מה בתכנית?
פתיחת הכנס
מנחה: מר יאיר סאקוב, יו”ר מרכז היזמות, הקריה האקדמית אונו
מותג היום ואתמול – האם יש שוני בתפיסת הצרכן את המותג בין 2010 ל- 2018
מר רפאל צרפתי, בית אסטרטגיה שיווקית ומיתוג לחברות סטארטאפ
מותגים – עידן התכל’ס: פחות סיפורים גדולים וסיסמאות, יותר מסרים ממוקדים ותועלת מותאמת לצורך אמיתי
מר מידד בר לב, מנהל אסטרטגיה ופיתוח עסקי, מודוס מחקר ואסטרטגיה; בעל רקע של בניית מותגים וניהול אסטרטגיה תקשורתית
טרנספורמציה דיגיטלית – מה דרווין היה אומר?
ד״ר מיכל שפירא, ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית, הקריה האקדמית אונו
דיון בהנחיית נציג מנהלי שיווק מצייצים
״חזרה לעתיד״ – ניהול משברי מיתוג לטווח ארוך – מה ניתן ללמוד ממשברי הענק של העבר כדי להתגונן בעתיד
ד״ר איל מעוז, סגן דיקן להוראה, הפקולטה למנה”ס, הקריה האקדמית אונו
Power to the People – מיתוג באמצעות קהילה
מר רון קלדס, מוביל קשרי קהילה StartHub במיקרוסופט ישראל, לשעבר מנהל תחום ה- Gaming במיקרוסופט ומנהל השיווק של iDigital
Picture It – האם מסרים ויזואלים זה המיתוג החדש?
גב׳ מינה פורטנוב, מומחית למסרים ויזואלים, בעלת סטודיו פורטנוב-משען לתקשורת קשרי משקיעים, ייזמית ובלוגרית
דיון בהנחיית נציג מנהלי שיווק מצייצים
The Market Doesn’t Care – כל מה שאתם חושבים על מיתוג כבר לא רלוונטי
מר אסף מזור, מייסד משרד הקריאייטיב הדיגיטלי פיגמנט, עובד עם המותגים הגדולים בישראל. ביחד עם אריאל כהן, שותף מנהל בפיגמנט, לשעבר סמנכ״ל השיווק של אקסלנס, לאומית שירותי בריאות וכמו כן מילא תפקידי שיווק בכירים בפלאפון, הוט, פרטנר ועוד.
הכח הנסתר של המיתוג
ד״ר מוטי אמר, מנהל אקדמי של המעבדה ההתנהגותית וחבר ועדת המחקר בפקולטה למנהל עסקים, הקריה האקדמית אונו
דיון בהנחיית נציג מנהלי שיווק מצייצים
דברי סיכום
מר יאיר סאקוב, יו”ר מרכז היזמות, הקריה האקדמית אונו

איפה ומתי?
הכנס יתקיים ביום רביעי 13.6.18, בשעה 15:00,StarHub – WeWork Tlv, רח׳ אבן גבירול 30, תל-אביב

הכניסה חופשית, אך מותנית ברישום מראש

לרישום – לחצו כאן