הפקולטה למקצועות הבריאות
 
השנה יתחילו הלימודים בפקולטה למקצועות הבריאות לתואר ראשון בריפוי בעיסוק ולתואר ראשון בהפרעות בתקשורת. תכנית הלימודים תפעל בשיתוף פעולה קליני עם קופ"ח מכבי ובית החולים "שיבא". בראש הפקולטה יעמוד, פרופ' שלמה נוי, המשמש גם כמנהל בית החולים השיקומי בתל- השומר. בראש החוג להפרעות בתקשורת, תעמוד ד"ר חנה פוטר-כץ, ס.ראש מכון שמיעה ודיבור במרכז הרפואי "שיבא". בראש החוג לריפוי בעיסוק, ד"ר שירה-ילון חיימוביץ. תכנית הלימודים תיתן דגש על התפיסה הקהילתית וכן על אוכלוסיות מיוחדות בישראל. מטרת הלימודים להכשיר מרפאים בעלי הכשרה מערכתית הכוללת היכרות מעמיקה עם מקצועות בריאות נוספים ופיתוח יכולת טובה בעבודה בצוות רב מקצועי. יושם דגש מיוחד על  פיתוח מיומנויות טיפול ושיקום בקהילה, תפיסה קהילתית ייחודית ויישומה במעורבות חברתית.  במסגרת הפקולטה הוקם מכון לחקר מקצועות הבריאות והרפואה, שבראשו עומדת פרופ' נעמי כץ, מומחית מובילה בתחום הריפוי בעיסוק . מכון המחקר יעסוק בחקר נושאי בריאות וחולי במובנים רחבים יותר, כגון: התפתחות האדם ותפקודו לאורך מעגלי החיים, הקשר לבריאות ואיכות החיים של האדם בקהילה, שיטת אבחון וטיפול בילדים ועוד.
 
התמחויות חדשות בתואר שני במנהל עסקים
התמחות ביזמות טכנולוגית ומערכות מידע. מטרת ההתמחות להכשיר מנהל יזמי שלו היכולת וההבנה העסקית לנווט בסביבה טכנולוגית. לימודי ההתמחות יכללו התנסות פרקטית שבמסגרתה יקימו הסטודנטים מיזם טכנולוגי/שירותי. מיזם זה יהווה פלטפורמה יישומית אינטגרטיבית מסכמת. בין הקורסים: מדיניות ויישומים מתקדמים של מערכות מידע ומע' מודיעין עסקי ככלי תחרותי
 
The ONO NuSkin case study competition
שיתוף פעולה ייחודי ביוזמת ראש ההתמחות בשיווק, ד"ר עופר צלרמאיר, עם חב' NuSkin  מאפשר לסטודנטים מצטיינים להכנס לנעליו של מנהל מותג בחברת ענק ולטוס לייצגו בהנהלת החברה ביוטה, אם יעשו זאת היטב. חברת "ניו סקין" היא חברה בינ"ל מובילה בתחום השיווק הישיר, נוסדה בארה"ב בשנת 1984, פועלת ביותר מ- 35 מדינות ונסחרת בבורסה בניו-יורק, בהיקף מעל מליארד דולר בשנה. הסמינר מוצע זו השנה הראשונה, לסטודנטים מצטיינים, בתואר ראשון במנהל עסק.
 
הסמינר מבוסס על תחרות שיווקית בינ"ל, ומהווה את משמעות ה"אקדמיה היישומית", אשר תאפשר לסטודנטים להיכנס לנעליו של מנהל מותג ב- NuSkin ולהשתתף בחידוש של אחד המותגים הבינלאומיים של החברה. הסטודנטים ישתמשו בידע השיווקי והקריאטיבי שצברו על מנת לפתח קמפיין תקשורתי.  בתום הסמסטר יציגו הקבוצות את עבודותיהן בפני חבר שופטים שיכלול את ההנהלה הבכירה של חטיבת NuSkin , מנכ"ל ניו סקין ישראל, אורן ארזי- גמליאל, אשר, יחד עם דר צלרמאיר השתתף בגיבוש הקונצפט, המנהל האזורי סקוט שוורדט וצוות בכיר של שופטים מהתעשייה בישראל.
 
הקבוצה שתזכה בתחרות תטוס למסע לימודי חוויתי ביוטה, ארה"ב – הכולל ביקור במתקני NuSkin העולמית והצגת הממצאים בפני הנהלת החברה – במימון מלא, שם ייצגו את הקריה האקדמית אונו.