Filling in the details and continuing the process constitute consent to the use of information according to Our privacy policy and to send inquiries and publications regarding studies at Ono Academic College, including by phone, email, SMS and WhatsApp.
You can stop receiving these messages at any time by contacting marketing@ono.ac.il, or by clicking on Unsubscribe, or by following any other instructions included in emails sent to you.
Home / News / בימים שבהם אנשי שיווק מתמודדים עם אתגרי שירות ברשת, הם חייבים לדעת כיצד להגיב
תודה לרביב טל מנכ”ל Vigo-ויגו המתמחה בניטור ובניהול משברי רשת.
רביב מתארח באופן קבוע בקורס נאמנות לקוחות בחוג לפרסום ותקשורת שיווקית ומעביר לסטודנטים את הידע הנרחב שלו שהוא חובה לדור העתיד של אנשי השיווק והדיגיטל.