החודש, בגיל 46, האיש ש”לא מכר נעליים, אלא מכר שירות”, הלך לעולמו בשריפה ביתית שנלכד בה.
טוני שיי, ממייסדי זאפוס, דוגמה ומופת ליצירת חווית לקוח. ההוכחה לכך היא כמובן מכירתו את זאפוס לענקית אמזון. הוא שינה את תפיסת שירות הלקוחות לגמרי, בשל יחסו לעובדיו ולקוחותיו והאמין ביצירת שיח אישי אשר מבסס חיבור רגשי ומעמיק של הלקוחות. לעובדים לא היו תסריטי שיחה, בניגוד למקובל בארגונים אחרים ברחבי העולם, היו להם תסריטי גישה. דרכו הייחודית נותנת אמון מלא בלקוחות ובכך מביאה לנאמנות גבוהה ביותר באמצעות רתימה רגשית את הלקוח, ובשל השקעתו הייחודית כמנכ”ל בחווית שירות על פני פרסום הוא הביא את נאמנות הלקוחות לחברה למצב מטורף- 75% מן הרכישות בחברה בוצעו על ידי לקוחות חוזרים.
זאפוס ותפיסתה הייחודית הייתה אחת מן ההשראות לקורס ממוקד לנאמנות ולחוויית לקוחות שלנו בחוג לפרסום ותקשורת שיווקית של ד”ר מיכל שפירא בקריה האקדמית אונו, בהנחיית לימור אטד.
אז איך מייצרים עולם ידע וכלים מעשיים לתפקידים נדרשים בשוק העבודה, שמחברים בין הבנה עמוקה של מהו שירות ובין כישורים שיווקיים? איך מוודאים שיש חווית משתמש בינאישית ודיגיטלית? מזל שההשראה הישראלית כבר חיה ובועטת ומגיעה לקורסים שלנו באמצעות מגוון מומחים בתחום להראות איך זה פועל בשטח.
זו ההזדמנות לומר תודה ליפעת אהרון, מומחית לרב ערוציות ברשת ולהקמת פלטפורמות דיגיטליות ואתרי איקומרס שהגיעה השבוע לשיחה על UX UI ועל תכלתיות בחוויית לקוח דיגיטלית לסטודנטים לשנה א’ בחוג.
ותודה לאורחים נוספים שלנו בקורס זה במהלך השנים שמביאים נקודות מבט חדשניות בנושא: מיכל אוחיון, יובל אטד, אלי ונטורה ואלעד גולדנברג, שחיים ונושמים ההוויה ה”זאפוסית” ודואגים שיהיה לה מקום בארגונים הגדולים בישראל ובעולם.
דגנית קרמר, משנה למנכ”ל פלאפון מעוררת ההשראה שהיא סמל לאיחוד תפיסות שירות ומכירות.
אבי יוקטן, סמנכ”ל איקאה, מוביל דעה בתחום השירות השיווקי ומרצה אהוב ומוערך בקורסים שלנו.
הנדלניסטיות שלנו: איה טייבלום וליאת דנינו מומחיות שיווק ומכירות שעושות בית ספר לחוויית לקוחות בעולם הנדל”ן.
דקלה הרוניאן מומחית לתהליכי מכירה פנים וחוץ ארגוניים המשלבים תודעת שירות.
דרור גנות, בעלים של ADIO וזכיין ספוטיפיי בישראל שמראה איך חוויה יכולה לקרות גם בתוכן אודיודיגיטלי
יריב עמית שמדגים יצירת חוויה דרך מיתוג לקוחות בוידאו; ועוד טובים ורבים שבאים להעניק מהשטח לסטודנטים שלנו.
תודה וגאווה מיוחדת על הבוגרים המצטיינים שלנו טל בראל ורוני שדה, שהפכו למרצים אורחים-קבועים ומדגימים ב”חי” תודעת שירות כפי שהיא באה לידי ביטוי בסושיאל ובהפקות אירועים.
אין לנו ספק שהסטודנטים של היום הם מנהלי השיווק הערכיים שיעשו הכל, כמו שיי, כדי להפוך לקוחות למאושרים מחר.