תואר שני באסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית .M.A
עם המרצים הטובים בישראל!

מטרת התואר היא הענקת ידע אקדמי עדכני מעשי ומקיף אשר יאפשר בניית אסטרטגיה דיגיטלית אפקטיבית ופיתוח יכולות בתחומי המיתוג, הפרסום, יח”צ שיווק ועוד. התואר יעניק לסטודנטים את הכלים להשתלבות בתפקידים של ניהול תחום הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית- Chief Digital Officer) CDO), ניהול קמפיינים בדיגיטל, ניהול מדיה חברתית, ניהול קהילות, ניתוח וכריית נתונים, ניהול שיווק וניהול מותגים, ניהול פרסום ותקשורת שיווקית, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים, השתלבות בסטרטאפים ׁ(חברות הזנק) ועוד. בראש התכנית ללימודי התואר עומדת ד”ר מיכל שפירא, ראש ביה”ס לשיווק ודיגיטל.

בתואר ניתן יהיה לבחור בין שלוש התמחויות:

  • התמחות באסטרטגיה וטרנספורמציה דיגיטלית – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה. בין הקורסים: מבוא להגנת הסייבר, אסטרטגיה ודאטה בארגון, ניהול קהילות, מבוא ל Big Data-, גיימינג, AI בעידן הביג דאטה, תקשורת ותרבות, Machine Learning  ואנליטיקה עסקית ועוד.
  • התמחות בתקשורת שיווקית – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים בתחומי פרסום, שיווק, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים ועוד. בין הקורסים: סדנת אסטרטגיה והקמת סטארט-אפ, סדנת ניהול קמפיינים, אסטרטגיית יחסי ציבור וניהול משברים, יצירתיות במנהל עסקים, ניהול מותגים ועוד.
  • התמחות בניהול, מדידה וניתוח מדיה דיגיטלית – נועדה להעמיק את הידע והמיומנויות של הלומדים בתחום ניהול המדיה הדיגיטלית. ולאפשר להם התנסות בכלי ניהול קמפיינים בדיגיטל ובכלי מדידה עדכניים בתחום. בין הקורסים: מבוא טכני לאינטרנט ו SEO-קידום אתרים אורגני, גוגל אדס, CRO, קבלת החלטות מבוססות דאטה ועוד.

הסטודנטים בשלושת ההתמחויות ילמדו קורסים בתחומי הניהול, האסטרטגיה  וניהול השיווק, ניהול משא ומתן עסקי, תורת המשחקים ואסטרטגיה בשיווק, ניהול שינוי ארגוני, ממשל  ציבורי ותאגידי, ניהול התקשורת והפרסום בעידן הדיגיטלי, פיתוח מוצרים חדשים ועוד.

כיווני תעסוקה:
הבוגרים יוכלו להשתלב בסיום התואר בשורה של תפקידי מפתח בארגונים:

  • בתפקידי ניהול תחום הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית – CDO -Chief Digital Officer, ניהול קמפיינים בדיגיטל, ניהול מדיה חברתית, ניהול קהילות , ניתוח וכריית נתונים , והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.
  • בחברות ייעוץ בתחום הדיגיטל, חברות לייעוץ אסטרטגי, משרדי פרסום וחברות מדיה.
  • במשרדי פרסום בתפקידי ניהול תקציבים (תקציבאות(, דיגיטאל, תכנון מדיה ומחקר ותכנון אסטרטגי.
  • בחברות וארגונים מפרסמים בתפקידי ניהול שיווק, ניהול פרסום ותפקידים אחרים הדורשים הבנה בתחומי התקשורת.
  • בחברות הזנק (סטרטאפים).
  • בתחומי המיתוג, הדוברות ויחסי הציבור.
  • בחברות העוסקות בתחומי התקשורת הדיגיטלית והאינטראקטיבית.
לחצו כאן להשארת פרטים

היתרונות בלמידה אצלנו

#1
תואר יחיד מסוגו בארץ המותאם להתרחשות הדינמית בעולם הדיגיטלי.
#2
במסגרת התואר יקבלו הסטודנטים מערך תמיכה ומערכת ליווי על-ידי המרצים הטובים ביותר.
#3
הכשרה לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.

בוגרים/ות שלנו

מנכ"ל החברות yes, פלאפון ובזק בינלאומי - אילן סגל
"מערכות הדיגיטל והדאטה הן הלב של השיווק המודרני. יכולות האוטומציה והפרסונליזציה של המערכות החדשות מאפשרות למנהלי השיווק להצליח בתפקידם ולהצעיד את החברות אותן הן מייצגים לביצועים יוצאי דופן."
סמנכ"לית שיווק נספרסו - יפית מנטין
"כלים דיגיטליים וטכנולוגיים מתקדמים מאפשרים כיום למנהלי השיווק לייצר מנופים עסקיים חדשים. יכולות של פרסונליזציה, Omni channel ותגובה בזמן אמת מייצרים ערך אמיתי, בעל משמעות, המניע בצמיחה קדימה."
מנהל שיווק של VOOM Insurance - אמיר שניידר
"קצב העולם המהיר, החידושים הטכנולוגיים והצרכן שהופך לדיגיטלי ומוסח יותר עם הצפה של ערוצים ואפיקי מדיה חדשים, מחייבים את איש השיווק ללמוד כל הזמן איך לרתום את כל הדאטה, הכלים והשיטות כדי להגיע לקהל הנכון, המוצר הנכון ובזמן הנכון."
ראש ביה"ס לשיווק ודיגיטל, ד"ר מיכל שפירא:
"מברכת על התואר החדש, שממשיך את התפישה שלנו לפיה בעידן של שינויים ומהפכות בעולמות התוכן והשיווק, הידע האקדמי חייב יותר מתמיד להיות רלוונטי ולסייע לבוגרים להשתלב במקצועות העתיד״. מדובר בתואר הרלוונטי ביותר לעידן שלנו . לאותם אנשים שהם כבר חלק תעשיית הפרסום, השיווק והדיגיטל יהווה התואר מקפצה בקריירה ולאלה שמעוניינים להשתלב בתחום מרתק זה ישמש התואר כרטיס כניסה."
לחצו כאן להשארת פרטים