הפקולטה למנהל עסקים של הקריה האקדמית אונו מציגה לראשונה בישראל תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית אשר פותח בידי סגל מומחים מנוסים בתחום, בשילוב מהעולם האקדמי ומהעולם העסקי, במטרה להעניק לבוגרי התואר החדש את הכלים הנדרשים על מנת לפתח ולטפח קריירה בתחום המרתק של פרסום ושיווק.

התואר החדש מכיל בתוכו מגוון מרתק של התמקצעויות הכרחיות בתחום, החל מהפן של קריאייטיב  או מדיה פלנינג במשרדי פרסום וכלה במחקר שווקים ותכנון אסטרטגי של צעדים שיווקיים או תקשורתיים בקרב גופים העוסקים בכך, ומתמחים בפו האסטראטגי. בין לבין מעניק התואר החדש קורסים מרתקים בתחום הניו-מדיה, ובפרט דרכי פרסום ושיווק משוכללות המתפתחות מיום ליום ברשת האינטרנט ומגיעות לצרכנים דרך המחשב האישי ומכשירי הסלולארי בדור השלישי.

בתקופה בה השתכללו האמצעים של פרסום ושיווק והתחרות על תשומת ליבו של הצרכן המוצף במסרים הפכה קשה ביותר, לתואר ראשון אשר לראשונה בישראל נוגע בתחומים הרלוונטיים ביותר ומציע בין השאר סמינריון בנושא ספין תקשורתי או שיווק ויראלי, ימצאו עצמם בוגרי התואר מצויידים בתעודה יוקרתית, אשר תעניק להם יתרון ממשי בכל הקשור להתמצאות וקריירה בשדה הרב תחומי של תקשורת שיווקית.

את רשימת המומחים שגויסו וכונסו לשם הרכבת תוכנית הלימודים של התואר החדש תוכלו למצוא באתר הקריה האקדמית אונו ובניהם תגלו מצד אחד אנשי אקדמיה מנוסים, ומצד שני בעלי תפקידים בכירים בחברות ובגופים אשר פרסום  ושיווק הינו אחד השדות החשובים עבורם ובינהם נציגים של משרדי פרסום מובילים, לצד בעלי תפקידים בחברות כגון גוגל אשר נחשבת כיום לאחד מעמודי התווך של התמצאות ברשת האינטרנט.

התואר החדש מציע מגוון רחב של כלים תיאורטיים ויישומיים וכולל קורסים מתקדמים המוקדשים למגוון נושאים לרבות התמחויות חדשות כמו שיווק ויראלי ושיווק סמוי ככלל, והלימודים עצמם בנויים כך שיהיו מעניינים ומושכים ויאפשרו לכל סטודנט המתנסה בסדנאות ובקורסים למצוא את ההתמחות שמעניינת אותו יותר, החל מהתמקצעות בעבודה עם כלים סטטיסטיים מתקדמים, כחלק מתכנון אסטרטגי וחקר שווקים וכלה בקורסים המוקדשים לטיפוח חשיבה יצירתית ומקורית, ויישומה בדמות קמפיינים בעולם הרחב של התקשורת כיום, שנדמה שהפכה בלתי מוגבלת ומקיפה אותנו מכל עבר.