בתקופה בה סרטון ביו-טיוב מגיע לעיתים לעשרות מיליוני צפיות, צצו והתפתחו אמצעים שיווקים חדשניים ופורצי דרך : לא משהו שנלמד בדרך כלל כחלק מתוך תואר בשיווק אלא שדה פעולה חדש לחלוטין, המצריך היערכות של מיטב המוחות על מנת ללמוד אותו : זאת בדיוק המטרה שעמדה מול סגל הפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו כאשר הוא שיתף פעולה יחד עם בכירים בתעשייה, לרבות אנשי גוגל ואנשי פירסום מנוסים, על מנת להציע תואר ראשון חדש, לראשונה בישראל, המתמחה בכל השדות של פרסום ותקשורת שיווקית, לרבות השיטות המתקדמות והמעודכנות ביותר בהן נעשה כיום שימוש. תכנית הלימודים מעניקה מגוון של קורסים בדרך לידע עשיר ומעודכן בתחום הרחב של לימודי פרסום ושיווק, בדגש על האמצעים החדשים להנעת המונים.
התואר החדש נבנה לא בתור עוד תואר בשיווק כי אם בתור התמחות מקצועית רב תחומית אשר מפנימה את העובדות החדשות בעולם המודרני : ממשלות נופלות ביו-טיוב ובטוויטר, מדיניות משתנה בפייסבוק, מידע סודי ביותר מציף את הרשת : המפרסם, המבקש בתוך כל המידע הזה לשנע מסר שיווקי נדרש להצליח לעשות זאת בדרכים מקוריות ויצירתיות, אשר יצליחו לכבוש את תשומת ליבו של הזרח במאה העשרים ואחת.
קריירה בתחום של שיווק ופרסום היא פונקציה של כשרון, התמדה, וברוב המקרים של רקע אקדמי רלוונטי ועשיר. הקריה האקדמית אונו מציעה לראשונה בישראל תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית, המאגד בתוכו קורסים ממגוון תחומים רלוונטיים לנושא, החל מניהול עסקים והפעלת אסטרטגיות שיווק, דרך לימודי שיווק ופרסום ואמצעים יצירתיים מתקדמים וכלה בפן הרחב של יישום שיטות אלו בהתייחס לפסיכולוגיה של תקשורת ההמונים ולפן החוקי משפטי בעידן בו התקשורת מהווה חזות ציבורית לרוב התהליכים.
באתר הקריה האקדמית אונו תוכלו למצוא פירוט על הקורסים הנלמדים במסגרת התואר החדש ועל המרצים המעבירים אותם : כבר מכאן תבינו כמה רחבה היריעה הנפרשת עבור הסטודנט אשר בסוף הלימודים יהיה בעל תואר בשיווק אך גם הרבה יותר מזה, לרבות התמחות בפרסום ברשת, ספינים תקשורתיים, צעדי שיווק סמויים, ישום טקטיקות שיווקיות ועוד.
אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ונתכבד להשיב על כל שאלה, ובעיקר מזמינים אתכם לפרוץ נתיב עבור הכישרון הקיים בכם ולהפוך את היצירתיות שלכם לקריירה.