גוגל קברה את שירות הרשומה הרפואית האישית שלה בטענה שרק חובבי טכנולוגיה השתמשו באתר כדי לרכז בו את המידע הבריאותי שלהם זאת, בניגוד למגמה המתרחבת של ניהול מידע רפואי בסלולר .

פרופ' טליה מירון-שץ, ראש המכון לחקר קבלת החלטות רפואיות בקריה האקדמית אונו, מרצה בבית הספר למנהל עסקים וורטון ומנכ"לית CureMyWay, מסבירה ש"הסיבה שמערכת הרשומה הרפואית בישראל מצליחה היא שלא נדרש מהצרכן שום צעד אקטיבי.

נראה, כי הצרכנים שניגשו להשתמש בשירות של גוגל, לא הצליחו לראות בכך תועלת מיידית, ולכן עם הזמן איבדו מוטיבציה".

לקריאת המאמר המלא, לחץ כאן