נשיא חדש לקריה האקדמית אונו: פרופ’ שלמה נוי נבחר לנשיא הקריה האקדמית אונו ויחליף בתפקיד את פרופ’ משה בן חורין

פרופ’ נוי היה ממקימי הפקולטה למקצועות הבריאות בקריה האקדמית אונו ודיקן הפקולטה מיום היווסדה. הוא כיהן כמנהל בפועל של המרכז הרפואי שיבא, סמנכ״ל בית החולים למחקר, פיתוח ואקדמיה וכמנהל בית החולים השיקומי במרכז הרפואי וכן פרופ׳ מן המניין באונ׳ ת״א.

במסגרת תפקידיו, הקים וניהל את השירות הפסיכו-גריאטרי בשיבא, ושימש כמנהל לנושא הניסויים הקליניים בארגון ויו”ר ועדת פטנטים.

בשנת 2019, הוענק לפרופ’ נוי תואר “דוקטור לשם כבוד” מבית הספר לרפואה בקפריסין, אותו ייסד בשנת 2009 כחלק ממיזם משותף של אוניברסיטת סנט ג’ורג’ בלונדון, אוניברסיטת ניקוסיה, אוניברסיטת תל אביב והמרכז הרפואי שיבא.

הנשיא היוצא של הקריה האקדמית אונו, פרופ׳ משה בן חורין: ״אני מבקש לברך את פרופ׳ נוי ולאחל לו בהצלחה רבה בתפקיד נשיא המכללה הגדולה בישראל. אני משוכנע שהוא יתרום מיכולותיו הרבות ליצירת שיח חדש ומשמעותי בחברה הישראלית, ואין מקום טוב לעשות זאת מאשר באקדמיה שהיא נק׳ מפגש לכל התרבויות והמגזרים בישראל״.

פרופ׳ שלמה נוי: “כיום, האתגר הוא להמשיך ולפתח את תחומי המחקר במסלולי הלימוד השונים, מעבר למצויינות בהוראה ולהשקיע בהנגשת ההשכלה הגבוהה לכלל המגזרים בחברה הישראלית”.

פרופסור שלמה נוי