ב-09/01/12 תרצה פרופ' טליה מירון-שץ, ראש המכון לחקר קבלת החלטות רפואיות בקריה האקדמית אונו, בוובינר של אגודת בוגרי המסלול לבריאות בוורטון Wharton Health Care Alumni Associaiton. פרופ' מירון-שץ מלמדת מזה מספר שנים התנהגות צרכנים בוורטון, University of Pennsylvania. נושא הוובינר הוא השימוש בכלכלה התנהגותית לטובת העצמה של צרכנים.
טליה תציג את "You're Talking to me?" הרצאה בנושא הבנה, מוטיבציה ופרסונליזציה של צרכנים – שרלונטית כמובן לא רק לנושאי בריאות. המשתתף השני הוא המנכ"ל של חברת Stickk שמאפשרת לאנשים להתחייב לדבוק בדברים כמו דיאטה, הפסקת עישון, ועוד.