפיתוח הטכנולוגי המואץ, ריבוי ערוצי המדיה והחשיפה לחברות בינלאומיות – התחרות גוברת והדרישה להתמקצעות הולכת וגדלה. כיום, ייצור יעיל של מוצר איכותי אינו מהווה ערובה בלעדית להצלחה כלכלית. במציאות כזו, לימודי ניהול השיווק והפרסום הופכים למרכיב אסטרטגי ודומיננטי ביותר בניהול הפירמה המודרנית, והם הכרחיים לבניית המותג בדרך שתאפשר קיום מערכת יחסים עם הלקוח ותבטיח את מכירות החברה.

לאור זאת, עליכם לרכוש ניסיון ולהתמצא בשלל נושאים ובהם: תכנון אסטרטגי, פיתוח מוצרים חדשים, גיבוש רעיון תוך שילוב חשיבה יזמית ויצירתית, שיווק דיגיטלי וניהול מותגים ברשתות חברתיות, ניהול תקשורת שיווקית, תכנון מדיה ועוד. כל זאת כדי שתוכלו להפוך לאנשי מקצוע בעלי יתרון וערך תחרותי. תוכנית ההתמחות בניהול השיווק והפרסום מתמקדת בהקניית כלים אלו.

במסגרת שיתופי פעולה עם חברות בתעשייה, נבנתה תוכנית פרקטיקום שמוצעת לסטודנטים. בתוכנית זו מתנסים הסטודנטים בעבודה מעשית בארגונים העוסקים בנושאים הקשורים לתחומי הלימוד של ההתמחות. סטודנטים שמעוניינים להשתתף בתוכנית מגישים מועמדות למשרות המוצגות בפניהם, ועוברים תהליך מיון והשמה הכולל ריאיון של סגל הקורס ושל מקום ההתמחות. סטודנטים המעוניינים בארגון שאינו ברשימת המשרות, יכולים לפנות בבקשה והיא תיבחן בתאם לקריטריונים של תוכנית הפרקטיקום. הפרקטיקום מהווה חלופה לפרויקט.

.M.A אסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק

מטרת התואר היא הענקת ידע אקדמי עדכני מעשי ומקיף אשר יאפשר בניית אסטרטגיה דיגיטלית אפקטיבית ופיתוח יכולות בתחומי המיתוג, הפרסום, יח”צ שיווק ועוד. התואר יעניק לסטודנטים את הכלים להשתלבות בתפקידים של ניהול תחום הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית- Chief Digital Officer) CDO), ניהול קמפיינים בדיגיטל, ניהול מדיה חברתית, ניהול קהילות, ניתוח וכריית נתונים, ניהול שיווק וניהול מותגים, ניהול פרסום ותקשורת שיווקית, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים, השתלבות בסטרטאפים ׁ(חברות הזנק) ועוד.
התואר .M.A באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק הינו היחיד בישראל לאסטרטגיה דיגיטלית!
בראש התכנית ללימודי התואר עומדת ד”ר מיכל שפירא, ראש ביה”ס לשיווק ודיגיטל.

כיווני תעסוקה – הבוגרים יוכלו להשתלב בסיום התואר בשורה של תפקידי מפתח בארגונים:

  • בתפקידי ניהול תחום הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית – CDO -Chief Digital Officer, ניהול קמפיינים בדיגיטל, ניהול מדיה חברתית, ניהול קהילות , ניתוח וכריית נתונים , והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.
  • בחברות ייעוץ בתחום הדיגיטל, חברות לייעוץ אסטרטגי, משרדי פרסום וחברות מדיה.
  • במשרדי פרסום בתפקידי ניהול תקציבים (תקציבאות(, דיגיטאל, תכנון מדיה ומחקר ותכנון אסטרטגי.
  • בחברות וארגונים מפרסמים בתפקידי ניהול שיווק, ניהול פרסום ותפקידים אחרים הדורשים הבנה בתחומי התקשורת.
  • בחברות הזנק (סטרטאפים).
  • בתחומי המיתוג, הדוברות ויחסי הציבור.
  • בחברות העוסקות בתחומי התקשורת הדיגיטלית והאינטראקטיבית.
בין הבוגרים והבוגרות שלנו
מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי - אילן סיגל
מנכ"לית באומן בר ריבנאי - שלי שמיר קינן
סמנכ"לית שיווק נספרסו - יפית מנטין
מנהל שיווק VOOM Insurance - אמיר שניידר
לחצו כאן להשארת פרטים

היתרונות בלמידה אצלנו

#1
במסגרת התואר יקבלו הסטודנטים מערך תמיכה ומערכת ליווי על ידי המרצים הטובים ביותר.
#2
תואר פרקטי אשר ייתן לכם כלים ממשיים להצלחה בקריירה.
#3
הבוגרים שלנו משתלבים בתפקידים בכירים בחברות גדולות ומצליחות.