ב- 11.04.2016, אנחנו נותנים לכם הזדמנות לעשות סדר וניקיון לא רק בבית אלא במקום הכי חשוב לכם – שולחן העבודה שלכם!

לאחר הדרכה של 3 שעות בלבד, תוכלו לסיים את שבוע העבודה שלכם ולומר “היה מעולה!  אני רוצה עוד שבועות כאלה!”

נשמע מופרך? אל דאגה – זה בהחלט אפשרי!

רובכם בוודאי מכירים את התחושה של לחץ בחזה ועומס בראש במהלך שבוע העבודה. הרי כולנו “מופצצים” כמעט בכל יום בכמויות עצומות של תקשורות ומסרים.

טלפונים חכמים הכניסו לנו אינספור מטלות ומשימות קטנות לתוך חיינו ואנחנו “נשאבים לתוך השוטף” ולא מצליחים להרים את הראש.

זו “עריצות המטלות הקטנות”. מטלות של 5-10 דקות שכבר אין איפה לשבץ ביומן… מאד מתיש להתנהל כך כל יום. 

בסדנא נעשה סדר בבלגן, שקט בתיבת המייל שלכם ותוכלו למצוא זמן לכל דבר בחיים – כולל ספורט, ילדים, בילויים וחברים ואף עבודה מתוך רוגע ושליטה במקום לחץ וחרדה.

מנחה: גב’ בת-חן גרינברג, מייסדת מרכז הדרכה וקהילה לאנשי שיווק בחברות B2B.

נושאי הסדנא

  • שיטות של ניהול פרויקטים ושילובם עם כלי ווב קלים וזמינים. 
  • קידום כל המטלות בעבודה ואיזון בין החיים האישיים לעבודה.
  • טיפול יעיל בדוא”ל ובכל סוג של קלט: עבודה ב Zero Inbox.
  • הרגלים שנותנים חופש!
  • כלי ווב ותוספי כרום שחוסכים 3 שעות עבודה בשבוע: כלים ללכידת תכנים (google pocket), חיבורי אוטומציה (IFTTT), טיימרים (tomato timer)  וניצול זמן בפקקים (podcasts).
  • ועוד כלים רבים וטובים שדורשים 2 דק’ התקנה וחוסכים שעות עבודה שלמות!

מתי? היכן?

הסדנא תתקיים ביום שני 11.4.2016 בשעה 17:00 (התכנסות וכיבוד קל החל מהשעה 16:30).

חדר עסקאות, קמפוס מרכזי, בקרית אונו. 

לפרטים נוספים ולהרשמה, לסדנא, בעלות סמלית – לחצו כאן