שלוש סיבות טובות ללמוד אצלנו

אילן סיגל
"מערכות הדיגיטל והדאטה הן הלב של השיווק המודרני. יכולות האוטומציה והפרסונליזציה של המערכות החדשות מאפשרות למנהלי השיווק להצליח בתפקידם ולהצעיד את החברות אותן הן מייצגים לביצועים יוצאי דופן."
מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי ומוסמך תואר שני שלנו, אילן סיגל
יפית מנטין
"כלים דיגיטליים וטכנולוגיים מתקדמים מאפשרים כיום למנהלי השיווק לייצר מנופים עסקיים חדשים. יכולות של פרסונליזציה, Omni channel ותגובה בזמן אמת מייצרים ערך אמיתי, בעל משמעות, המניע בצמיחה קדימה."
סמנכ"לית שיווק נספרסו ומוסמכת תואר שני שלנו, יפית מנטין
שלי שמיר קינן
"חדשנות טכנולוגית אמיתית יוצרת ערך מוסף באמצעות פתרונות לצרכים גלויים או סמויים. היא יכולה להשפיע על התנהגות, לכוון אותה ובתוך כך להקל על פעולות, לחסוך זמן, ולתת ערך. הכלים הטכנולוגיים החדשים מייצרים פתרונות והזדמנויות לדייק מסרים ולתת ערך פרסונאלי לצרכנים."
מנכל"ית באומן בר ריבנאי ומוסמכת תואר שני שלנו, שלי שמיר קינן

תכנית הלימודים

התכנית מעניקה ידע ומיומנויות עדכניים לדור החדש של המנהלים, הפועלים בנקודת המפגש שבין שיווק, ביזנס וטכנולוגיה.

התכנים המועברים בתכנית משלבים בין ידע אקדמי מעמיק ליכולות יישומיות ומעשיות, במטרה להכשיר את הסטודנטים לתפקידי מפתח בניהול, השיווק והדיגיטל על כל היבטיו – בעולם עסקי המצוי בעיצומה של טרנספורמציה דיגיטלית.

התכנית מעניקה כלים, שיטות ופרספקטיבה עסקית רחבה לניהול מערכים דיגיטליים, ומכינה את הבוגרים לתפקידי מפתח הדורשים חשיבה אסטרטגית, הבנה טכנולוגית ויכולת הובלה ניהולית. 

 

בתואר ניתן יהיה לבחור בין שתי התמחויות:

  • התמחות בטרנספורמציה דיגיטליתנועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה. בין הקורסים: מטאוורס, טכנולוגיות מציאות מדומה,רבודה,משולבת וגיימיפיקשין , אסטרטגיית מערכות מידע, AI אנליטיקה עסקית ו- Machine Learning, ניהול מוצר , אולפן דיגיטלי בטלפון חכם.
  • התמחות בניהול השיווק – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים בתחומי פרסום, שיווק, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים ועוד. בין הקורסים: מגמות תמורות וחדשנות בעולם השיווק, שיווק עם בינה, אסטרטגיית יחסי ציבור וניהול משברים, ניהול מותגים , פיתוח מוצרים חדשים.

הסטודנטים בשתי ההתמחויות ילמדו קורסים בתחומי הניהול והאסטרטגיה,  ניהול השיווק, ניהול משא ומתן עסקי, ניהול שינוי ארגוני, ממשל  ציבורי ותאגידי, ניהול התקשורת והפרסום בעידן הדיגיטלי, ועוד.

מסיימי ההתמחות מקבלים תעודה נוספת המציינת את ההתמחות בנוסף לתעודת התואר.

מסלול קריירה:

בוגרי התכנית משתלבים בתפקידי ניהול בכירים בתחומי האסטרטגיה והשיווק, הפיתוח העסקי, השיווק דיגיטלי, ניהול מותגים, ניהול אסטרטגיית תוכן, ניהול הפרסום ותקשורת שיווקית, יחסי ציבור וניהול משברים תקשורתיים. כמו כן, הם ממלאים תפקידים מרכזיים בחברות הייטק וסטארטאפים ומשמשים כיועצים בחברות לייעוץ עסקי וכיועצים חיצוניים (פרילנסרים). 

מסיימי ההתמחות מקבלים תעודה נוספת המציינת את ההתמחות בנוסף לתעודת התואר.

את התכנית ניתן לסיים בשנה!

את התכנית ניתן לסיים בשנה!

להורדת חוברת המידע עבור שנת שנת תשפ"ה 2025-2026 לחצו כאן

אני מאמין
ד
ד״ר מיכל שפירא ראשת ביה"ס לשיווק ודיגיטל
התואר השני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק ממשיך את התפיסה שלנו, לפיה בעידן של שינויים ומהפכות בעולמות התוכן והשיווק, הידע האקדמי חייב יותר מתמיד להיות רלוונטי ולסייע לבוגרים להשתלב במקצועות העתיד. מדובר בשילוב אופטימלי בין עולמות השיווק, הביזנס והחדשנות. לאותם אנשים שהם כבר חלק תעשיית הפרסום, השיווק והדיגיטל יהווה התואר מקפצה בקריירה ולאלה שמעוניינים להשתלב בתחום מרתק זה ישמש התואר כרטיס כניסה.
אמיר שניידר
אמיר שניידר מנהל שיווק VOOM Insurance
קצב העולם המהיר, החידושים הטכנולוגיים והצרכן שהופך לדיגיטלי ומוסח יותר עם הצפה של ערוצים ואפיקי מדיה חדשים, מחייבים את איש השיווק ללמוד כל הזמן איך לרתום את כל הדאטה, הכלים והשיטות כדי להגיע לקהל הנכון, המוצר הנכון ובזמן הנכון.

חשוב שתדעו

הכשרה לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.
לימודים פרקטיים המותאמים להתרחשות הדינמית בעולם הדיגיטלי.
מערך תמיכה ומערכת ליווי על-ידי המרצים הטובים ביותר.

ימי לימוד ומיקום

ההרשמה למחזור חורף פברואר 2026 בעיצומה!

מה נדרש כדי להתקבל

קבלה ישירה:

תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ממוצע 80 ומעבר ראיון אישי עם סגל אקדמי וניסיון ניהולי/ מקצועי / תעסוקתי רלוונטי.

*הקריה האקדמית אונו שומרת לעצמה את הזכות לבחור את המועמדים הטובים ביותר מבין הנרשמים.

קבלה משוקללת:

תואר ראשון מוסד אקדמי מוכר, מעבר ראיון אישי עם סגל אקדמי וניסיון ניהולי/ מקצועי / תעסוקתי רלוונטי.

 

דברים נוספים שכדאי לדעת

התכנית קיבלה את הסמכת המועצה להשכלה גבוהה.

לחצו כאן לקריאת כתבות הבלוג באסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית 

רוצה לדעת עוד?