מילוי הפרטים והמשך התהליך מהווים הסכמה לשימוש במידע לפי מדיניות הפרטיות שלנו ולמשלוח פניות ופרסומים בקשר ללימודים בקריה האקדמית אונו, כולל בטלפון, בדוא״ל, במסרון וב-WhatsApp.
ניתן להפסיק לקבל פניות אלו בכל עת באמצעות פנייה אל: marketing@ono.ac.il או על ידי הקשה על קישור "הסר מרשימת התפוצה" המופיע בכל הודעת דוא"ל כאמור או ביצוע כל הוראה שהחברה עשויה לכלול בהודעה שנשלחה אליך.
עמוד הבית / עומרי הרצוג לאייס: "זה פרובינציאלי לחשוב שפרסום יצירתי בישראל צריך להיות אוניברסלי ומערבי"
עמרי הרצוג, מומחה לחדשנות וקריאייטיב ומרצה בתכנית לפרסום ותקשורת שיווקית באונו, בראיון לאייס בנושא יצירתיות בפרסום: "קמפיינים עשירים ורועשים מכסים על העובדה, שאין מאחוריהם רעיון מובהק ומוצלח".