זה קורה כעת ולראשונה בישראל : התואר הראשון שנושאי הלימוד שלו הם המשפיעים ביותר על חיינו בהווה : פרסום ושיווק הפכו כיום לצעדים הדורשים יצירתיות רבה, וקמפיין אזרחי עצמאי ברשת המופנה בספונטאניות נגד ממשלה או נגד מחירים מצליח להפיל את השלטון ולשנות את המדיניות. רשתות חברתיות ושיווק אסטראטגי מדויק נדרשים על מנת לתקשר עם אזרחי המאה ה-21 : אנשי פרסום ושיווק כיום נדרשים להכיר לעומק הן את שדות הפעולה המגוונים העומדים לרשותם והן את האסטרטגיה האידיאלית לשינוע מסרים לציבור.
על כך מבקש לענות התואר החדש בפרסום ותקשורת שיווקית, אשר מוצע לראשונה בישראל לסטודנטים המעוניינים לפתח קריירה בתחום זה. מתוך הכרת צרכי השוק והביקוש בקרב מעסיקים בתחום כיום, פיתח סגל הפקולטה למנהל עסקים של הקרייה האקדמית אונו תואר רב תחומי שגובש על ידי מרצים מומחים ובכירים בתעשייה של תקשורת שיווקית, במטרה להעניק לסטודנטים תואר ראשון המכיל תוכנית לימודים מדויקת ומגובשת, שמציע ידע תיאורטי ויישומי בתחום רחב זה.
בעידן בו הגלובליזציה משנה את פניה ועוברת לשדה האינטרנטי, החשיבות של התמחות באמצעי הניו מדיה הינה קריטית למפרסמים ולגופים גדולים כאחד : על המפרסמים כיום להיות יצירתיים במיוחד על מנת להתעלות מעל ההצפה של מסרים שיווקיים להם חשופים האזרחים ולהצליח להעביר מסר, ומעבר לתחום זה קיים שוק רחב של מוסדות וחברות אשר למוניטין הציבורי שלהם חשיבות רבה מאוד והשפעה ניכרת על המהלך העסקי שלהם : כאן נכנסים לתמונה אנשים בעלי רקע של תקשורת שיווקית ואסטרטגיה אשר מקצועיותם עשויה להיות הנכס החשוב ביותר לחברה או לגוף המעסיק אותם עוד לפני שנדונה המהות של השירות או המוצר אותם הם מציעים לציבור.
האנושות עשתה כברת דרך ארוכה מאוד מהימים בהם הודעות הועברו על ידי שליחים או באמצעות איתותי עשן, ועד ימינו אלה בהם אנו כאזרחים מוצפים במסרים שיווקיים המגיעים אלינו מכל כיוון אליו נביט : מהעיתונות והטלוויזיה, דרך פרסום חוצות ופרסום על גבי כל מוצר או אפילו על גבי אדם מפורסם – שחקני כדורגל ונהגי מרוץ תמיד נשאו מסרים כאלו, אך כתיבה על גופם העירום של מתאגרפים היא צעד מודרני יחסית, ועד למאמצי פרסום ושיווק עצומים המגיעים אלינו דרך האינטרנט ולעיתים נעשים בצורה סמויה, מבלי שנדע שאנו בעצם נחשפים לתוכן פרסומי.
מטבע הדברים מצויים הצרכנים של המאה העשרים ואחת בנקודת שיא המביאה את קרב המוחות בין המפרסמים לבין הציבור לפסגה בה מתמודדים אנשי תקשורת שיווקית עם ציבור מוצף במסרים. במצב דברים זה קשה מאוד ללכוד את עינו ותשומת ליבו של הצרכן ולהצליח להציג בפניו את המסר שלך ולכן על העוסקים בתחום תקשורת שיווקית כיום להיות משוכללים, יצירתיים ומבריקים מאי פעם.
באתר הקריה האקדמית אונו תוכלו למצוא מידע מפורט על התואר החדש בפרסום ותקשורת שיווקית, תוכלו להבין בפירוט את היתרונות שהוא מציע, ומתוך מגוון הקורסים תמצאו תחומים מושכים ומרתקים העוסקים בפן המודרני של פרסום ושיווק.