השתלמות בנושא: "הטעויות הנפוצות בניהול מדיה". היום בעידן בו יש עודף אינפורמציה ומעורבות גבוהה של הלקוח בתהליך הפרסומי, ישנה מגמה ברורה של תכנון מדיה מתוך לחץ, דחיפות וכביכול תוך הישענות על נתונים. בפועל, פחות ופחות ניכר הניסיון, השקעת זמן ומחשבה בבריף והתוצאה: תוכניות לא אופטימאליות למותג ולמטרות הקמפיין. בהרצאה נרד לעומקן של הטעויות הנפוצות בבניית תוכנית מדיה.
גב' איה גולן, בעלים ומנכ"ל של Objective Media, חברה לייעוץ אסטרטגי ובקרת מדיה. בעבר מנכ"ל Optimediaחברת המדיה של פובליסיס וסמנכ"ל אסטרטגיה ב-Mercuryמבית ראובני פרידן
להרשמה keren_s@ono.ac.il