חשיפה נכונה מוצבת בראש רשימת היעדים של מפרסמים מאז ומתמיד. בימים בהם בציוץ אחד ניתן להיחשף למיליוני עיניים, התמקצעות בתחום הפכה חשובה יותר מאי פעם.
המוסדות האקדמיים המתקדמים מבקשים לתת מענה לצרכי ההתמחויות הנדרשות כיום בשוק העבודה : כפי שעידן המחשב הוליד את לימודי מדעי המחשב, כך עידן הניו מדיה והתקשורת המתקדמת כיום הוליד לראשונה בישראל תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית, שפותח והורכב על ידי סגל הפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו.
בעידן בו אנו מוקפים באמצעי תקשורת ומאמצי שיווק ופרסום הפוגשים אותנו בכל כוון בו נביט, הפכו לימודי פרסום ושווק להכרח עבור מי שמעוניין להשתלב בתעשייה מרתקת ומשגשגת זו. הצורך בסטודנטים בוגרי תואר ראשון של לימודי פרסום ושווק גובר, ומתוכם נדרשים הבוגרים להביא עמם כלים אפקטיביים שיסייעו להם לא רק להתקבל לעבודה בתחום אלא להצליח להתבלט ולפתח קריירה בהסתמך על הידע שרכשו : על כך מבקש לענות התואר החדש בלימודי פרסום ותקשורת שיווקית שמציעה הקריה ה אקדמית אונו לראשונה בישראל.
בתואר תמצאו מגוון מרתק של נושאים רלוונטיים, החל מנושאים קלאסיים של לימודי פרסום ושווק כגון תקציבאות או קופירייטינג, המשך בשילוב הנושאים המהותיים של מנהל עסקים, דרך הפרספקטיבה האסטרטגית המגוונת שיש לנושא ועד לאמצעי שיווק ופרסום חדשים, חדשניים ופורצי דרך כגון שיווק ויראלי סמוי : הכל במטרה להעניק לכשרון שלכם את הקרקע להתפתח עליה ואולי להמציא את פריצת הדרך הבאה בעולם של תקשורת דיגיטאלית ללא גבולות.
באתר הקריה האקדמית אונו תמצאו פירוט על תכני הלימוד והקורסים המהווים את התואר החדש ותמצאו מידע על לימודי פרסום ושווק ככלל. אנו מזמינים אתכם לעשות צעד בדרך לתעודה יוקרתית שתאפשר לכם להתקבל לעבודה מרתקת בשפע של גופים ומוסדות אשר הפן התקשורתי שלהם קריטי לקיומם : כיום אין אלה רק משרדי פרסום הנדרשים לעסוק בשיווק יזום, אלא כמעט כל גוף נדרש לתת תשומת לב רבה לפן הציבורי של פעילותו.
לאסטרטגיה שיווקית מעולם לא היה מקום נכבד יותר ומשקל רב יותר עבור כל חברה או גוף מוסדי המקיים קשר עם הציבור, והדרישה למומחים ובעלי רקע אקדמי בתחום גבוהה מאי פעם. אנו מאמינים שהתואר החדש מעניק מענה מהותי לכל צרכי שוק המעסיקים ויהווה נכס לבוגריו.