מתי ההרצאה ועל מה נדבר?

11/02/2018 סלעית גרניט – מנכ”לית אד-קיט, לשעבר מנהל השיווק של כ.א.ל. תדבר על ניהול מהלכים אסטרטגיים מחוסר ברירה. מה קורה כשהשוק משתנה באופן פתאומי ובלתי צפוי? כיצד מפתחים ומבצעים אסטרטגיה כשלא ממש ברור לאן הולכים?
18/02/2018 צביקה קלייר – יזם סידרתי שמכר את חברתו האחרונה למיקרוסופט. ידבר על התפתחות אסטרטגיית שווקים (סגמנטים, גיאוגרפיה) והשפעה הדדית בין ההחלטות האלה לבין המוצר. אסטרטגיה ואופורטוניזם.
25/02/2018 מיכל זימלר, מנכ”לית IVN, עמותה הבונה בישראל את המגזר הרביעי – מגזר העסקים החברתיים. מיכל תדון בנושא עסקים חברתיים ויצירת רווחים. האם זה אפשרי? האם זה אתי?
04/03/2018 אמנון יעקובי – יזם סידרתי, לשעבר מייסד ומנכ”ל RAD Netw7ork Devices, FloWare, אלוריון ויו”ר אטרניטי. בעברו כמפקד יחידת מודיעין, קיבל פעמיים את פרס בטחון ישראל. אמנון ידבר על מיזוג בין שוים – חברה ציבורית צעירה (שנה לאחר הנפקה) בשלב של משבר עולמי כאשר יש כסף בקופה: האם להמשיך לבד באופן עצמאי או לבצע מיזוג עם חברה אחרת.
11/03/2018 איריס פיין – מנכ”לית אמגל. לשעבר מנכ”לית ביקור רופא, תנובה שף ואוליביה. איריס תציג Case Study ותדון בשיקולים אסטרטגיים בביצוע תהליך מיזוג – הסיבות למיזוג, תכנון התהליך, היישום שלו וההתמודדויות על פני שנתיים של תהליך.

איפה ניפגש?
כל ההרצאות מתקיימות בשעה 16:30

באולם 304 | קמפוס קרית אונו | בניין גרפינקל | הירדן 2 קרית אונו

הכניסה חופשית! נשמח לראות אותך