העידן התקשורתי המקוון מחייב קורסים לתואר ראשון שיעסקו במה שקורה בהווה, סביבנו :

השיטות החדשות דורשות התמחויות משוכללות יותר, ועל כך עונה התואר הראשון החדש אותו מציגה לראשונה בישראל הפקולטה למנהל עסקים של הקריה האקדמית אונו.

העולם האקדמי מבקש לתת מענה לדרישות הסטודנטים והמעסיקים בדמות לימודים שנועדו לענות על התמחויות הנדרשות בחברה כיום ובשוק התעסוקה. במטרה לתת מענה לדרישות המקצועיות המתקדמות בתחום הקרוי באופן כללי שיווק ופרסום , פתחה הפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו תואר ראשון חדש ויחיד מסוגו בישראל בפרסום ותקשורת שיווקית. התואר החדש ותוכנית הלימודים שלו פותחו על ידי סגל של מומחים ובניהם מרצים ואנשי אקדמיה בכירים בתחום, לצד בכירים בתעשייה אשר צירפו את הפן המקצועי המעשי הקיים ושילבו אותו בתכנים הנלמדים.

המאה העשרים ואחת מציבה בפני אזרחי העולם מערכת משוכללת ביותר של תקשורת, הן תקשורת שיווקית והן מערכת מסרים חברתית. השתיים משולבות : הרשתות החברתיות משנות את פני החברה סביבנו ובעולם כולו, ומערכות של שיווק ופרסום מוצבת מול הצרכנים כחלק מהתפיסה הכלכלית הצרכנית המודרנית. בתור אזרחים כיום אנו חשופים יותר מאי פעם לתכנים שיווקיים המגיעים מכל אגפי המדיה ובניהם התקשורת המסורתית יותר כגון עיתונות, רדיו וטלוויזיה, ובנוסף על כך רשת האינטרנט שנדמה שכיום מצויה בכל בית, ואף בכל כיס דרך הטלפונים הסלולאריים המאפשרים גלישה ברשת.

השתכללות זו הינה תהליך דו צדדי בו הגופים המשווקים משקיעים מאמצים של שיווק ופרסום ומתמודדים מול ציבור צרכנים מתוחכם ומשוכלל המוצא עצמו מוצף במסרים שיווקיים ואשר את תשומת ליבו קשה יותר ויותר ללכוד נוכח שפע המידע והתכנים האטרקטיביים המצויים בפניו. על מגמות נרחבות אלו מבקש לענות התואר החדש :

יותר מכל נבנתה תוכנית הלימודים כך שמצד אחד תעניק לסטודנטים את כל הכלים התיאורטיים והמעשיים הנדרשים בתחום, ומצד שני תהיה אטרקטיבית, מושכת ומעניינת, כראוי לשדה לימודי העוסק באחד התחומים הרלוונטיים ביותר לחיי היומיום של אזרחים בעולם המודרני.

באתר ובפירוט תוכנית הלימודים יוכלו הסטודנטים למצוא קורסים מתקדמים בתחום לימודי תקשורת ופרסום, אסטרטגיות שיווק , התמצאות בפן הפיננסי של תהליכים ומאמצים שיווקיים וכן פיתוח הפן היצירתי הנדרש מטבע הדברים בשדה מהיר ומדויק זה.