כשאנו מדברים על לימודי פרסום, שיווק ותקשורת, אנו מדברים כיום על שדה פעולה חדש ושונה מהותית מזה ששלט עד לאחרונה : עידן התקשורת החדשה בהווה מבשר על שינוי תפיסה מהותי בכל הקשור לאמצעי השיווק, פרסום ותקשורת המונים ומתוקף כך דורש התמחות ייעודית.
הפקולטה למנהל עסקים של הקריה האקדמית אונו מציעה לראשונה בישראל תואר חדש בפרסום ותקשורת שיווקית המשלב בתוכנית הלימודים שלו קורסים ייחודיים אשר נותנים מענה לשוק התקשורת המשוכלל כיום. לצד התמחויות וותיקות כמו תקציבאות, אסטרטגיה וחקר סטטיסטי או קופירייטינג, מציע התואר החדש התמחויות מרתקות באספקטים קונקרטיים של דרכי שיווק שנעשה בהם כיום שימוש, ובין השאר שיווק גרילה וקמפיינים ויראליים בדרגת יצירתיות גבוהה המהווים עמוד תווך בתעשייה כיום.
אנו חיים בעידן התקשורתי ביותר אי פעם, ומוצפים במסרים על ידי המגוון הרחב של אמצעי התקשורת להמונים שקיימים כיום, ואשר את שיאם מבשרת רשת האינטרנט שבימים אלה הצליחה בכוח הרשתות החברתיות הפועלות בה ומאגדות המונים להגיע עד כדי הפלת שלטונות דיקטטוריים ושינוי מציאות חייהם של מאות מיליוני אזרחים בעולם.
התואר החדש, שמציע מצד אחד לימודי פרסום, לימודי שיווק וכמובן אסטרטגיה ותקשורת, מביא עימו את ארגז הכלים המושלם והמעודכן ביותר לתקופתנו. תוכנית הלימודים שמה דגש על האמצעים המתקדמים המצויים בשימוש כיום, ומשלבת מרצים מומחים לתחום הן מקרב הסגל האקדמי והן מקרב מנהלים במשרדי פרסום מובילים וחברות תקשורת כמו גוגל.
מאפייני העידן החדש באים לידי ביטוי מלא במגוון הקורסים שמציעה תוכנית הלימודים ועבור התרים אחר לימודי פרסום, קיימת לראשונה בישראל האופציה להתמחות באופן רב תחומי בתחום מרתק זה ואף להמשיך ללימודי תואר שני במנהל עסקים במסלול ישיר לבוגרי התואר הראשון.
באתר המכללה תמצאו פירוט על תכני הלימוד המרתקים וכמובן נתכבד להשיב על כל שאלה אשר תשאלו. עבור אלו מכם אשר לימודי פרסום ותקשורת שיווקית מושכים אותם, ממתינה תוכנית לימודים עשירה ואטרקטיבית שתסייע לכם למצות את כישרונכם ולפתח קריירה בעלת אפשרויות קידום רבות.