רוני לטשובר ריזנברג, מרצה בתכנית לפירסום ותקשורת שיווקית, במאמר דעה לאתר 'אייס' בנושא המיתוג מחדש של שירותי הבריאות:  "ב'מאוחדת' הלכו על המקרה של צביקה הדר וב'כללית' צירפו לקמפיין פליטת ריאליטי..  שתיהן לא מבטיחות את הדבר האמיתי – שירות רפואי טוב יותר. קמפיינים אלה מעידים על היעדר יכולת להתמודד עם פחדים וחששות של כל מבוטח: כי בעת הצורך ניוותר ללא התרופה שאנו נזקקים לה, ללא הטיפול שאיננו יכולים לקבל, ועם תור ארוך מדי למומחה. אף קופה לא תבטיח את מה שאינה יכולה לקיים: שירות רפואי טוב יותר, שתמיד ניתן לסמוך עליו".