אם אתם מתעניינים בקידום אתרים, עוסקים או מחפשים עבודה בתחום, או שאתם בעלי עסק שמקדמים את העסק שלכם באינטרנט, הנכם מוזמנים להגיע לכנס המוביל בישראל בתחום השיווק הדיגיטלי, Next Case 2015. נקסט קייס הוא כנס מקצועי בו מוצגים מקרי בוחן (case studies) מעולם קידום האתרים והשיווק באינטרנט, למשל SEO, PPC, שיפור יחס המרה, אופטימיזציה, ווב אנליטיקס ועוד.
כנס נקסט קייס, אשר ייערך השנה זו הפעם השלישית מאז היווסדו ב-2013, הוא יוזמה של פבל ישראלסקי, מייסד הבלוג AskPavel. הכנס יתקיים ב-30 בדצמבר במתחם האירועים “לאגו” שבראשון לציון.
הפורמט של כנס נקסט קייס הוא חדשני וייחודי. בכנס יתארחו 20 אנשי שיווק מהבכירים בתחום, שכל אחד מהם יציג מקרה בוחן במשך 20 דקות, החל מהאתגרים הראשוניים שעמדו בפניו, דרך השיטות שננקטו כדי לפצח אותם, ועד התוצאה הסופית. באופן זה, משתתפי הכנס יכולים לרכוש כלים פרקטיים ובדוקים אותם יוכלו ליישם על הפרוייקטים או העסקים שלהם. בכנס תציג גם אורחת מיוחדת שמגיעה מחו”ל, אולגה אנדריאנקו, מנהלת המדיה החברתית בחברה הבינלאומית SEMrush.
מה יהיה בכנס?
מתחם מומחים בו יתארחו נציגים של פלטפורמות וטכנולוגיות שיווק כגון פייסבוק, גוגל, סימילר ווב, אאוטבריין ועוד אשר יענו לשאלות האורחים; “קליניקה דיגיטלית” בה מומחי שיווק דיגיטלי ינתחו בזמן אמת אתרים של של אנשים היושבים בקהל; והרצאות המוקדשות לשיווק באינטרנט של עסקים קטנים ובינוניים.
רוצים לקבל הנחה?
סטודנטים ובוגרים של הקריה האקדמית אונו יכולים לזכות בהנחה משמעותית לכנס.
כל שעליכם לעשות הוא למלא את טופס ההרשמה (“מחירים והרשמה”) באתר Next Case 2015 עם פרטיכם ולהכניס את הקוד: ono20
הקופון מעניק לכם 20% הנחה כסטודנטים הקריה האקדמית אונו, למשך 5 ימים – ואחריהם עדיין תהיו זכאים להנחה של 10%.
נתראה בכנס.