ערב השקה חגיגי התקיים ב-24 בספטמבר 2017 בקריה האקדמית אונו ונכחו בו אישים חשובים מעולם המוסיקה – מנצחים, מלחינים ואנשי חינוך רבים שבאו לחגוג את פתיחת מחלקת “האקדמיה למדעי התזמור” בבית הספר למוסיקהשל הקריה האקדמית אונו, בראשותו של פרופ’ נועם שריף, חתן פרס ישראל למוסיקה.

האירוע התקיים בחסות ד”ר קלמנס פון ווצה, אשר הביע הערכה רבה לרמת המתחם ולתוכן הלימוד “היכולות והרמה האקדמית המכשירה מוסיקאים לשילוב בתעשיית המוסיקה היא ייחודיות ומרשימות”. האירוע כלל קונצרט משובח בניצוחו של דודי סופר, בוגר קורס ניצוח של בית הספר למוסיקה של הקריה האקדמית אונו, ואופיין במוסיקה רב תחומית מגוונת בביצועם של התזמורת הסימפונית רעננה וסולנים מתחומי מוסיקה שונים המהווים חלק מצוות ההוראה של בית הספר למוסיקה של הקריה האקדמית אונו.

העובדה שיש בבית הספר סולנים מהרמה המשובחת איפשרה לבנות תכנית אומנותית מגוונת שמשקפת את התפיסה האקדמית הרב תחומית של  המסלול האקדמי למדעי התזמורת של בית הספר למוסיקה של הקריה האקדמית אונו.

הסולן הראשון היה הפסנתרן המעולה ניזהר אלכדר, מרצה בבית הספר למוסיקה הקריה האקדמית אונו שניגן פרק מתוך הקונצרטו לפסנתר של בטהובן. אחריו הפליא בשירה יניב דאור, מרצה לשירה קלאסית בבית הספר למוסיקה של הקריה האקדמית אונו ואת פרק הסולנים חתם הפסנתרן מר נחום פרפרקוביץ, מרצה לעיבודי ג’אז בבית הספר למוסיקה של הקריה האקדמית אונו.

ד”ר יהודה כהן ונועם שריף הדגישו בדבריהם את הקשר התרבותי מוסיקלי בין ישראל וגרמנייה והודו למר גדעון טהלר נציג חברת התעופה הגרמנית air Germania  שתמך באירוע וקרא לבאי הערב לחבור אליו לאגודת הידידים של התכנית ובית הספר למוסיקה של הקריה האקדמית אונו