ד”ר ארז יעקבי, ראש תוכנית התואר השני MBA בלימודי ניהול הארגון, משה גאון, יזם ומרצה בפקולטה למנהל עסקים ואיל ארד, איש יחסי הציבור ויועץ אסטרטגי תקשורתי, מרימים את המסך וחושפים את אחורי הקלעים של מערכות הבחירות והקמפיינים הפוליטיים הגדולים ביותר ב-20 שנים האחרונות. בספר שהולך לטלטל את המערכת הפוליטית והתקשורתית של מדינת ישראל עומדות להיחשף לראשונה שיטות העבודה הייחודיות שמעצבות פעם אחר פעם את פני החברה הישראלית – ונקבל הצצה נדירה למערכות ההסברה וההשפעה על דעת הקהל בעידן של פייק ניוז.

 

הספר עוסק במנהיגות, תקשורת ופסיכולוגיה. והנחיות למועמד ומנהל קמפיינים פוליטיים משלב ממליטה האם לרוץ, ניהול צוות, בניית אסטרטגיה, איסוף נתונים באמצעות מחקר וסקרים, בניית מסר והעברתו ועד סגירה והפקת לקחים. הספר כולל כ- 150 עמודים של תיאוריות פסיכולוגיות והפניות לרשימת מקורות הכוללת למעלה מ-500 מחקרים אקדמיים.