יום פתוח לתואר שני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק
יום ג' 15.8 בשעה 17:00
השדרה האקדמית 1,
צומת סביון

מטרת התואר היא הענקת ידע אקדמי עדכני מעשי ומקיף אשר יאפשר בניית אסטרטגיה דיגיטלית אפקטיבית ופיתוח יכולות בתחומי המיתוג, הפרסום, יח”צ שיווק ועוד. התואר יעניק לסטודנטים את הכלים להשתלבות בתפקידים של ניהול תחום הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית- Chief Digital Officer) CDO), ניהול קמפיינים בדיגיטל, ניהול מדיה חברתית, ניהול קהילות, ניתוח וכריית נתונים, ניהול שיווק וניהול מותגים, ניהול פרסום ותקשורת שיווקית, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים, השתלבות בסטרטאפים ׁ(חברות הזנק) ועוד.
התואר .M.A באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק הינו היחיד בישראל לאסטרטגיה דיגיטלית!
בראש התכנית ללימודי התואר עומדת ד”ר מיכל שפירא, ראש ביה”ס לשיווק ודיגיטל.


בתואר ניתן יהיה לבחור בין שלוש התמחויות:

  • התמחות בטרנספורמציה דיגיטלית – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה. בין הקורסים: מבוא להגנת הסייבר, אסטרטגיה ודאטה בארגון, ניהול קהילות, מבוא ל Big Data-, גיימינג, AI בעידן הביג דאטה, תקשורת ותרבות, Machine Learning ואנליטיקה עסקית ועוד.
  • התמחות בניהול השיווק – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים בתחומי פרסום, שיווק, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים ועוד. בין הקורסים: סדנת אסטרטגיה והקמת סטארט-אפ, סדנת ניהול קמפיינים, אסטרטגיית יחסי ציבור וניהול משברים, יצירתיות במנהל עסקים, ניהול מותגים ועוד.
  • התמחות בניהול, מדידה וניתוח מדיה דיגיטלית – נועדה להעמיק את הידע והמיומנויות של הלומדים בתחום ניהול המדיה הדיגיטלית. ולאפשר להם התנסות בכלי ניהול קמפיינים בדיגיטל ובכלי מדידה עדכניים בתחום. בין הקורסים: מבוא טכני לאינטרנט ו SEO-קידום אתרים אורגני, גוגל אדס, CRO, קבלת החלטות מבוססות דאטה ועוד.
    הסטודנטים בשלושת ההתמחויות ילמדו קורסים בתחומי הניהול, האסטרטגיה וניהול השיווק, ניהול משא ומתן עסקי, תורת המשחקים ואסטרטגיה בשיווק, ניהול שינוי ארגוני, ממשל ציבורי ותאגידי, ניהול התקשורת והפרסום בעידן הדיגיטלי, פיתוח מוצרים חדשים ועוד.

מסיימי ההתמחות מקבלים תעודה נוספת המציינת את ההתמחות בנוסף לתעודת התואר.

רשמו אותי ליום הפתוח

היתרונות בלמידה אצלנו

#1
מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי ומוסמך תואר שני שלנו, אילן סיגל
"מערכות הדיגיטל והדאטה הן הלב של השיווק המודרני. יכולות האוטומציה והפרסונליזציה של המערכות החדשות מאפשרות למנהלי השיווק להצליח בתפקידם ולהצעיד את החברות אותן הן מייצגים לביצועים יוצאי דופן."
#2
סמנכ"לית שיווק נספרסו ומוסמכת תואר שני שלנו, יפית מנטין
"כלים דיגיטליים וטכנולוגיים מתקדמים מאפשרים כיום למנהלי השיווק לייצר מנופים עסקיים חדשים. יכולות של פרסונליזציה, Omni channel ותגובה בזמן אמת מייצרים ערך אמיתי, בעל משמעות, המניע בצמיחה קדימה."
#3
מנכל"ית באומן בר ריבנאי ומוסמכת תואר שני שלנו, שלי שמיר קינן
"חדשנות טכנולוגית אמיתית יוצרת ערך מוסף באמצעות פתרונות לצרכים גלויים או סמויים. היא יכולה להשפיע על התנהגות, לכוון אותה ובתוך כך להקל על פעולות, לחסוך זמן, ולתת ערך. הכלים הטכנולוגיים החדשים מייצרים פתרונות והזדמנויות לדייק מסרים ולתת ערך פרסונאלי לצרכנים."
ד"ר מיכל שפירא, ראשת ביה"ס לשיווק ודיגיטל
"התואר השני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק, ממשיך את התפיסה שלנו לפיה בעידן של שינויים ומהפכות בעולמות התוכן והשיווק, הידע האקדמי חייב יותר מתמיד להיות רלוונטי ולסייע לבוגרים להשתלב במקצועות העתיד. מדובר בתואר הרלוונטי ביותר לעידן שלנו. לאותם אנשים שהם כבר חלק תעשיית הפרסום, השיווק והדיגיטל יהווה התואר מקפצה בקריירה ולאלה שמעוניינים להשתלב בתחום מרתק זה ישמש התואר כרטיס כניסה."
רשמו אותי ליום הפתוח