“בלתי אפשרי לסכם תקופה שכזו , רמת המרצים, תנאי הסטודנטים, רמת הלימוד הגבוהה וכמובן האווירה החברתית הובילו את הקריה האקדמית למקום אידיאלי עבור סטודנטים הרוצים לממש את הפוטנציאל הטמון בהם בצורה מרבית . אחד האלמנטים הבולטים שהורגשו במרבית הקורסים המוענקים כאן, הוא השילוב הייחודי בין הפן התיאורטי לפן המעשי, שילוב אשר התאפשר בזכות החזון האקדמי של ראש החוג ד”ר כרמלה איגל.

 

ד”ר איגל חרטה על דגלה, מתן חוויית לימודים מעשירה ובונה המכינה את הסטודנטים באופן האופטימאלי ביותר לעבודתם בשטח.
חווית לימודים אשר התהוותה בזכות סגל מרצים בעלי רקע אקדמי נרחב וניסיון תעסוקתי עשיר. אותם מרצים הציבו לעצמם למטרה –
להנחיל ידע זה לדורות הבאים אשר יעצבו את פני הפרט ואת פני החברה.

אני מלאה בתחושת הודיה עמוקה, לאנשי הסגל האקדמי, המנהלי,  הרכזות האקדמאיות וצוות המזכירות, שהפכו את המכללה לבית שני, חם ואוהב, ותמיד היו לאוזן קשבת.אותם אנשים שלא נחו לרגע על מנת לייצר אווירה חברתית ונעימה.

ובנימה אישית, תודה מעומק הלב, סגל יקר, על כך שכסטודנטית עם לקויות למידה קיבלתי מענה והרגשתי שווה בין שווים, ממשתי את הפוטנציאל שלי ושברתי את תקרת הזכוכית.
אני ניצחתי! אני שמחה וגאה להיות חלק מהחבורה שזכתה לסיים את לימודי התואר השני בחינוך מיוחד בקריה האקדמית אונו”

 

מול אולם מלא בבוגרים של התואר השני בחינוך מיוחד, ריגשה עד דמעות את הקהל, שרית גפני אשר שיתפה בחוויית לימודיה.
הדרך אותה עשתה שרית, אל התואר השני בחינוך, התמחות בחינוך מיוחד מרגשת ומהווה עבורה סגירת מעגל.

שרית היא גננת, אשר מכוונת עצמה להיות גננת שילוב. כבר כילדה, היא ידעה כיצד מרגיש קושי, היות שהיא אובחנה עם ליקוי למידה.
בשיחה מרתקת, שיתפה אותנו שרית, בתחושת השליחות שמלווה אותה בעשייתה:

 

 “התואר השני בחינוך מיוחד תמיד היה חלום עבורי, הגעתי מתואר ראשון בחינוך, והרגשתי כי בעבודתי היומיומית כגננת, חסרים לי הכלים להתמודד עם כל מיני סוגים של לקויות.
במהלך התואר קבלתי ידע תיאורטי רחב מאוד, לצד הרבה מאוד כלים לעבודה בגן. במקביל לתואר עצמו, בחרתי גם להצטרף למסלול ההרחבה לתעודת הוראה לחינוך מיוחד,
החלטה שאני חד משמעית ממליצה עליה לכל מי שבוחרת במסלול הזה.

 

אני מרגישה כי הגשמת החלום הזה, מהווה עבורי את הידיעה כי הכל אפשרי עבורי, כל חלום וכל יעד. כילדה אבחנתי עם דיסלקציה קשה, ולמרות הקושי שברתי את תקרת הזכוכית שלי!
לאורך השנים פגשתי אנשים שחלקם האמינו בי וחלקם נתנו לי תחושה שאין לי סיכוי. בתוכי תמיד הייתה אמונה חזקה, ידעתי שאצליח, למרות הקשיים. כשהגעתי לתואר, הרגשתי מייד שאני במקום הנכון. כי מעבר לידע וכלים, ליוותה אותי תחושה חזקה כי רואים אותי שזה בדיוק מה שאני רוצה להעניק לכל ילד או ילדה שאני פוגשת בעבודתי. אני מאושרת על הבחירה בתואר הזה ועל הידיעה העמוקה כי אני עושה משהו משמעותי, לא רק עבור עצמי אלא עבור אחרים. ולהמשך דרכי, יש לי חלומות מאוד גדולים…

מקווה שתהיה לי את האפשרות ואת היכולת לשנות משהו במערכת החינוך. אם זה כראש עיר או אפילו יום אחד כשרת החינוך.”