יש לך רעיון יזמי ולא יודע איך מתקדמים איתו?
התחלת להקים את המיזם ונתקעת?
המשקיעים מבקשים לראות תכנית מסודרת ועדיין אין לך?
יש צורך לעדכן ולשנות את האסטרטגיה הראשונית?
הקריה האקדמית אונו מזמינה אתכם למפגש ייחודי ואטרקטיבי עם ירון אחר סמנכ”ל Ynet לשעבר ומנכ”ל חברת קיוון אחר, המספקת שירותי ייעוץ, תכנון ויישום בפועל של אסטרטגיית מוצר, למיזמים המבקשים ‘לעשות רעש”.
במסגרת המפגש תוצג מפת הדרכים לתכנון והקמת מיזם שמכוון לנצח בשוק המטרה שלו.
אם אתם יזמים או יזמים שבדרך, תוכלו ללמוד כיצד לתכנן מיזם (אפליקציה/אתר/אחר) ע”פ תיאוריית אסטרטגיית מוצר ייחודית, ומבוססת על 12 שנות ניסיון בתחום, בתפקידים בהם כיהן ירון אחר כסמנכ”ל Ynet, סמנכ”ל תפוז, מנכ”ל Winwin ועוד.
בין הנושאים שילמדו:
גיבוש ופיצוח הרעיון היזמי, כך שיוכל להילחם ולנצח בשוק שלו.
תכנון המוצר ע”פ כללי אסטרטגיית מוצר.
הכנת תשתית לאסטרטגיה השיווקית.
איך למקסם הצלחה בנקודות המפגש עם משקיעים, שותפים, והמשתמשים עצמם.
סקירת מיזמים ש”עשו את זה”.
ללמוד מה המשתמשים באמת רוצים.
במסגרת הסדנה יזמים יוכלו להעלות את הרעיון שלהם לדיון משותף, וכך לנצל את “כוח ההמון” כדי להשביח את המיזם שלהם.
המפגש יתקיים ביום שני 28.07.14 בשעה 18:00 (התכנסות וכיבוד קל החל מהשעה 17:30)
בחדר עסקאות קמפוס מרכזי בקרית אונו, בעלות סמלית ועם כיבוד משובח.
להבטחת מקומך בהשתלמות לפצח נכון את הרעיון היזמי שלכם ולהפוך אותו למיזם מנצח לחצו כאן