טוען אירועים

11-14.10.22 / 6.10.22 | 16:30-21:30 (למעט יום שישי שבו הסמינר יתקיים בשעות הבוקר) | ZOOM

להרשמה, אנא שלחו קורות חיים לפרופ’ שלומית יניסקי רביד, ראש מכון שלום ומרכז אליהו למשפט וטכנולוגיה: shlomit.ravid@gmail.com

שימו לב! לאור הביקוש הגבוה, הצלחת הסמינרים הקודמים ורשימת המתנה ארוכה, מספר המקומות מוגבל. יש למהר ולשריין מקום.

 

מוזמנים לסמינר הבינלאומי עם Professor A. Ezrachi, University of Oxford, המייסד והמנהל של מרכז אוקספורד לתחרות: משפט ומדיניות
University of Oxford Competition Law and Policy, שהינו המומחה המוביל בעולם בתחום הסמינר: “תחרות בעידן הדיגיטלי” (און-ליין).

בסמינר משתתפים גם מרצים ממוסדות מובילים בארה”ב ואירופה כולל אוני’ YALE, שיקגו, פורדהאם ניו יורק, ועוד. הסמינר מחליף סמינריון פרונטלי.
(ההרצאות בעברית או באנגלית עם תרגום לייב).

בין ההרצאות: דיני תחרות בעידן הדיגיטלי, פרטיות, רשתות חברתיות, כללי אתיקה לניהול חברה, השקעות בינלאומיות, המהפכה הדיגיטלית, זיהוי פנים, קניין רוחני, אי שוויון גלובלי ועוד.
הסמינר מזכה את המשתתפים בהזדמנויות ובהטבות רבות:

  1. תעודה בגין השתתפות.
  2. ניקוד אקדמי 4 נ”ז.
  3. רישום בגיליון הקורסים והציונים בשם תוך ציון OXFORD.
  4. הסמינר מחליף ופוטר מסמינריון פרונטלי או פתוח במשפטים, תואר ראשון (בכפוף לכללים).
  5. בנוסף לתעודה, מכתב אישור השתתפות.
  6. זכות להשתתף בסדנאות אנגלית, מחקר ועוד ללא תשלום.
  7. חשיפה למרצים הטובים בעולם מהמוסדות היוקרתיים, בתחומים הכי חדשניים על הגלובוס, הנדרשים לעבודה אך לא נלמדים.
  8. בתשלום מופחת עד 15.9.22

           *הכל בהתאם לכללי הקריה האקדמית אונו*

 

זו הזדמנות ייחודית ללמוד בסמינר בינלאומי עם מיטב המרצים בעולם, בנושא חדשני וחשוב, באופן שיתרום משמעותית הן לידע שלכם, הן לקורות החיים וכמובן לפתיחת הזדמנויות לעתיד ולמחקר. 

הסמינר כולל, כאמור, גם סדנאות פרקטיות, ביניהן סדנת תקשורת באנגלית, סדנא לרשת חברתית מקצועית, וסדנת מחקר.

בנוסף, תהא אפשרות להציג המחקר שלכם ולקבל פידבק מהמרצה מאוניברסיטת אוקספורד.

ראו המלצות של משתתפים בהמשך ההודעה.

באיחולי הצלחה וחשוב מכך, הרבו בשמחה ושמרו על הבריאות.
נ.ב. בנוסף, הסמינר מקנה אפשרות לצאת, כשיתאפשר, לתכנית המשך באוניברסיטת אוקספורד וללמוד שם. 
[* צפויים שינויים]

 

המלצות ממשתתפים במחזורים קודמים:

חן גוכמן

שמי חן גוכמן, סיימתי שנה א’ בפקולטה למשפטים של הקריה האקדמית אונו ב2021, ובמהלך שנה זו נבחרתי לצאת לסמינר אוקספורד בניהולה של פרופ’ יניסקי-רביד.  בהתחלה חששתי מכך שהמרצים מדברים לסירוגין באנגלית, אך מהר מאוד החששות התבהרו כמוטעות, מפני שצוות הסמינר ברשות פרופ’ יניסקי רביד התארגנו בצורה מרשימה עם מתורגמנית ומעבר לכך דאגו להעביר לנו תרגום גם באופן פרטני בצורה של סיכומים והסברים אישיים. 
תחום התחרות-ההגבלים העסקיים בו עוסק הסמינר הינו תחום מיוחד במשפט הבינלאומי, והיה לי העונג להיחשף אליו ברמה האקדמית הגבוהה ביותר שניתן לקבל.

חלק מהמרצים אותם הצליחה להשיג פרופ’ יניסקי רביד, הינם מובילים בתחומם ומלמדים בפקולטות למשפטים הטובות בעולם כגון: פרופ’ דריל לים מאוניברסיטת שיקגו וכמובן פרופ’ אריאל אזרחי מאוניברסיטת אוקספורד הגדולה. 

לולא הסמינר אותו ארגנה פרופ’ יניסקי רביד, לא הייתי נחשף לאותם מומחים בתחום ההגבלים העסקיים, ואני מודה לה מאוד שבחרה בי לקחת חלק בקורס שהתנהל בצורה האקדמית הטובה ביותר שיצא לי לחוות. 

אני ממליץ בחום לכל סטודנט לקחת חלק באותו סמינר ולהיחשף לאותם מרצים מובילים, ומעבר לכך להשתתף שווה בין שווים עם עורכי דין מהשורה הראשונה בתחום המשפט האזרחי וליצור קשרים חברתיים ומקצועיים עימם שיועילו לו בהמשך הקריירה המקצועית. 

לאחר הסמינר התחלתי להתעניין בתחום ההגבלים העסקיים שנוגע בחברות הגדולות ביותר בעולם כולל תחום ההייטק. תחום ההגבלים העסקיים הוא תחום עולה במשפט הבינלאומי בנוסף הוא תחום שמושך לתוכו יוקרה וכסף רב לנוגעים בו. 

לכבוד הוא לי להמליץ על קורס זה, ומעבר לכך להמליץ על פרופ’ יניסקי-רביד שבלעדיה והארגון המושלם של הקורס ברמה המקצועית הטובה ביותר, הייתי חושש להירשם לקורס בתחום זה. פרופ’ יניסקי רביד השקיעה לילות כימים לצורך ארגון הקורס, ולהבאת טובי המרצים בתחום. פרופ’ יניסקי רביד הינה מומחית לתחום ההגבלים העסקיים בעצמה, ואין לי מספיק מילים להודות לה על הזמן, העזרה, הסיכומים, ההסברים ועצם כך שחשפה אותי לתחום שאותו אני שוקל להפוך לתחום ההתמחות שלי כעורך דין.

———————————————————————————–

תומר שקולניק

שלום רב לכל המתעניינים.

האם ולמה כדאי להירשם למחקר שעומד להיפתח בקרוב, בהנהלת פרופ’ שלומית רביד יניסקי ובשיתוף אוניברסיטת אוקספורד. שמי תומר שקולניק, אני סטודנט למשפטים בקריה האקדמית וכעת מסיים שנה שנייה של לימודי. לא פחות מאשר זכיתי לקחת חלק ולהשתתף במחקר זה, במחזור קודם. מעבר לאישיות הנפלא והתומכת של פרופ’ שלומית, שזה הוא דבר ממש לא מובן מאליו, ישנם עוד יתרונות רבים ומשמעותיים בעשייה זו. אתם הולכים לקבל כלים, שאלמלא המחקר לא הייתם לומדים. אתם עומדים לפגוש ולהכיר ברמה אישית, מרצים בעלי שם עולמי. אתם תקחו חלק מעשי, במשהו גדול ומשמעותי לעתיד של כולנו וגם תקבלו על כך תעודה מטעם אוניברסיטת אוקספורד, שתיתן לכם נקודות זכות בראיונות עבודה. מעבר לכך, ביחס לעבודה הסמינריונית, עבודת המחקר היא מעניינת, מעשירה, ממוקדת, עם המון הקלות…….ברורה יותר וזאת לאור ההרצאות שאתם הולכים לעבור במהלך הלמידה.

בנימה זו, אני מאחל לכם הצלחה רבה ואם תרצו שארחיב, אני זמין עבורכם.

———————————————————————————————————-

צבי בן ארי

בין התאריכים 22-26 במרץ 2021 השתתפתי בסמינר בינלאומי בתחום דיני התחרות אשר התקיים באוניברסיטת אוקספורד במתכונת “זום”

הסמינר עסק בתחומים מעניינים כדוגמת Blockchain, Facial Recognition, Antitrust , Intellectual Property  ועוד נושאים מעניינים נוספים אשר פתחו צוהר לעולם טכנולוגי מעניין במיוחד בהיבטים המשפטיים.

את הסמינר ריכזה פרופסור שלומית ינסקי רביד מהקריה האקדמית ואת הסמינר העביר פרופסור אריאל אזרחי, דובר עברית, המייסד של מרכז אוקספורד לתחרות משפט ומדיניות, ביחד עם שורת מרצים מאוניברסיטאות מובילות מאיטליה גרמניה שוויץ וכמובן מישראל .

סמינר זה תרם לי להבנה של התקיימות עולמות המסחר והטכנולוגיה למול עולמות המשפט והרגולציות השונות, ואת הקונפליקטים הקיימים בין הרצון של תאגידי הענק כדוגמת גוגל, פייסבוק אמזון ואפל לפיתוח טכנולוגיות מצד אחד למול הגנת הפרטיות וההגנה על המשתמשים מהצד השני.

אין ספק שהתנגשות בין 2 עולמות אלו מספקים לנו כמשפטנים לעתיד חומר רב להתמודדות בהגנה על לקוחות והבנתו של העולם הטכנולוגי למול רגולציות ותמורות משפטיות במיוחד לנוכח השינויים התכופים בעולמות הטכנולוגיים והשפעתם על בני האדם.

הנני ממליץ בחום על הסמינר הזה ואני בטוח שיתרום רבות לכולם וכם לאלו הרוצים להעמיק בתחום המשפטי עם אוריינטציה לעולמות הטכנולוגיים המשתלטים על חיינו מידי יום ביומו.

סמינר זה השלים לי את הסמינר הקודם שבו השתתפתי באוניברסיטת “אורבינו” באיטליה והיה אחד מאבני הדרך להבנת החוקה האירופאית לזכויות אדם ורגולציות כגון ה-GDPR ואבטחת המידע.

סמינרים אלו פתחו לי צוהר להבנת העולם המשפטי בעידן הטכנולוגי והדיגיטלי למול עולמות המשפט והחקיקה.

הנני ממליץ בחום לכל סטודנט להעשרת הידע שלו להשתתף בסמינרים אלו ולו רק להבין את הקשיים שעלול משפטן להיקלע להם במיוחד לנוכח השינויים וההתנגשויות בעולמות המשפט והטכנולוגיה.

——————————————————————————————————————————–

ויטלי רוסין

אני רוצה להודות באופן אישי לפרופ’ שלומית רביד יניסקי ולפרופ’ אריאל אזרחי, על מסע ארוך ומפרך בניסיון לממש סמינר בבריטניה על אף משבר הקורונה. כתחליף לטיסה, לא ויתרו השניים וסיפקו לנו סמינר חווייתי, מרשים ומשכיל בתחומים מגוונים.

הסמינר מקנה ידע רב וערך מוסף ללימודי משפטים בתחומים שלא הכרנו, במהלכו נחשפנו לדיני התחרות העסקית ולמשפט אירופאי. נחשפנו למרצים משלל קצוות תבל שהשקיעו בהרצאות מרתקות וחשפו אותנו לעולם הרחב שנמצא מחוץ לכותלי המדינה הקטנה והמדהימה שלנו.

הסמינר מעשיר בידע פרקטי ומספק הבנה בתחומים שחשוב שמשפטן יידע ועל כך תודתי על החוויה והערכתי הכנה על המאמץ לעשות הכל כדי לעמוד במתן הידע והכלים חרף המשבר העולמי.

———————————————————————————————-

אפרת פלד

ראשית, להוקיר תודה על הזכות שנפלה בחלקי לקחת חלק פעיל במערך השיעורים, זו היתה חוויה מרתקת , מחדדת חושים והבנה.

לסמינר המקוון יש לא מעט יתרונות, היכולת לשבת בסביבה הטבעית שלי, בנוחות מירבית ולקבל עד לבית, את טובי המרצים עם תוכן מעשיר, אחת ההרצאות שהיתה המרתקת מכולם בעיני הועברה על די פרופסור אריאל אזרחי מאוניברסיטת אוקספורד, מרצה דובר עברית, שעסק בסוגיות מרתקות בדיני הפרטיות בעידן הדיגיטלי, באופן רהוט ומבוסס עובדות תרם לי באופן אישי הרבה מאוד.

זה הסמינר השני שלי אחרי סמינר פרונטלי באורבינו איטליה.

ללא ספק הסמינרים הללו היו מרחיבי אופקים ומעשירים ואני שמחה מאוד שלקחתי בהם חלק.

————————————————————————————–

טל ארביב                                

הנדון: מכתב שבח לסמינר בינלאומי בשיתוף אוניברסיטת אוקספורד

אני שולחת פניה זו, מתוך חובה נעימה להביע את הערכתי ולציין לשבח את הפרויקט המשותף של הקריה האקדמית אונו ואוניברסיטת אוקספורד במסגרת הסמינר ‘דיני תחרות בעידן הדיגיטלי’.

באופן אישי, אני רואה בקריה האקדמית אונו כמקום אליו אני שואפת לחזור ובמסגרתו אני שואפת להתפתח בעתיד. ולכן, אני רואה חשיבות עליונה בשיתוף חוויות מעצימות ומפתחות שעברתי במסגרת התואר כסטודנטית.

הסמינר בהובלת פרופסור יניסקי-רביד מהקריה האקדמית, ובהנחיית פרופסור אזרחי מאוקספורד, הפגיש בין עולם המשפט לבין עולם העסקים והניח ממשק בין ניתוח משפטי לבין ניתוח כלכלי ועסקי.

במסגרת הסמינר דנו בנושאים רלוונטיים וחדשניים, בהם לא התעסקנו במסגרת התואר הראשון.
אותגרנו מחשבתית בשאלות מהותיות בנושאים בינלאומיים המצויים בחזית עולם המשפט, ולהם חשיבות עליונה והשפעה ממשית על כל אדם ואדם בעולם המערבי המתפתח.

הסמינר שילב בין הרצאות מרתקות של דמויות מפתח מכובדות בעולם האקדמיה, לבין שיח פתוח בגובה העיניים בין הסטודנטים עצמם לבין המרצים.

אסטרטגיית החלוקה לחדרי שיח אפשרה דיון פתוח ונתנה מקום להבעת עמדה אישית. בנוסף, עזרה לייצר  אינטראקציות ראשוניות של דיון מקצועי בין הסטודנטים, אשר יכולות להוות בסיס לקשרים עסקיים עתידיים.

הסמינר עצמו התאפיין בניחוח בינלאומי ובסופו קיבלו הסטודנטים מעבר לתעודה יוקרתית וערך מוסף לקורות החיים – בזכות הדיון בסוגיות כה עדכניות, שלעומת נושאים משפטיים אחרים עתיקי יומין, אינן מאופיינות בדיון אקדמי עשיר, נדחקנו הסטודנטים לחשיבה משפטית יצירתית ולניתוח תיאורטי ברובד חדש של חשיבה.

המלצתי האישית בתור בוגרת של הקריה האקדמית, היא להשתתף ולשקול בכובד ראש אפשרות לשלב קורס מעין זה, במסגרת הלימודים שלכם כבר בתואר הראשון. 

——————————————————————————————-

פז קלפה

 הנדון: מכתב שבח עבור הסמינר ‘דיני תחרות בעידן הדיגיטלי’

אני כותב מכתב זה במטרה לשבח ולהמליץ על הסמינר הבינלאומי בו לקחתי חלק-הסמינר בנושא דיני התחרות בעידן הדיגיטלי בהנחיית פרופסור שלומית יניסקי-רביד.
במסגרת הסמינר הרצו אנשי חוד החנית של תחום דיני התחרות בעולם המשפט וחשפו בפנינו את רבדי הסוגיות החדשניות, העכשוויות והרלוונטיות ביותר בעולם המשפט.
באופן אישי אשתף, שהחלק החשוב ביותר בו התמקד הסמינר בעייני הוא, החשיפה לתחומי משפט ואופן ניתוח של סוגיות חוצות מדינות ופורומים, ובין היתר: מונופולים, מתווכים דיגיטליים והממשק בין דיני התחרות לדיני הפרטיות. החשיפה אל סוגיות משפטיות בקנה מידה בינלאומי וקבלת הכלים לניתוח משפטי נטול פורום, בעייני מאפיין את הדור הבא של עולם המשפט ואת החדשנות הנדרשת וההכרחית במסגרת לימודי משפטים סטנדרטיים בימינו אנו.

ניתנו לי הכלים ליכולת חשיבה משפטית גלובאלית והסתכלות על סוגיות בזירה הבינלאומית, נושאים מעיין אלו, מהווים את המקפצה האישית שלי בעולם המשפט ומבססים את היכולת שלי לצאת אל שוק העבודה עם יתרון מעשי ומחשבתי. אופי העברת החומר הנלמד בסמינר בגובה העיניים, מאפשר שייח פתוח ומקום לשאלות, כך שמותיר מקום לפיתוח החשיבה העצמית של כל סטודנט. כך למשל, במהלך הסמינר נדרשנו לפתרון סוגיות מסוימות באופן עצמאי, חולקנו באקראי לחדרי שיח ונדרשנו להגיע לפתרון משותף של סוגיות משפטיות. חוויה זו של עבודה בקבוצות מעצימה ותורמת לפיתוח החשיבה המשפטית ופיתוח קשרים בינאישיים עם סטודנטים נוספים גם מפקולטות שונות. קשרים אלו מגיעים ליידי ביטוי ביום שאחרי, כאשר יוצאים אל עולם המשפט ואל עולם העסקים. 

אני מוצא חובה אמתית להמליץ על סמינר זה לסטודנטים אשר מתעניינים, זאת בעיקר בשל החשיפה לנושאים הכרחיים אשר אינם נכללים בלימודי התואר כסטנדרטים מן המניין ומהווים מקור לפריצת דרך בקריירה המשפטית.