מילוי הפרטים והמשך התהליך מהווים הסכמה לשימוש במידע לפי מדיניות הפרטיות שלנו ולמשלוח פניות ופרסומים בקשר ללימודים בקריה האקדמית אונו, כולל בטלפון, בדוא״ל, במסרון וב-WhatsApp.
ניתן להפסיק לקבל פניות אלו בכל עת באמצעות פנייה אל: marketing@ono.ac.il או על ידי הקשה על קישור "הסר מרשימת התפוצה" המופיע בכל הודעת דוא"ל כאמור או ביצוע כל הוראה שהחברה עשויה לכלול בהודעה שנשלחה אליך.
עמוד הבית / ד"ר מוטי עמר על הערצת מותגים
הערצת מותגים הביאה אותם לדרגה שבה הם גורמים לנו הרבה יותר מסיפוק צרכני. עצם המחשבה שאנחנו בעליו של מותג משנה את ביצועי הגוף והמוח שלנו. ד"ר מוטי עמר מתסביר על התופעה לכלכליסט