M.A. אסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק - בואו ללמוד איך לחשוב על שיווק

מדברים רק שיווק ודיגיטל

ניתן לסיים את התואר בשנה אחת בלבד!

ברוכים הבאים לתואר השני היחיד מסוגו בישראל, המתמקד כולו באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק. אנו גאים להציע בקריה האקדמית אונו שני מסלולים מובילים בתחום השיווק והדיגיטל. למי שמעוניין בהשכלה רחבה בתחום העסקים עם התמחות בשיווק ופרסום, אנו מציעים תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול השיווק והפרסום. להעמקה בו, לחצו כאן.
עבור אלו המבקשים להתמקד באופן בלעדי בעולם השיווק והדיגיטל, התואר השני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק הוא הבחירה המושלמת.

בתכנית זו, כל קורס, כל פרויקט וכל דיון בכיתה מוקדש אך ורק לעולם השיווק והדיגיטל, מה שהופך אותה לייחודית בנוף האקדמי בישראל.

מדוע זה חשוב? כי העולם הדיגיטלי משנה את פני השיווק בקצב מסחרר. אנו מאמינים שכדי להצליח בשוק התחרותי של היום, נדרש ידע מעמיק וממוקד בכלים, באסטרטגיות ובטכנולוגיות העדכניות ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי. תואר זה מציע הכשרה ייחודית ומעשית, המותאמת לאתגרים ולדרישות של העולם הדיגיטלי המתקדם.

בתואר השני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק, לא תמצאו קורסים כלליים שאינם רלוונטיים לעולם השיווק. במקום זאת, תקבלו הכשרה ממוקדת ופרקטית שתכין אתכם להיות המובילים הבאים בתעשיית השיווק והפרסום הדיגיטלי. מהיום הראשון ועד ליום האחרון, תהיו שקועים בלמידה מעשית ורלוונטית שתוכלו ליישם מיד בשטח.

במשך שנה בלבד, בכל יום רביעי בשעות הערב ובכל יום שישי בשעות הצהריים, נצלול לעולם השיווק ונלמד אתכם לחשוב שיווק.

מה הופך את התואר שלנו לייחודי?

  • 100% התמקדות בשיווק ופרסום דיגיטלי: בניגוד לתארים במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, כל הקורסים שלנו עוסקים אך ורק בתחום השיווק והפרסום.
  • הכשרה פרקטית ומעשית: כל קורס מתוכנן לספק כלים וידע שתוכלו ליישם מיד בעבודתכם.
  • היחיד מסוגו בישראל: תכנית לימודים ייחודית המתמקדת באסטרטגיה דיגיטלית.
  • קמפוס חדשני: סביבת למידה מתקדמת המדמה את סביבת העבודה בתעשיית השיווק הדיגיטלי.
  • מרצים מובילים מהתעשייה: למידה ממומחים שחיים ונושמים את עולם השיווק הדיגיטלי.
  • מרצים מובילים מהתעשייה: למידה ממומחים שחיים ונושמים את עולם השיווק הדיגיטלי.

תכנית לימודים מעשית בעולם השיווק הדיגיטלי

תכנית הלימודים שלנו מציעה שלוש התמחויות, כולן ממוקדות בהיבטים שונים של עולם השיווק והפרסום הדיגיטלי:

  1. התמחות בטרנספורמציה דיגיטלית
    • הובלת מהלכי שיווק בעידן הדיגיטלי
    • שימוש ב-Big Data ו-AI לצרכי שיווק
    • ניהול קהילות דיגיטליות ושיווק בעולם הגיימינג
    • יישום Machine Learning באסטרטגיות שיווק
  2. התמחות בניהול השיווק
    • ניהול קמפיינים דיגיטליים מתקדמים
    • אסטרטגיות יחסי ציבור בעידן הרשתות החברתיות
    • ניהול משברים תקשורתיים במרחב הדיגיטלי
    • בניית וניהול מותגים בפלטפורמות דיגיטליות
  3. התמחות בניהול, מדידה וניתוח מדיה דיגיטלית
    • תכנון וניהול קמפיינים דיגיטליים מורכבים
    • SEO מתקדם ושימוש ב-Google Ads
    • אופטימיזציה להמרות (CRO) בפלטפורמות דיגיטליות
    • ניתוח נתונים מתקדם לקבלת החלטות שיווקיות

מהכיתה לשוק העבודה: בין הקורסים הפרקטיים שלנו שיקדמו את הקריירה שלכם

  • ניהול התקשורת והפרסום בעידן הדיגיטלי
  • טכנולוגיות מתקדמות בשירות השיווק
  • שיווק דיגיטלי ורשתות חברתיות
  • יצירת ערך ואסטרטגיה שיווקית
  • יזמות וחדשנות עסקית
  • אסטרטגיות צמיחה
  • ניהול קהילות

להורדת חוברת המידע עבור שנת תשפ”ה 2025-2024, תואר שני .M.A הכוללת הרחבה עבור קורסי הליבה – לחצו כאן

בחרו בתואר שמתמקד במה שבאמת חשוב לקריירה שלכם בשיווק דיגיטלי.
אצלנו לא תבזבזו זמן על קורסים כלליים – תקבלו הכשרה ממוקדת, פרקטית ורלוונטית שתכין אתכם להיות המובילים הבאים בתעשיית השיווק והפרסום הדיגיטלי.

לחצו כאן להשארת פרטים

בוגרים מספרים

#1
"מערכות הדיגיטל והדאטה הן הלב של השיווק המודרני. יכולות האוטומציה והפרסונליזציה של המערכות החדשות מאפשרות למנהלי השיווק להצליח בתפקידם ולהצעיד את החברות אותן הן מייצגים לביצועים יוצאי דופן."
מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי ומוסמך תואר שני שלנו, אילן סיגל
#2
"כלים דיגיטליים וטכנולוגיים מתקדמים מאפשרים כיום למנהלי השיווק לייצר מנופים עסקיים חדשים. יכולות של פרסונליזציה, Omni channel ותגובה בזמן אמת מייצרים ערך אמיתי, בעל משמעות, המניע בצמיחה קדימה."
סמנכ"לית שיווק נספרסו ומוסמכת תואר שני שלנו, יפית מנטין
#3
"חדשנות טכנולוגית אמיתית יוצרת ערך מוסף באמצעות פתרונות לצרכים גלויים או סמויים. היא יכולה להשפיע על התנהגות, לכוון אותה ובתוך כך להקל על פעולות, לחסוך זמן, ולתת ערך. הכלים הטכנולוגיים החדשים מייצרים פתרונות והזדמנויות לדייק מסרים ולתת ערך פרסונאלי לצרכנים."
מנכל"ית באומן בר ריבנאי ומוסמכת תואר שני שלנו, שלי שמיר קינן