הקריה האקדמית אונו
הפקולטה למנהל עסקים
בית הספר לפרסום ודיגיטל

במסגרת שיתוף פעולה עם Nas Academy, מבית היוצר של נאס דיילי, משפיען הרשת המוביל, אנחנו שמחים להשיק סדרה של קורסים – אקדמיים ובמסגרת לימודי חוץ לאנשים שמבקשים להפוך למקצוענים בתחומי המשפיענות, הסברה וסטוריטלינג.

 

אופן הלימודים:

  1. תוכנית בת 12 שעות.
  2. תוכנית מלאה – 100 שעות.

 

הקורסים יעסקו בנושאים הבאים:

סטוריטלינג למשפיענים ואנשי הסברה

קורס שמכשיר את המשתתפים להיות שגרירים בעולם הדיגיטלי, ליצור נראטיב שיעניק יתרון במדיה החברתית למדינה ולתרבות ברמה הגלובלית. הקורס יעסוק בסוגיות האתיות ובאמנות הסטוריטלינג, ובתוך כך יצייד את הסטודנטים בכלים ליצירת תכני וידאו אפקטיביים, בהשראת נאס דיילי. בסופו של הקורס, תוכלו לבנות גשרים בין-תרבותיים באמצעות כוחה של הדיפלומטיה הדיגיטלית.

תכני הקורס:

  • הבנה מעמיקה של כוחו של התוכן ביצירת יתרון בפלטפורמות השונות של המדיה החברתית והובלה של המדינה/התרבות ברמה הגלובלית.
  •  פיתוח היכולות לתאר ולספר באופן אותנטי על הייחוד שבמדינה, תוך אימוץ הבנה חוצת-תרבויות.
  • רכישת כישורי כתיבת תסריטים בעלי השפעה ליצירת סרטוני וידאו און-ליין, תוך הטמעת עקרונות ״גולדן 3״ של נאס דיילי.
  • התמחות ביסודות הפקת תכני וידאו, כולל קומפוזיציה, בחירת חומרים ויזואליים וטכניקות עריכה בסיסיות, שיאפשרו למשתתפים ליצור תכנים אפקטיביים.


צילום, עריכה ופרסום במדיה החברתית

הקורס יסייע להפוך את המשתתפים ליוצרי תוכן מיומנים, שיכולים לייצג את מדינתם ותרבותם בזירה הבינל׳. באמצעות שילוב של תיאוריה ותרגילים פרקטיים, יתרגלו המשתתפים נוכחות מול המצלמה את יסודות הצילום ועריכת וידאו בשימוש בתוכנות שונות, בהן CapCut. בנוסף, יילמדו הניואנסים שבין הפלטפורמות השונות במדיה החברתית, שיטות ליצירת אינג׳ייג׳מנט, ואסטרטגיות ייחודיות ליוצרי תוכן.

 תכני הקורס:

  • נוכחות מול מצלמה – איך להציג את המסר באופן הברור ביותר.
  • צילום ועריכת סרטוני תוכן באמצעות רכישת טכניקות ומיומנויות מתאימות.
  • התמחות בשימוש בכלי עריכה ובאסטרטגיות סטוריטלינג, הטמעת מוסיקה וחומרי ויזואליה ויצירת סרטונים מקצועיים.
  • הבנת ההבדל בין פלטפורמות פופולריות, פורמטים שונים של תכני וידאו והתאמת התוכן לפלטפורמה במטרה למקסם את ההשפעה וגיוס הקהלים.


גיוס צמיחה באמצעות מותג אסטרטגי

הקורס מסייע בהעצמת היכולות להפוך לשגרירי תוכן, תוך התמחות ביצירת מעורבות ופיתוח המיתוג האסטרטגי. המשתתפים ילמדו ליצור בידול מותגי ולתמוך בו באמצעות יצירת תכנים שמעבירים את המסר והפרספקטיבה הרלוונטיים.

תכני הקורס:

  • פיתוח נוכחות ייחודית למותג, שתבדל אתכם משאר המתחרים בכל הנוגע לתכנים.
  • עקרונות יצירת תוכן מבוסס קהלים ייחודיים, רכישת כלים ליצירת תוכן הפונה לקהלי היעד וחולק ערכים ותחומי עניין. במסגרת זאת, אימוץ אמנות הסטוריטלינג וטכניקות שנועדו לבסס מעורבות והרחבת נוכחות המותג ברשתות.
  • פיתוח וביסוס אסטרטגיות מנהיגות לקבע נוכחות מובילה וסמכות משפיעה בתעשיה.


יתרונות הבינה המלאכותית (AI) ואוטומטיזציה של מיתוג אפקטיבי.

 הקורס מעודד את המשתתפים להפוך לשגרירי תוכן מובילים ופורצי דרך למדינתם, באמצעות שימוש אסטרטגי בבינה מלאכותית. בקורס, ייחשפו המשתתפים לכלי AI חדשניים ליצירת תוכן ברשתות, עיצוב, שיווק תוכן והעצמת השפעת הסטוריטלינג וירכשו כלים מעשיים להגברת הנוכחות וההשפעה של הנראטיב המדיני בזירה הגלובלית.

תכני הקורס:

  • התמחות באמנות כלי הניתוח והמדידה של מסרים בפלטפורמות השונות. יתרון תחרותי של שימוש בדאטה למקסם את אסטרטגיית התוכן, לשפר את הנוכחות הדיגיטלית ולהעמים את ההשפעה באמצעות קבלת החלטות מבוססת נתונים.
  • שימוש בטכניקות AI ליצירת מעורבות בהודעות אימייל וברשתות.
  • בניית אוטומטיזציה שמתכללת תוכנות שונות ומשפרת ביצועים ברשת.
אני רוצה פרטים נוספים